Angela1990 schreef: ↑27 sep 2021 21:26
Hoii
Ik heb een beetje hetzelfde verhaal 6 Jr geleden ook een borstvergroting bij hem laten doen.
Altijd wel tevreden erover geweest, maar samen met de klachten.
Ik ben ook op gesprek geweest bij hem , maar ik heb er niet echt een fijn gevoel bij gehad en ben het toch via mijn huisarts gaan doen. Ik ga nou eenmaal niet om de haverklap na de dokter.
Hoop dat het via deze weg gaat lukken. Maar met alle info hier gaat dat zeker wel lukken 🥰
Veel succes !♡
Heey Angela, wat maakte het bij jou dat je er geen fijn gevoel aan over hield? Ga jij nu via een ziekenhuis? Is dat geen gedoe om te regelen, ook qua tijd wat er overheen gaat?
[/quote]
Nou frans is een goede chirurg maar hij begreep mijn klachten niet.
Ze zagen er immers nog goed uit en voelde goed.dus moest me niet zo zorgen maken.
En maakte wel een factuurtje op wat mij het dan uiteindelijk zou gaan kosten.
Voelde me niet echt gehoord. En heb nu van mij ha een doorverwijzing gekregen voor JVG.
Ik ben momenteel aan het afwachten of mijn verzekering het dekt.internist dacht van wel.
Als dat doorzet, Zal ik wss ergens in februari geholpen worden.
Ik ben eind september bij de chirurg op gesprek geweest die verwees mij door naar de internist. De internist wilde mij doorsturen naar een cardioloog. Omdat ze een ruis op me hart hoorde.
Een hartfilmpje laten maken ( gelukkig hier in Breda)
De uitslag was hiervan goed. Dus alle resultaten zijn weer terug gestuurd na de arts. Die stuurd het dan na de verzekering. En nu moet ik dus afwachten op het belletje..
Dus al met al duurt het bij mij dan 5 maanden voordat ik een operatiedatum heb..
Liefs♡
[/quote]
Jeetje, kan mij voorstellen dat je er dan geen goed gevoel aan over hebt gehouden. Zo zou het niet moeten gaan
Fijn dat hij ze er mooi uit vond zien, maar jouw gevoel moet hij veel belangrijker vinden lijkt mij.
Gelukkig heb je een doorverwijzing gekregen, maar wat een weg heb je af moeten leggen zeg! Hopelijk hoor je snel iets en mag je met een beetje geluk wat eerder geholpen worden

ik duim voor je vergoeding