Voorsteltopic Ava_92

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jul 2021 12:22

Anita schreef: ↑
02 jul 2021 22:10
Hai Ava,

Wat spannend! Ik hoop echt dat ze het toch voor je gaan vergoeden. Ook even je bloed onderzoek afwachten. Ik ben benieuwd!
Ze wil zeker weten dat de druk op mijn borst en zweten en misselijkheid niet van mijn hart afkomt. Ik denk dat het gewoon Hyperventilatie is dat het nu allemaal zo dichtbij komt. We houden elkaar op de hoogte😊

En als dokter Beekmam alles goed afrondt.. Dan is dat voor het forum ook goed dit door te geven. Ze werkt nauw samen met het VUMC..dus dat is gunstig
Veel klachten die je beschrijft, passen bij orthostatische intolerantie. Benauwdheid, druk op de borst, hyperventilatie enz. passen bij het 'atypisch borstpijnsyndroom' dat vele vrouwen met implantaten hebben. We hadden daar wat onderzoeken over gevonden en hebben ze hier voor jullie verzameld: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... jnsyndroom Hierbij nog een ander topic over deze klachten: viewtopic.php?f=161&t=2629

Het onderzoek door de dermatoloog, valt onder het onderzoek van het Vumc. We hebben sinds het begin nauw contact met Nanayakkara, die het onderzoek leidt.
Anita

Ongelezen bericht 05 jul 2021 12:37

Dankjewel Luna! Ik ben ook benieuwd waarom de ene arts zegt..er moet een biopt gemaakt worden van de kapsels en de internist waar ik was zei volgens mij dat dat niet hoeft. Kun jij mij dat vertellen wat nu wijsheid is?😊🌺
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jul 2021 12:50

Lieverd, ik moet eerst de andere berichten doen. Kom zo bij je terug. xxx
Anita

Ongelezen bericht 05 jul 2021 12:54

Rustig aan lieve Luna,

Ik heb alle tijd. Denk aan jezelf en ga niet over je grenzen heen. Jij bent zelf heel belangrijk😘🌺

Ps wil je niet betuttelen hoor..alleen beschermen😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jul 2021 13:08

05 jul 2021 12:54
Rustig aan lieve Luna,

Ik heb alle tijd. Denk aan jezelf en ga niet over je grenzen heen. Jij bent zelf heel belangrijk😘🌺

Ps wil je niet betuttelen hoor..alleen beschermen😘
Ja, lief van je en je hebt volkomen gelijk!!!!
Ben dus al vanaf de vroege ochtend aan het werk..
Anita

Ongelezen bericht 05 jul 2021 15:18

😘🌺
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jul 2021 15:30

05 jul 2021 12:37
Dankjewel Luna! Ik ben ook benieuwd waarom de ene arts zegt..er moet een biopt gemaakt worden van de kapsels en de internist waar ik was zei volgens mij dat dat niet hoeft. Kun jij mij dat vertellen wat nu wijsheid is?😊🌺
Had je zwelling in je borsten of lymfeklieren? Bij zwelling is een biopt altijd noodzakelijk om ALCL uit te sluiten. Heb je geen zwelling, dan hoeft het niet. Onderzoek van de kapsels kan soms wel belangrijk zijn. Vooral wanneer een pc verdacht weefsel tegenkomt tijdens de operatie en wanneer er verdenking is op ALCL, omdat er zwelling van de borsten of lymfeklieren is.

Hier lees je meer over het onderzoek van kapsels: viewtopic.php?f=229&t=535&p=4580#p4580
Anita

Ongelezen bericht 05 jul 2021 17:24

Dank je voor je bericht Luna, Ik heb geen zwelling in borsten of lymfeklieren. Ze voelde wel wat opgezette kliertjes in mijn oksels. Mijn borsten zijn vooral zacht en als ik zit kun je aan de onderkant van mijn borst de prothese goed voelen. De internist voelde geen kapsel dus die zal heel dun zijn tenzij je dat helemaal niet goed kan voelen als hij achter de borstspier zit. Ik ben benieuwd of mijn plastisch chirurg er zo bovenop zitπŸ˜“ 26 juli ga ik naar de chirurg die mij 2 x geopereerd heeft voor nog een gesprek. Maar er staat sowieso een gesprek gepland bij pc Selms. De enige reden dat ik me door de pc zou laten opereren die het al 2 x heeft gedaan, is omdat ik zo'n lage bloeddruk en lichaamstemperatuur tijdens en na de operatie. Bang dat als het misgaat dat ik dan alvast in het ziekenhuis ben. Maar misschien hebben wel meerdere vrouwen dat en maak ik me druk om niets😊
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jul 2021 18:01

