Lieve Nina,Nina34 schreef: β01 dec 2022 14:12Hallo lieve dames,
Ik slaap al een paar dagen slecht
Ik had mezelf voorgenomen, me niet druk te gaan maken. Helaas lukt dit me op dit moment niet zo goed.
Allerlei gedachten spoken door mijn hoofd..
Hou ik nog genoeg over?
Hoe gaat het eruit zien?
Ben ik in goede handen enz...
Gelukkig weet ik waar ik het voor doe en is het ook niet zo dat ik een andere keus heb.
Ik weet dat ik me zoveel beter ga voelen.
Op dit moment ben ik dankbaar. Dankbaar dat mijn lichaam me vertelde dat er iets aan de hand is. Dankbaar dat het allemaal zo snel geregeld is en die gifzakjes er snel uit zijn, maar dat neemt niet weg dat mijn gedachten af en toe met me aan de haal gaan.
Heel veel sterkte alvast voor iedereen die snel/en nog even niet aan de beurt zijn
Liefs Nina
Het is heel begrijpelijk dat je dit allemaal voelt en ik snap je. Alle vrouwen gaan door deze fase heen. Helaas zit er niks anders op dan het te ondergaan. En over je heen te laten komen. Je vertrouwen over te geven aan het universum.
Geloof me, ik weet hoe het voelt om te wachten op iets dat onvermijdelijk is en eraan komt en waarvan je de uitkomst niet weet... Ik heb extreem veel doorstaan het afgelopen jaar. Eigenlijk al heel lang maar dat terzake. Wat mij hielp en helpt is om mij steeds weer te richten op andere zaken. Ik laat de emoties wel toe hoor, want het is echt ongezond om alles weg te stoppen. Maar ik zorg er wel voor dat ik er niet te lang in blijf hangen.
Houd altijd in je achterhoofd dat er altijd een oplossing is. Stel dat het resultaat erg tegenvalt, dan zijn er echt nog mogelijkheden. Maar ik weet dat jij blij bent straks. In ieder geval weet je waar je het voor doet. En ben je dankbaar. Dat is een goed startpunt meis.
Alles komt echt echt goed!
Vraag eventueel wat rustgevers aan je arts om deze dagen door te komen. Meer vrouwen krijgen de nacht ervoor wat te slikken.
Wens je alle liefs en kracht! Ook aan alle andere meiden op de wachtlijst.