Ook even voorstellen :)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Stef

Ongelezen bericht 26 okt 2021 15:29

J-I-L schreef:
26 okt 2021 11:04
Ja, de barista versie bedoel ik inderdaad, die staat bij de houdbare melk.
Echt een heerlijke melk, even in mijn melkschuimer en genieten maar. 😁

De eerste dagen was ik wat stijf en stram, maar ben blijven bewegen.
Het leek meer op een bejaard vrouwtje hoor, met mijn arm onder mijn borst om de boel te ondersteunen en kleine stapjes, omdat mijn bovenbenen behoorlijk pijnlijk waren.
Zitten en op de bank hangen ging prima... als ik van houding ging verwisselen, moest ik even op mijn tanden bijten.
Bij mij is vet weggehaald uit mijn buik en bovenbenen... ik vond vooral op de wc gaat zitten en er weer afstappen een uitdaging. Haha.

Ik heb een groot gezin, in mijn eentje, dus moest wel dagelijks een wasje ophangen en de vaatwasser in en uitruimen.
Dat ging, maar was niet echt prettig.

Ik zou zelf zeggen dat je na 2.5 week wel weer zittend werk zou kunnen doen.
Oh super bedankt voor jouw verhaal . Kunnen wij ons ook beetje beter voorbereiden . Ben je ook bij dr niessen geweest ?
Fijn zeg dat het erop zit voor je . Ben je happy ook ?
Stef

Ongelezen bericht 26 okt 2021 15:35

Tauwja schreef:
25 okt 2021 18:32
Op zich wel goed, ik heb het een beetje te druk met werk om er echt veel bij stil te staan :-p En het is ook nog redelijk ver weg voor m'n gevoel. Dat verandert denk ik na deze week, als ik het minder druk ga hebben met werk én het nog maar anderhalve week aftellen is.

Maar ik ben vandaag wel begonnen met de crème en de supplementen en met het afbouwen van melkproducten, cafeïne en rood vlees. Misschien wel vooral omdat het dan voelt alsof het echte aftellen begonnen is en ik echt naar de operatie toe aan het leven ben :-p En och, het kan vast geen kwaad om net wat eerder met de lichamelijke voorbereiding te beginnen, toch?

Dus de zenuwen zijn er nog niet echt, daarvoor heb ik te veel afleiding, maar ik ben me wel al echt aan het voorbereiden op de operatie :)

En hoe is het met die van jou?
Ja begint langzaamaan wel te komen . Kijk steeds in de spiegel hoe het er nu uitziet ! Ben nu een week op vakantie en denk dan steeds . De laatste keer in deze bikini .. hoe zal ik er daarna uitzien en dat soort dingen . Niemand weet het ook van mij dus ben benieuwd of die iets gaan zeggen als ze me de volgende keer in bikini zien ;-)
Ben begonnen met de vitamines maar de crème kan ik os zondag beginnen smeren want ben die vergeten mee te nemen .

Oh en die koffie idd … dat is lastig hè 😅
Ga deze week nog lekker eten en een wijntje drinken en ik begin het weekend met de de regels van de dokter 😉

Ben gewoon erg benieuwd naar het herstel en resultaat . Ben op 1 of andere manier niet zo bang voor het resultaat .. heb namelijk best wat borstweefsel . Voel de protheses alleen als ik op mijn rug lig .. maar oh oh oh .. vind die narcose spannend … hebben jullie al een ok tijd gekregen ?

Groetjes
J-I-L

Ongelezen bericht 26 okt 2021 15:43

Tauwja schreef:
26 okt 2021 11:18
Oké, goed om te weten, dank je wel! Dan kan ik dat ook doorgeven aan m'n klanten. Ik heb vrij weinig vet dus bij mij moet er overal een beetje weggehaald gaan worden, dus ik ga lekker overal pijn hebben :lol:

Ik vroeg me al af hoe het was om naar de wc te moeten. Ik vermoedde al dat dat niet heel prettig was, haha. En dan komt het bij mij nog extra onhandig uit ook, want ik moet ook rond de datum van de operatie ongesteld worden. Dus dat wordt echt genieten :lol:

Hoe was het met liggen? Ik herinner me nog van mijn borstvergroting dat ik niet zelf kon gaan liggen en weer opstaan, daar moest mijn moeder bij helpen, en toen was het ook nog zo dat ik de eerste twee nachten wakker werd met helse pijnscheuten in mijn borsten. Na die twee nachten heb ik dus maar twee weken in een stoel geslapen. Niet echt ideaal voor de nachtrust, maar beter dan wakker worden met die helse pijnen (geen idee wat het was, trouwens). Ik dacht er nu aan om mijn hele bed maar vol te bouwen met kussens, zodat ik half zittend kan slapen. Hopelijk heb ik dan geen last van die pijnen, én kan ik zelf m'n bed uitkomen in plaats van m'n moeder erbij te moeten roepen (ik slaap zolang bij mijn ouders na de operatie).
Ik mag nog een keertje voor de lipofilling... en dan gaan ze ook overal wat weghalen, de eerste keer hebben ze maar 70cc kunnen oogsten. 🙄

Zelf ben ik even aan de pil gegaan, om mijn menstruatie even te kunnen uitstellen...
Dat zag ik echt niet zitten namelijk.