05 jul 2021 17:24
Dank je voor je bericht Luna, Ik heb geen zwelling in borsten of lymfeklieren. Ze voelde wel wat opgezette kliertjes in mijn oksels. Mijn borsten zijn vooral zacht en als ik zit kun je aan de onderkant van mijn borst de prothese goed voelen. De internist voelde geen kapsel dus die zal heel dun zijn tenzij je dat helemaal niet goed kan voelen als hij achter de borstspier zit. Ik ben benieuwd of mijn plastisch chirurg er zo bovenop zitπŸ˜“ 26 juli ga ik naar de chirurg die mij 2 x geopereerd heeft voor nog een gesprek. Maar er staat sowieso een gesprek gepland bij pc Selms. De enige reden dat ik me door de pc zou laten opereren die het al 2 x heeft gedaan, is omdat ik zo'n lage bloeddruk en lichaamstemperatuur tijdens en na de operatie. Bang dat als het misgaat dat ik dan alvast in het ziekenhuis ben. Maar misschien hebben wel meerdere vrouwen dat en maak ik me druk om niets😊
De anesthesist zal jouw situatie bekijken en beoordelen of je daar geopereerd kunt worden. Maar ik vermoed dat er geen enkel probleem is om je daar niet te laten opereren. Ik raad je sowieso aan om op je zoutinname te letten voor de operatie. Helpt enorm!
Ik zou ook echt beginnen aan de B's zoals ik al eerder zei om te kijken of je ijzer wat omhoog gaat.

Een kapsel kan ook dik zijn terwijl je dat nog niet voelt... Helaas kan een arts dat pas echt goed zien wanneer de borst wordt opengemaakt.
Er waren gevallen van baker 4 zonder kapselcontractie, dus dat kan ook.

Ik stop er mee voor vandaag!

xxxjes!
Anita

Ongelezen bericht 06 jul 2021 18:22

Dankjewel Luna! Helemaal duidelijk!
Kusjes xxx🌺
Ava_92

Ongelezen bericht 06 jul 2021 22:16

Vandaag gebeld door de anesthesioloog, dit stelde niks voor. 4 minuten gebeld en dat was het, haha. Bij eerdere operaties kon ik 8 uur lang niet plassen na de operatie. Dit nu ook aangegeven, en gevraagd: ik mag toch pas weg als dat gelukt is? Toen zei hij eigenlijk wel ja. Maar het is me nu niet duidelijk of ze zich hier aan houden. Nouja, ik zie het wel.
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jul 2021 08:13

Ava_92 schreef: ↑
06 jul 2021 22:16
Vandaag gebeld door de anesthesioloog, dit stelde niks voor. 4 minuten gebeld en dat was het, haha. Bij eerdere operaties kon ik 8 uur lang niet plassen na de operatie. Dit nu ook aangegeven, en gevraagd: ik mag toch pas weg als dat gelukt is? Toen zei hij eigenlijk wel ja. Maar het is me nu niet duidelijk of ze zich hier aan houden. Nouja, ik zie het wel.
Je mag nooit de kliniek verlaten zonder geplast te hebben. Mocht het niet lukken, krijg je een katheter. Maar bij de kliniek sturen ze je zeker niet naar huis zonder te plassen. Geen zorgen hoor!
Anita

Ongelezen bericht 12 jul 2021 17:14

Hoi Ava,

Heb je al iets gehoord van je verzekering? Of ze het gaan vergoeden? Ik krijg mijn brief voor vergoeding van dokter Beekman zo half augustus. 🌺
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jul 2021 17:48

12 jul 2021 17:14
Hoi Ava,

Heb je al iets gehoord van je verzekering? Of ze het gaan vergoeden? Ik krijg mijn brief voor vergoeding van dokter Beekman zo half augustus. 🌺
Wat fijn Anita!πŸ˜ƒ
Ava_92

Ongelezen bericht 13 jul 2021 23:10

12 jul 2021 17:14
Hoi Ava,

Hee Anita,

Nee, helaas niet. Ze hebben de aanvraag wel ingediend en ik heb om een update gevraagd. Het duurt wat langer door de vakantieperiode zeiden ze. 20 juli word ik al geopereerd, hopelijk is het daarvoor bekend.. volgens mijn verzekering is achteraf toekennen niet mogelijk. Dus ik vind het wel spannend!

Fijn dat jouw brief ook gemaakt gaat worden!

Liefs
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”