Explantatie Ceedo door doker Kappel

Deel je ervaringen en foto's
ceedo

Ongelezen bericht 21 mar 2021 17:11

Lien schreef:
21 mar 2021 17:02
Lieve ceedo,
Wat ben jij daadkrachtig en stoer. Je hebt zelfs alweer een afspraak gemaakt om de littekens te laten laseren! Mag ik vragen waar je dat laat doen? Ik ben benieuwd of dat bij mij ook nog zou kunnen. De nieuwe littekens zitten op de plek waar de oude zaten.

Ja ik was gisteren ook bij Dr kappel. Van de 5 explantaties die zij gisteren heeft gedaan waren er dus 3 kapot. Echt vreselijk wat een troep. Beide dames voor mij wisten dit niet vooraf, een had zelfs 3 scans in het ziekenhuis gehad!

Jouw foto is echt prachtig! Wat een schitterende borsten heb je! ! Ze lijken een beetje op mijn oude borsten met implantaten, maar dan nog mooier want puur natuur! Veel liefs, xx
Ja dat vertelde ze mij ook.. ze was daar zo onwijs kwaad over. Ik heb een afspraak in Rotterdam staan bij Artz Medical voor de “picolaser”. Heb hier mooie resultaten van gezien dus een gesprek kan nooit kwaad.

Mijn verhaal kon ik niet meer vinden dus heb hem opnieuw geplaatst. Hoop dat dit goed gaat🤷‍♀️

Lief! Ik kijk helaas nog steeds vol lof naar mooie niet hangende borsten, maar ik moet me altijd maar bedenken dat ik het mooi bij iemand anders vind en niet in mijn lijf😊 veel sterkte met het herstel! Hieronder zet ik een foto van het resultaat van de picolaser. Hopen dat dit waar is🙌🏼
5A6AD13B-D245-46F5-A9C1-1F85A5665536.jpeg
Laatst gewijzigd door ceedo op 21 mar 2021 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
WabiSabi

Ongelezen bericht 21 mar 2021 17:35

Ceedo, je bent prachtig wat ik zo zie, hele mooie borsten. Heel fijn om te lezen dat het al zoveel beter met jou gaat.
Je bent dapper en heel stoer. Liefs X
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 mar 2021 19:01

Je bent prachtig Ceedo!!!😍

De link naar je voorstel topic staat in je eerste bericht mocht je die zoeken.

Niet meer stressen, alles komt goed! Jij bent een mooie dappere wijze jonge vrouw. Veel oudere dames kunnen daar een voorbeeld aan nemen😉

Kussss😘🥰
Lien

Ongelezen bericht 21 mar 2021 19:56

Dankjewel Ceedo voor het delen, ik ga erover lezen als ik daar weer fut voor heb. Ik ben heel benieuwd hoe dit litteken laseren (eventueel) bij jou gaat! Houd ons maar op de hoogte als je wil :)
En ik sluit me aan bij de mooie woorden van de andere dames, je bent prachtig.
Veel liefs xx
ceedo

Ongelezen bericht 26 mar 2021 09:58

Hi!

Gister heb ik een lymfe massage behandeling gehad. Mijn lichaam zei een hele grote dankjewel. Dit klinkt misschien heel zweverig, maar ik voelde mij sinds weken weer 1 met mijn lichaam.

Zoals de behandelaar ook mooi zei is dat je door de operaties je lichaam in andermans handen legt. Jouw energie zit daar niet meer in. Ik raad dit oprecht iedereen aan. Lief zijn voor je lichaam en de afvalstoffen je lichaam uitkrijgen. Het is een hele zachte behandeling, maar o zo fijn. Ik heb weken lang mijn borsten niet vastgepakt. Vannacht heb ik heel de nacht mijn borsten vastgehouden. Zo viel ik in slaap en zo werd ik ook weer wakker.

Gister belde Dr. Kappel met de uitslag van mijn weefsel. Daarin waren siliconen te vinden. Dus dat betekend dat ze dus al aardig aan het zweten waren. Bizar! Op langer termijn had dit schade aangericht. Ik ben dankbaar dat ik mijn eigen lichaam terug heb en ik ben er extra lief voor het lichaam dat ik gekregen heb.

Liefs
Nica

Ongelezen bericht 26 mar 2021 11:01

Lieve Ceedo,
Wat een achtbaan waar je in heb gezeten en nu nog steeds. Idd we rouwen allemaal, maar we zijn er voor elkaar. Je mag je onzekerheid delen, wij weten wat je voelt. We komen er samen doorheen. Ik wil je complimenteren voor je daadkrachtige besluit om de troep uit je lijf te halen en dat nog binnen een maand. Logisch dat je lijf erop reageert en ook mentaal. Ik wil je vertellen dat je prachtig bent. Wees lief voor jezelf en ik denk dat ik me ook ga inlezen in lymfemassage, goeie tip. Liefs Nica
Trudie

Ongelezen bericht 26 mar 2021 18:13

ceedo schreef:
26 mar 2021 09:58
Gister heb ik een lymfe massage behandeling gehad. Mijn lichaam zei een hele grote dankjewel. Dit klinkt misschien heel zweverig, maar ik voelde mij sinds weken weer 1 met mijn lichaam.
Klinkt heel bekend! Dank voor het delen vd litteken foto's!! Als ik hersteld ben ga ik dat eens bekijken als optie!

