Komende operaties en succeswensen 2022

Deel je operatiedatum.
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 dec 2022 14:56

Nina34 schreef: ↑
01 dec 2022 14:12
Hallo lieve dames,

Ik slaap al een paar dagen slecht πŸ˜”
Ik had mezelf voorgenomen, me niet druk te gaan maken. Helaas lukt dit me op dit moment niet zo goed.
Allerlei gedachten spoken door mijn hoofd..
Hou ik nog genoeg over?
Hoe gaat het eruit zien?
Ben ik in goede handen enz...

Gelukkig weet ik waar ik het voor doe en is het ook niet zo dat ik een andere keus heb.
Ik weet dat ik me zoveel beter ga voelen.

Op dit moment ben ik dankbaar. Dankbaar dat mijn lichaam me vertelde dat er iets aan de hand is. Dankbaar dat het allemaal zo snel geregeld is en die gifzakjes er snel uit zijn, maar dat neemt niet weg dat mijn gedachten af en toe met me aan de haal gaan.

Heel veel sterkte alvast voor iedereen die snel/en nog even niet aan de beurt zijn πŸ€πŸŒΉ

Liefs Nina
Lieve Nina,

Het is heel begrijpelijk dat je dit allemaal voelt en ik snap je. Alle vrouwen gaan door deze fase heen. Helaas zit er niks anders op dan het te ondergaan. En over je heen te laten komen. Je vertrouwen over te geven aan het universum.

Geloof me, ik weet hoe het voelt om te wachten op iets dat onvermijdelijk is en eraan komt en waarvan je de uitkomst niet weet... Ik heb extreem veel doorstaan het afgelopen jaar. Eigenlijk al heel lang maar dat terzake. Wat mij hielp en helpt is om mij steeds weer te richten op andere zaken. Ik laat de emoties wel toe hoor, want het is echt ongezond om alles weg te stoppen. Maar ik zorg er wel voor dat ik er niet te lang in blijf hangen.

Houd altijd in je achterhoofd dat er altijd een oplossing is. Stel dat het resultaat erg tegenvalt, dan zijn er echt nog mogelijkheden. Maar ik weet dat jij blij bent straks. In ieder geval weet je waar je het voor doet. En ben je dankbaar. Dat is een goed startpunt meis.

Alles komt echt echt goed!πŸ™

Vraag eventueel wat rustgevers aan je arts om deze dagen door te komen. Meer vrouwen krijgen de nacht ervoor wat te slikken.

Wens je alle liefs en kracht! Ook aan alle andere meiden op de wachtlijst.

πŸŒˆπŸ˜‡πŸŒ•πŸ™β€οΈ
Nina34

Ongelezen bericht 02 dec 2022 22:52

Luna MKS schreef: ↑
01 dec 2022 14:56
01 dec 2022 14:12
Hallo lieve dames,

Ik slaap al een paar dagen slecht πŸ˜”
Ik had mezelf voorgenomen, me niet druk te gaan maken. Helaas lukt dit me op dit moment niet zo goed.
Allerlei gedachten spoken door mijn hoofd..
Hou ik nog genoeg over?
Hoe gaat het eruit zien?
Ben ik in goede handen enz...

Gelukkig weet ik waar ik het voor doe en is het ook niet zo dat ik een andere keus heb.
Ik weet dat ik me zoveel beter ga voelen.

Op dit moment ben ik dankbaar. Dankbaar dat mijn lichaam me vertelde dat er iets aan de hand is. Dankbaar dat het allemaal zo snel geregeld is en die gifzakjes er snel uit zijn, maar dat neemt niet weg dat mijn gedachten af en toe met me aan de haal gaan.

Heel veel sterkte alvast voor iedereen die snel/en nog even niet aan de beurt zijn πŸ€πŸŒΉ

Liefs Nina
Lieve Nina,

Het is heel begrijpelijk dat je dit allemaal voelt en ik snap je. Alle vrouwen gaan door deze fase heen. Helaas zit er niks anders op dan het te ondergaan. En over je heen te laten komen. Je vertrouwen over te geven aan het universum.

Geloof me, ik weet hoe het voelt om te wachten op iets dat onvermijdelijk is en eraan komt en waarvan je de uitkomst niet weet... Ik heb extreem veel doorstaan het afgelopen jaar. Eigenlijk al heel lang maar dat terzake. Wat mij hielp en helpt is om mij steeds weer te richten op andere zaken. Ik laat de emoties wel toe hoor, want het is echt ongezond om alles weg te stoppen. Maar ik zorg er wel voor dat ik er niet te lang in blijf hangen.

Houd altijd in je achterhoofd dat er altijd een oplossing is. Stel dat het resultaat erg tegenvalt, dan zijn er echt nog mogelijkheden. Maar ik weet dat jij blij bent straks. In ieder geval weet je waar je het voor doet. En ben je dankbaar. Dat is een goed startpunt meis.

Alles komt echt echt goed!πŸ™

Vraag eventueel wat rustgevers aan je arts om deze dagen door te komen. Meer vrouwen krijgen de nacht ervoor wat te slikken.

Wens je alle liefs en kracht! Ook aan alle andere meiden op de wachtlijst.

πŸŒˆπŸ˜‡πŸŒ•πŸ™β€οΈ
Dank je wel lieverd ❀️🌹
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 dec 2022 13:21

02 dec 2022 22:52
Dank je wel lieverd ❀️🌹
Hoop dat je hebt kunnen slapen lieverd. Nog even...

Dikke kus!!!!
Nina34

Ongelezen bericht 04 dec 2022 20:25

03 dec 2022 13:21
Dank je wel lieverd ❀️🌹

Dikke kus!!!!
Afgelopen nacht gelukkig geen één keer wakker geweest.
Pff nog 2 nachtjes. 😟
Was het maar al achter de rug.

😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 dec 2022 10:31

04 dec 2022 20:25
Dank je wel lieverd ❀️🌹

Dikke kus!!!!
Pff nog 2 nachtjes. 😟

😘
Morgen is het zover! Heel veel succes lieve schat!!!!
We denken aan je! <3 <3 <3
Colombiana

Ongelezen bericht 05 dec 2022 10:36

Heel veel sterkte en succes Nina β€οΈπŸ«‚πŸ’ͺ🏼 Ik denk aan je πŸ€πŸ˜˜
Nina34

Ongelezen bericht 05 dec 2022 14:05

05 dec 2022 10:31
04 dec 2022 20:25

Dikke kus!!!!
Pff nog 2 nachtjes. 😟

😘
Morgen is het zover! Heel veel succes lieve schat!!!!
We denken aan je! <3 <3 <3
Jaaa zo spannend! 😡
Dank je wel meis πŸ₯°
Nina34

Ongelezen bericht 05 dec 2022 14:06

Colombiana schreef: ↑
05 dec 2022 10:36
Heel veel sterkte en succes Nina β€οΈπŸ«‚πŸ’ͺ🏼 Ik denk aan je πŸ€πŸ˜˜
Dank je wel!! 😘
Ik zag dat jijzelf ook al bijna aan de beurt bent.
Nog even en ook jij bent verlost πŸ™
πŸ₯°
Jadej

Ongelezen bericht 07 dec 2022 19:57

Hoi mooie mensen✨

morgen is het mijn beurt! Moet zeggen dat ik met momenten best de zenuwen voel, ik ben blij als het allemaal achter de rug is… ik ben als eerste aan de beurt dus mag me om 7:30 al melden! Word een kort nachtje aangezien het een dik uur rijden is😝

Wish me luckπŸ€πŸ’œ
Muchacha-p

Ongelezen bericht 07 dec 2022 20:33

Jadej schreef: ↑
07 dec 2022 19:57
Hoi mooie mensen✨

morgen is het mijn beurt! Moet zeggen dat ik met momenten best de zenuwen voel, ik ben blij als het allemaal achter de rug is… ik ben als eerste aan de beurt dus mag me om 7:30 al melden! Word een kort nachtje aangezien het een dik uur rijden is😝

Wish me luckπŸ€πŸ’œ
Spannend!! Heel veel succes πŸ‘β€οΈβ€οΈ
Jadej

Ongelezen bericht 07 dec 2022 20:48

Dankjewel!βœ¨πŸ’œ
Muchacha-p schreef: ↑
07 dec 2022 20:33
Hoi mooie mensen✨

Wish me luckπŸ€πŸ’œ
Spannend!! Heel veel succes πŸ‘β€οΈβ€οΈ
Nina34

Ongelezen bericht 08 dec 2022 06:08

Hoi mooie mensen✨

Wish me luckπŸ€πŸ’œ
Hai Jadej,

Heel veel succes straks πŸ₯°
Voor je het weet is het achter de rug.

Liefs Nina πŸ€πŸ˜˜
Jadej

Ongelezen bericht 08 dec 2022 08:22

08 dec 2022 06:08
Hoi mooie mensen✨

Wish me luckπŸ€πŸ’œ
Hai Jadej,

Liefs Nina πŸ€πŸ˜˜

Hoi Nina,

Dankjewel lief van je!πŸ’œπŸ€—
Begint al goed, de stroom is uitgevallen dus lig hier in m’n blauwe jurkje te wachten tot de stroom het weer doet. Goeie training dit 😝
Hoe heb jij de operatie en deze dagen ervaren?

Liefs,
Jade πŸ’–
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 dec 2022 10:11

Ik denk aan je JadeJπŸ™
Ik had gisteren geen tijd... En ben erg moe.

Heb jou geappt.

Voor jou is deze operatie heel heel erg belangrijk! Ik hoop dat jouw baarmoederhals cellen zich weer normaliserenπŸ™πŸ™πŸ™πŸ˜’πŸŒˆπŸŒ•β€οΈ
Nina34

Ongelezen bericht 08 dec 2022 11:27

08 dec 2022 08:22
08 dec 2022 06:08
Hoi mooie mensen✨

Wish me luckπŸ€πŸ’œ
Hai Jadej,

Liefs Nina πŸ€πŸ˜˜

Hoi Nina,

Dankjewel lief van je!πŸ’œπŸ€—
Begint al goed, de stroom is uitgevallen dus lig hier in m’n blauwe jurkje te wachten tot de stroom het weer doet. Goeie training dit 😝
Hoe heb jij de operatie en deze dagen ervaren?

Liefs,
Jade πŸ’–
Ik zat ook al anderhalf uur braaf in me blauwe jurkje te wachten tot ze me eindelijk kwamen halen.
Net voor het eerst gedoucht. Dat was wel even lekker, maar ook erg spannend. Elke keer (2x nu) als de bh even uitgaat.. ga ik bijna tegen de vlakte πŸ˜΅β€πŸ’«
Ik moet zeggen dat het met de pijnstilling aardig te doen is. Zelf vind ik de pijn hiervan wel wat lastiger als van de vergroting, maar dat is ieder voor zich. Als ik tijd en genoeg energie heb, zal ik mijn operatie verslag en foto's plaatsen πŸ€—

Het resultaat valt nu niet tegen gelukkig.

Ik hoop dat alles bij jou ook goed en spoedig verloopt πŸ€πŸ˜˜
Plaats reactie

Terug naar β€œKomende operaties en succeswensen”