Explantatie en lipofilling dr Niessen (minder goed resultaat)

Deel je ervaringen en foto's.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jun 2020 22:58

Gefeliciteerd lieverd met je bevrijding!πŸ₯³
En applaus voor dr. Niessen!πŸ‘ Goede arts!πŸ‘

Herstel maar goed!πŸ₯°πŸ˜˜
Natural me again

Ongelezen bericht 04 jul 2020 13:29

Dank je we Luna! En dr. Niessen heeft inderdaad goed werk verricht :)

Inmiddels ook mijn littekens gezien, ik vond dat wel even moeilijk. Ze zijn best lang en nog wat rood, maar gelukkig vallen ze mooi in de plooi. Hopelijk valt het over een tijdje minder op.

Mijn borsten zijn iets kleiner geworden, maar schat dat het nog steeds een kleine b is en de huid is mooi strak. Heel blij mee!

Vind het wel spannend, dat afwachten wat er uiteindelijk overblijft. En steeds als het volume wat minder lijkt, vraag ik me af of ik iets 'fout' heb gedaan: Zit mijn bh niet te strak (hij laat een beetje een afdruk achter als ik hem uitdoe)? Drukte de autogordel er tegenaan? Etc. Toch best moeilijk om ontspannen het eindresultaat af te wachten!
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 jul 2020 14:31

Ik snap dat je het spannend vindt. Vooral de eerste 2 weken zijn cruciaal voor de overleving van het vet. Dan is het inderdaad belangrijk om voorzichtig te zijn en mag een bh echt niet knellen, want dat houdt de vorming van bloedvaatjes tegen. Dus als je bh een afdruk achterlaat moet je daar wel goed naar kijken. De afdruk kan beter niet over de borst lopen. Naden enz lopen het best rond de borst. Maar laat jezelf ook niet gekmaken hoor en denken dat het aan jou of je bh ligt. In het begin verlies je namelijk vocht, geen vet. Dat komt later pas dat afgestoven vetcellen worden afgevoerd en je daardoor volume verliest. Dus het is vocht, no worries! En een beetje afdruk gaat niks veranderen. Wees niet bang, alles komt goed!πŸ‘

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Natural me again

Ongelezen bericht 04 jul 2020 21:34

Dank je wel Luna! Ik heb ook de kliniek gemaild en zij zeggen nu dat ik 80B kan bestellen. Gek want mijn omvang is 73cm en in de kliniek hadden ze me zelf 75A aan gedaan. :shock: Ik dacht toen nog het zal wel goed zijn, maar zag thuis dat het echt knelde! Gelukkig had ik de 75B in huis en die uiteindelijk aangedaan. Die knelt niet, maar heeft wel naden die licht in mijn borst blijven staan.

Ik vind het jammer dat ze er niet naar hebben gekeken in de kliniek, zeker als het zo cruciaal is voor de overleving van de vetcellen. En ze me zelfs in een bh naar huis hebben laten gaan, waarbij mijn borsten tegen elkaar geduwt stonden.

Ik kan nu alleen maar hopen dat het geen schade heeft aangericht, want ze zijn zo mooi nu... Nooit gedacht dat ik echt borsten zou hebben, zo zacht en natuurlijk. Ik zou het zo jammer vinden als het dan niet goed zou gaan door zoiets stoms als de verkeerde bh.
Zusss

Ongelezen bericht 04 jul 2020 21:39

Natural me again schreef: ↑
04 jul 2020 21:34
Dank je wel Luna! Ik heb ook de kliniek gemaild en zij zeggen nu dat ik 80B kan bestellen. Gek want mijn omvang is 73cm en in de kliniek hadden ze me zelf 75A aan gedaan. :shock: Ik dacht toen nog het zal wel goed zijn, maar zag thuis dat het echt knelde! Gelukkig had ik de 75B in huis en die uiteindelijk aangedaan. Die knelt niet, maar heeft wel naden die licht in mijn borst blijven staan.

Ik vind het jammer dat ze er niet naar hebben gekeken in de kliniek, zeker als het zo cruciaal is voor de overleving van de vetcellen. En ze me zelfs in een bh naar huis hebben laten gaan, waarbij mijn borsten tegen elkaar geduwt stonden.