Wat voegt het toe om die siliconen meting te doen? Is dat voor onderzoek van De Kappen? Of bepaalt dat evt ook nog de verdere behandeling/ontgiftings sadviezen?
ceedo

Ongelezen bericht 26 mar 2021 19:54

Nica schreef:
26 mar 2021 11:01
Lieve Ceedo,
Wat een achtbaan waar je in heb gezeten en nu nog steeds. Idd we rouwen allemaal, maar we zijn er voor elkaar. Je mag je onzekerheid delen, wij weten wat je voelt. We komen er samen doorheen. Ik wil je complimenteren voor je daadkrachtige besluit om de troep uit je lijf te halen en dat nog binnen een maand. Logisch dat je lijf erop reageert en ook mentaal. Ik wil je vertellen dat je prachtig bent. Wees lief voor jezelf en ik denk dat ik me ook ga inlezen in lymfemassage, goeie tip. Liefs Nica
Hi Nica,

Het is inderdaad een enorme rollercoaster waarin ik nog steeds zit. Maar ik geloof er heel hard in dat alles gebeurt met een reden hoe hard de les ook is. Elke dag is een dag waarbij ik vooruit ga ookal zijn dat mini stapjes. Ik haal veel steun uit de mensen om mij heen en daar ben ik enorm dankbaar voor. Dat is waar het leven écht om draait.

Lief bericht! Degene bij wie ik ben geweest was een hele fijne warme vrouw. Ook voelde ik mij ontzettend op mijn gemak en het maakte veel los. Zeker een aanrader😊

Liefs
ceedo

Ongelezen bericht 26 mar 2021 19:59

Trudie schreef:
26 mar 2021 18:13
ceedo schreef:
26 mar 2021 09:58
Klinkt heel bekend! Dank voor het delen vd litteken foto's!! Als ik hersteld ben ga ik dat eens bekijken als optie!

Wat voegt het toe om die siliconen meting te doen? Is dat voor onderzoek van De Kappen? Of bepaalt dat evt ook nog de verdere behandeling/ontgiftings sadviezen?
Dr. Kappel wilde graag onderzoek er naar doen, omdat het natuurlijk niet gebruikelijk is dat iemand ze zo snel er al uit laat halen. Ik zal snel herstellen omdat ze er maar zo kort in hebben gezeten. Ookal had ik ook al kapselvorming en zwetende protheses. Verder heeft Dr. Kappel niet verder verteld over verdere behandelingen of ontgiftingsadviezen. Dat ben ik allemaal zelf aan het onderzoeken😊 ik heb het verslag per post ontvangen dus deze ga ik zo even rustig lezen.

Liefs
Trudie

Ongelezen bericht 26 mar 2021 20:41

Dank voor je uitleg!
ceedo

Ongelezen bericht 29 mar 2021 21:15

Hi allemaal,

Ik heb een vraag over de littekens. Bij 1 borst is het litteken “mooi” aan het genezen (gek dat je het mooi kan vinden) hij is een klein beetje verheven en roze van kleur. De ander is naar binnen geslagen en ziet er naar mijn gevoel niet goed uit. Zijn er vrouwen die hiermee bekend zijn? En uiteindelijk toch goed genezen is?

Liefs
CF4C6E3C-EC68-4D3C-B655-42DF0B06B814.jpeg
C54C0FCD-2240-43A1-B4CA-EB9F0A99CFA2.jpeg
Trudie

Ongelezen bericht 30 mar 2021 12:27

Ziet er al veel mooier uit dan mijn oude littekens! Maar goed..die waren niet erg fraai als ikd at zo vergelijk met andere foto s hier...
vwb mijn nieuwe littekens kan ik nog weinig zeggen. Ik ben nu een week geleden geopereerd
Essi

Ongelezen bericht 30 mar 2021 17:36

Lieve Creedo, je zit nog maar zo kort achter je operatie.
Het zijn twee verschillende operatie gebieden.
Zal elk op hun eigen manier gaan herstellen.
Ziet er mooi uit, maar heeft tijd nodig.
Liefs essi
ceedo

Ongelezen bericht 10 apr 2021 18:27

Hi allemaal,

Het is vandaag 5 weken geleden dat ik geopereerd ben bij Dr. Kappel. Na 5 weken mocht ik gaan beginnen met smeren. Maar ik twijfel enorm of dat al kan. Ik had eigenlijk vandaag een afspraak bij haar, maar deze ging helaas niet door omdat haar operatie dag gecanceld was. Nu heb ik pas over 2 weken mijn afspraak.

Vinden jullie het eruit zien dat ik al kan gaan smeren? En wat kan ik verder verwachten van de wonden. Gaan ze nog dikker worden? Ik heb ook totaal geen beeld hoe het uiteindelijke resultaat gaat worden. Ik hoop gewoon op 2 platte witte streepjes, maar ik zie ook genoeg voorbeelden waarbij de littekens erg verheven zijn. Ik ben zo bang voor wat komen gaat en hoe ik hier mentaal doorheen ga komen. De domste fout ooit in mijn leven. Ik ben zo blij met mijn eigen borsten en had hier nooit in mogen laten snijden..
A48F27F7-4ACE-4945-B5C1-894CFA7360DA.jpeg
E295B797-CC14-4452-A053-EA237E835882.jpeg
Marie

Ongelezen bericht 10 apr 2021 19:26

Ik vind jouw littekens er heel mooi uitzien! Als ze droog zijn en geen korstjes meer hebben kun je gewoon beginnen met een littekencrème. Ik ben een paar dagen geleden ook begonnen.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”