Met slapen heb ik inderdaad heeeeel veel kussens verzameld en sliep half zittend.
Dat ging best aardig...
Inmiddels kan ik nog steeds niet op mijn zij liggen, maar het rugslapen gaat nu ook heel goed.
Lief

Ongelezen bericht 26 okt 2021 19:13

Stef schreef:
25 okt 2021 16:58
Hoe gat het met jullie zenuwen dames ??
Ik begin nu wel écht af te tellen, nog 16 nachtjes! Zie echt gigantisch op tegen de operatie zelf en de pijn erna maar heb wel zoiets van ‘laat maar komen’. Morgen heb ik een laatste avondje uit met wijntjes en daarna start ik met het voorgeschreven plan (de vitamines, geen alcohol en creme).

Ik herken me wel in wat jij schreef dat het de laatste keer zo in bikini was etc. Ben ook steeds bepaalde shirtjes en mooie bh’s aan het dragen omdat ik dat straks misschien niet meer aan kan/durf.

Oh en ik heb nog geen OK tijd. Dacht dat we die 2-3 dagen van tevoren kregen!
Laatst gewijzigd door Lief op 26 okt 2021 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Lief

Ongelezen bericht 26 okt 2021 19:17

J-I-L schreef:
25 okt 2021 23:55
Havermelk als vervanger! Die van Oatly is heerlijk in de koffie. :D

Ik zit nu op drie weken na mijn explantatie en lipofilling.
De pijn op de plekken van de liposuctie is nu zo goed als weg.
De eerste twee weken waren het pijnlijkst.
Een scheurend, branderig gevoel en enorme bloeduitstortingen.
De pijn in mijn borst voelde ik pas nadat de plek van de liposuctie minder zeer deed.

Nu is de ergste pijn weg, ook in mijn borst.
Het litteken onder mijn borst trekt nog wel, doet nog zeer als ik per ongeluk iets te zwaar til of een snelle beweging maak.
Maar eigenlijk voel ik mij sinds een dag of drie/vier heel goed.
Wat fijn om even een berichtje te lezen van iemand die het al achter de rug heeft! Alhoewel ik mijn hart vasthoud voor de pijn, vooral omdat ze bij mij (net als Tauwja) van meerdere plekken gaan oogsten. Heb jij veel pijnstillers gehad? Ik had tijdens mijn bv herstel namelijk Oxycodon en dat werkte top, weet niet of zoiets wordt voorgeschreven?

Hopelijk verloopt je herstel vanaf nu alleen nog meer beter <3
J-I-L

Ongelezen bericht 26 okt 2021 21:02

Lief schreef:
26 okt 2021 19:17
J-I-L schreef:
25 okt 2021 23:55
Havermelk als vervanger! Die van Oatly is heerlijk in de koffie. :D

Ik zit nu op drie weken na mijn explantatie en lipofilling.
De pijn op de plekken van de liposuctie is nu zo goed als weg.
De eerste twee weken waren het pijnlijkst.
Een scheurend, branderig gevoel en enorme bloeduitstortingen.
De pijn in mijn borst voelde ik pas nadat de plek van de liposuctie minder zeer deed.

Nu is de ergste pijn weg, ook in mijn borst.
Het litteken onder mijn borst trekt nog wel, doet nog zeer als ik per ongeluk iets te zwaar til of een snelle beweging maak.
Maar eigenlijk voel ik mij sinds een dag of drie/vier heel goed.
Wat fijn om even een berichtje te lezen van iemand die het al achter de rug heeft! Alhoewel ik mijn hart vasthoud voor de pijn, vooral omdat ze bij mij (net als Tauwja) van meerdere plekken gaan oogsten. Heb jij veel pijnstillers gehad? Ik had tijdens mijn bv herstel namelijk Oxycodon en dat werkte top, weet niet of zoiets wordt voorgeschreven?

