Hoi
Ja die is negatief en nu maar hopen dat het zo blijft!! Drink lekker veel verse gemberthee
Lieve Luna,
Hoi Lala,Lala schreef: ↑23 dec 2020 15:08Hoi Marie
Ik heb ook net als jij 14 jaar Mc Ghan protheses gehad.
Daarvoor 2 jaar borstvoeding gegeven
In 2018 en 2019 in totaal 3 wissels gehad en steeds problemen.
Nu sinds 17-12 eruit en zonder lipofilling.
Het is me enorm meegevallen en ook hoe het eruit ziet.
Ik kan het je aanraden en zeker als je nog een kindje mag krijgen en voeden.
Veel sterkte![]()
Hoi Mamavan2,Mamavan2 schreef: ↑29 dec 2020 22:53Hoi Marie,
Ik lees dat je geen geld hebt voor lipofilling. Heel begrijpelijk want het is best duur. En wat rot voor je dat het niet vergoed word.
Ik weet niet of je er bekend mee bent, maar er zijn verzekeringen die explantatie wel vergoeden zonder medische reden.
Ik heb umc zorgverzekering gekozen voor aankomend jaar met aanvullend pakket 2. Vanuit dat pakket word explantatie volledig vergoed zonder medische oorzaak. Ook ik heb wel klachten, maar ga niet wachten op een heel traject van de internist.
Om het extra na te vragen, heb ik gebeld met umc zorgverzekering en hebben ze ook nogmaals op e-mail bevestigd het echt volledig te vergoeden.
Alleen is dr kappel niet aangesloten. Ik laat me waarschijnlijk opereren bij dr van Selms, die is wel aangesloten en dan krijg je het dus wel vergoed.
Er zijn er meerdere aangesloten.
Sterkte gewenst
Lieve Lala,Lala schreef: ↑30 dec 2020 14:22Hoi Marie,
Ik ben geholpen door dr Verduyn.
Geen lipofilling en het ziet er mooi uit vind ik.
Ik heb nu kleine borsten en ik vind klein persoonlijk mooier; -ik had ook kleine implantaten- ; bijna niemand wist dat ik ze had.
Mijn huid is redelijk strak gebleven en de tepels hangen er niet bij.
Dit na twee jaar voeden en 16 jaar inplantaten en 3 wissels.
Ik ben 50 inmiddels ; ik had dit helemaal niet verwacht; ging van het ergste uit dan kon het alleen maar meevallen
Ik vond lipofilling enorm duur en ik wilde ook geen liposuctie omdat ik m'n lichaam goed vind zoals het is.
Je borsten veranderen zoveel na zwangerschap en borstvoeding dat het misschien beter is met lipofilling te wachten tot na die tijd.
(Mocht je het dan nodig vinden.)
Groetjes![]()
Hoi Trudie,Trudie schreef: ↑09 jan 2021 19:00Marie..hier ook "gewoon" een mamografie gehad jaren geleden ...zie bij mijn topic..ik hoop echt dat bij de aanloop naar het verwijderen niet blijkt dat er iets gescheurd is..![]()
Ging je borstvoeding goed trouwens destijds..ik had een extreme asymmetrie en ik wist niet meer in hoeverre er ook echt gesneden is in grootste borst tijdens de correctie. Ik heb me voorbereid op borstvoeding geven met dit https://www.borstvoeding.com/artikelen/ ... v-hulpset/
Helaas door moeizame start van mijn zoon nooit gebruikt..wel gedoneerd later aan een lactatiekundige die hier nog nooit van gehoord had..
Lieve Lala,