Veel klachten die je beschrijft, passen bij orthostatische intolerantie. Benauwdheid, druk op de borst, hyperventilatie enz. passen bij het 'atypisch borstpijnsyndroom' dat vele vrouwen met implantaten hebben. We hadden daar wat onderzoeken over gevonden en hebben ze hier voor jullie verzameld: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... jnsyndroom Hierbij nog een ander topic over deze klachten: viewtopic.php?f=161&t=2629Anita schreef: β02 jul 2021 22:10Hai Ava,
Wat spannend! Ik hoop echt dat ze het toch voor je gaan vergoeden. Ook even je bloed onderzoek afwachten. Ik ben benieuwd!
Ze wil zeker weten dat de druk op mijn borst en zweten en misselijkheid niet van mijn hart afkomt. Ik denk dat het gewoon Hyperventilatie is dat het nu allemaal zo dichtbij komt. We houden elkaar op de hoogte
En als dokter Beekmam alles goed afrondt.. Dan is dat voor het forum ook goed dit door te geven. Ze werkt nauw samen met het VUMC..dus dat is gunstig
Het onderzoek door de dermatoloog, valt onder het onderzoek van het Vumc. We hebben sinds het begin nauw contact met Nanayakkara, die het onderzoek leidt.