Lieve Natural me again,
Ik had dit berichtje ook in het andere topic geschreven. Hier nogmaals met een extra aanvulling.
Helaas pakt de eerste keer nooit zo goed als de keren erna. Soms lijkt het bij sommige vrouwen dat alles weg is, toch is dat echt niet zo. Er bleef ook bij jou iets achter, maar omdat het weinig is, denk je dat alles weg is. Je beeld van je eigen borsten zoals ze waren voor de bv weet je niet meer, dus het is lastig te vergelijken. En vergeet niet dat implantan helaas ook kunnen zorgen voor afname van eigen weefsel. O.a. door atrofie van de borstspier maar ook van vetweefsel.
Had je eerst geexplanteerd en daarna lipofilling gedaan na 6 maanden, dan zou je de (geringe) verandering wel bemerken.
Helaas hebben vrouwen met weinig eigen weefsel vaak minimaal 2 sessies nodig voor een goed resultaat, maar ik kan je garanderen dat dit altijd de moeite waard is. Hoe vaker je lipo laat doen, hoe beter de resultaten zullen zijn, omdat het vet dan beter blijft 'plakken', want vet heeft vet nodig om te overleven.
Het is jammer dat je nu niet genoeg vet meer hebt, maar aankomen is echt niet een onmogelijke opgave. Ik weet daar zelf alles van namelijk. Het vergt veel disipline en kennis van voeding en je eigen lichaam. Eventueel kun je naar een diëtiste om je te begeleiden.
Ik weet trouwens dat dr. Kappel een nieuwe methode gebruikt bij vrouwen met zeer weinig vet. Misschien kun je eens vrijblijvend op consult.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Sterkte!
En bedankt voor je eerijke review, deze zijn ook belangrijk!
Mag ik dit in je titel zetten?
Liefs, Luna