Hopelijk verloopt je herstel vanaf nu alleen nog meer beter <3
Ik heb de eerste twee weken vier keer per dag 1000 mg paracetamol en 400 mg Ibuprofen geslikt.
Lief

Ongelezen bericht 28 okt 2021 23:14

Ik heb toch nog een vraagje tussendoor, ik las dat jullie al begonnen waren met de cremé smeren. Alleen nu vroeg ik me af waar jullie smeren… Ik weet dat ze bij mij van mijn (binnen)benen, buik, rug vet weghalen, maar moet ik dan alvast op die plekken smeren? Of juist op het huidige litteken? Of allebei?

Ik hoor het graag! :)
Stef

Ongelezen bericht 28 okt 2021 23:23

Oh oeps daar had ik ook niet over na gedacht .. ik heb het alleen op mijn huidige littekens van de bv gedaan ..
Maar niet op mijn buik enzo ..
Tauwja

Ongelezen bericht 28 okt 2021 23:27

Ik smeer nu alleen op de littekens in m'n borstplooien. Want daarvan weet ik waar ze zitten. Van de rest weet ik nog niet waar ze gaan komen :lol: Dus daar smeer ik pas wat op na de operatie (als het dicht is). Volgens mij is die crème namelijk echt bedoeld om bestaande littekens te verminderen :)
Stef

Ongelezen bericht 29 okt 2021 16:59

Nou heb ook maar even een foto sessie gemaakt van nu .. zodat ik straks meteen kan vergelijken .. pff voelt ook we gek om te beseffen dat die borsten die ik 10
Jaar heb gehad over 2 weken niet meer te hebben .. maar kijk ook wel weer , hoe gek ook , uit naar de volgende 10 jaar ..
Even een update tussendoor ..😉
Lief

Ongelezen bericht 29 okt 2021 21:37

Bedankt voor de creme tips, ik volg jullie en smeer ook alleen op het huidige litteken!

En Stef, goed idee van de fotos, dan heb je goed beeldmateriaal om later te vergelijken. Ik denk ook dat het een soort van bij ‘het afscheid’ hoort. Ik las ooit op instagram dat een meisje een soort afscheidsbrief had geschreven aan haar borsten/implantities die ze ook al 10jaar had, dus dat zou je ook nog kunnen overwegen haha!

Ik heb dus net een video gezien hoe liposuctie gedaan wordt :shock: . Schrok me kapot, geen wonder dat het zoveel pijn doet en iedereen bond en blauw is. Dus kleine tip, kijk het niet (of pas erna) haha!

Fijn weekend! Nog 13 nachtjes slapen! <3
Stef

Ongelezen bericht 30 okt 2021 21:34

Jeetje ja heb dat ook eens gezien . Pfff zo hardhandig gaat dat hè ? Nou gelukkig voelen we dat dus niet 😅
Ik ben behoorlijk aan het aftellen . Met gezonde zenuwen dat dan weer wel .. zo’n gevoel voor en na de operatie leven..
kijk wel beetje op tegen de narcose . En ik weet alles komt goed enzo .. maar pff ben blij als ik weer wakker ben ..
Stef

Ongelezen bericht 30 okt 2021 21:35

Ben trouwens benieuwd of wij elkaar gaan zien die dag ??
Grappig wel , ken alleen de forumnamen ;-)
Tauwja

Ongelezen bericht 01 nov 2021 10:37

Stef schreef:
29 okt 2021 16:59
Nou heb ook maar even een foto sessie gemaakt van nu .. zodat ik straks meteen kan vergelijken .. pff voelt ook we gek om te beseffen dat die borsten die ik 10
Jaar heb gehad over 2 weken niet meer te hebben .. maar kijk ook wel weer , hoe gek ook , uit naar de volgende 10 jaar ..
Ja, goeie, ga ik ook nog doen denk ik. Ik heb dat voor mijn borstvergroting niet gedaan, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.

Nog maar 10 nachtjes slapen, dames! Het komt nu echt met rasse schreden dichterbij :)

Ik ben ook benieuwd of we elkaar gaan zien! Zou wel leuk zijn :)
Stef

Ongelezen bericht 01 nov 2021 19:56

Tauwja schreef:
01 nov 2021 10:37
Stef schreef:
29 okt 2021 16:59
Ja, goeie, ga ik ook nog doen denk ik. Ik heb dat voor mijn borstvergroting niet gedaan, en dat vind ik eigenlijk wel jammer.

Nog maar 10 nachtjes slapen, dames! Het komt nu echt met rasse schreden dichterbij :)

Ik ben ook benieuwd of we elkaar gaan zien! Zou wel leuk zijn :)
Ja nu begint het aftellen wel echt hè .. over twee weken deze tijd zijn we hopelijk van de eerste pijn verlost …
En dan net voor kerst mogen we een mooi nieuw setje uitzoeken, en zijn we verlost van het pak 🤩
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”