En applaus voor dr. Niessen!
Herstel maar goed!π₯°
Oh wat vervelend voor je! De medische BH's vallen net iets anders werd mij gezegd.Natural me again schreef: β04 jul 2020 21:34Dank je wel Luna! Ik heb ook de kliniek gemaild en zij zeggen nu dat ik 80B kan bestellen. Gek want mijn omvang is 73cm en in de kliniek hadden ze me zelf 75A aan gedaan.Ik dacht toen nog het zal wel goed zijn, maar zag thuis dat het echt knelde! Gelukkig had ik de 75B in huis en die uiteindelijk aangedaan. Die knelt niet, maar heeft wel naden die licht in mijn borst blijven staan.
Ik vind het jammer dat ze er niet naar hebben gekeken in de kliniek, zeker als het zo cruciaal is voor de overleving van de vetcellen. En ze me zelfs in een bh naar huis hebben laten gaan, waarbij mijn borsten tegen elkaar geduwt stonden.
Ik kan nu alleen maar hopen dat het geen schade heeft aangericht, want ze zijn zo mooi nu... Nooit gedacht dat ik echt borsten zou hebben, zo zacht en natuurlijk. Ik zou het zo jammer vinden als het dan niet goed zou gaan door zoiets stoms als de verkeerde bh.
Heb je PB beantwoord en ook dat ik geen foto zag.Natural me again schreef: β05 jul 2020 12:19Ik wilde je een foto sturen via PB, dacht dan kunnen we even vergelijken of onze borsten ongeveer even groot zijn en ik in jouw BH pas. En of jij niet ook deze afdruk heb omdat je hetzelfde model hebt als ik nu, maar het lukt nietMB is te groot, en heb geprobeerd mijn foto te verkleinen naar JPG (maar niet toegestaan) en toen met paint naar PNG maar ook niet toegestaan. Ik heb de foto al bijgesneden zodat het een mini foto is, maar hij blijft te groot. Als iemand nog raad weet; ik hoor het graag!
Het komt goed zo te lezen.Natural me again schreef: β05 jul 2020 13:18
En dank je wel Zusss, ik ben nog een poging aan het doen met een topje maar keep you posted. En sowieso bedankt voor de support