Ja dat vertelde ze mij ook.. ze was daar zo onwijs kwaad over. Ik heb een afspraak in Rotterdam staan bij Artz Medical voor de “picolaser”. Heb hier mooie resultaten van gezien dus een gesprek kan nooit kwaad.Lien schreef: ↑21 mar 2021 17:02Lieve ceedo,
Wat ben jij daadkrachtig en stoer. Je hebt zelfs alweer een afspraak gemaakt om de littekens te laten laseren! Mag ik vragen waar je dat laat doen? Ik ben benieuwd of dat bij mij ook nog zou kunnen. De nieuwe littekens zitten op de plek waar de oude zaten.
Ja ik was gisteren ook bij Dr kappel. Van de 5 explantaties die zij gisteren heeft gedaan waren er dus 3 kapot. Echt vreselijk wat een troep. Beide dames voor mij wisten dit niet vooraf, een had zelfs 3 scans in het ziekenhuis gehad!
Jouw foto is echt prachtig! Wat een schitterende borsten heb je! ! Ze lijken een beetje op mijn oude borsten met implantaten, maar dan nog mooier want puur natuur! Veel liefs, xx
Mijn verhaal kon ik niet meer vinden dus heb hem opnieuw geplaatst. Hoop dat dit goed gaat
Lief! Ik kijk helaas nog steeds vol lof naar mooie niet hangende borsten, maar ik moet me altijd maar bedenken dat ik het mooi bij iemand anders vind en niet in mijn lijf