Ik kan nu alleen maar hopen dat het geen schade heeft aangericht, want ze zijn zo mooi nu... Nooit gedacht dat ik echt borsten zou hebben, zo zacht en natuurlijk. Ik zou het zo jammer vinden als het dan niet goed zou gaan door zoiets stoms als de verkeerde bh.
Oh wat vervelend voor je! De medische BH's vallen net iets anders werd mij gezegd.
Heb er nog 2 te koop in 80B, hier op het forum staan ze ook van lipoelastic. Interesse?
Hoop dat het goed blijft voor jou qua vetjesπŸ™πŸ»πŸ™πŸ»
Bij mij is bijna alles of misschien wel alles blijven zitten.
Hoop ik voor jou ook! πŸ™πŸ»πŸ’œ

Zie advertentie:

viewtopic.php?f=270&t=2967&p=31767&hili ... oop#p31767

PB mag ook, laat maar weten als je interesse hebt.

Liefs
Zusss
Laatst gewijzigd door Zusss op 04 jul 2020 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 jul 2020 21:52

Dat hebben de verpleegkundigen gedaan denk ik. Maar die hebben er geen verstand van... Maar jij voelt het zelf, zij kunnen natuurlijk ook niet voelen dat het zo strak zat.
Gelukkig heb je thuis een andere aangetrokken.
Ik blijf het zeggen, die bh's in de maten S,M,L zonder naden enz zijn het makkelijkst. Geen gezanik met maten.
Het komt goed lieverd, als je meteen een andere aantrok en die niet knelt is er niks aan de hand hoor. Een beetje afdruk gaat je vet niet verminderen. Wees niet bang!!!
Je kunt ook een strak truitje aandoen. Of een bh hemdje. Bij de Hema volop keuzeπŸ˜‰
Of bh's van Zusss overnemenπŸ˜ƒ
Maar als je zo'n kleine omvang hebt, zit het te groot...

Alles komt goed mop!!!!πŸ™πŸ€πŸ’•πŸŒˆ
Natural me again

Ongelezen bericht 04 jul 2020 22:12

Dank jullie wel :) Heb net de achterkant ingeknipt en daardoor heb ik ineens 5 cm meer ruimte. Wereld van verschil!! Ik kon al die tijd echt niet lekker rechtop zitten omdat de band zo in mijn huid duwde (vooral net onder de littekens, maar ook een beetje in de onderkant van mijn borst). Nu zit het perfect. Als ik 80B neem wordt ook de cup weer groter en die zit nu net goed, dus denk dat ik het even zo aan kijk.

Ja en was inderdaad de verpleegkundige. Mijn borsten zaten tegen elkaar aangeduwd in de bh en ik vroeg nog: is dit niet te strak? Maar nee, dat moest zo want het moest wel steun geven. Dus toen ben ik zo naar huis gegaan. Verder waren ze super lief en goed hoor, maar vond dit wel een beetje jammer.

Gelukkig zit het nu allemaal goed. Toch blij dat ik hier even heb geschreven, want anders had ik waarschijnlijk geen actie ondernomen en met die druk eraf is het nu 100x beter. Hopelijk vergeven de vetjes het me nog hihi ;)
Zusss

Ongelezen bericht 05 jul 2020 06:27

Fijn dat het op deze manier weer gaat! Mocht je je bedenken hoor ik het wel, komen we vast wel uitπŸ˜‰πŸ˜‰
Ze vergeven je vast hihiπŸ˜‰πŸ™πŸ»

Fijne zondag!
Natural me again

Ongelezen bericht 05 jul 2020 11:46

Pff ik doe de bh uit en kijk in de spiegel staat er alsnog een hele afdruk in! Ik heb nu een zacht topje gepakt en dat tussen mijn borsten in open geknipt. Als er nu nog druk op zit weet ik het echt niet meer. Wel frustrerend, zoveel geld uitgeven aan een goede bh en drukpak en dan vooral stress ervan hebben.

Ik had de kliniek overigens gemaild met een foto en zij zeiden dat het geen kwaad kan, dat het echt meer moet knellen om het vet te verdrukken. Maar ik ben alsnog niet heel gerust hierop.

Had jij dat helemaal niet Zusss? Een afdruk in je borsten? Want we hadden toch precies dezelfde bh, zo gek.. Zou ik dan toch de 80B moet hebben..
Natural me again

Ongelezen bericht 05 jul 2020 12:19

Ik wilde je een foto sturen via PB, dacht dan kunnen we even vergelijken of onze borsten ongeveer even groot zijn en ik in jouw BH pas. En of jij niet ook deze afdruk heb omdat je hetzelfde model hebt als ik nu, maar het lukt niet :( MB is te groot, en heb geprobeerd mijn foto te verkleinen naar JPG (maar niet toegestaan) en toen met paint naar PNG maar ook niet toegestaan. Ik heb de foto al bijgesneden zodat het een mini foto is, maar hij blijft te groot. Als iemand nog raad weet; ik hoor het graag!
Zusss

Ongelezen bericht 05 jul 2020 12:23

05 jul 2020 12:19
Ik wilde je een foto sturen via PB, dacht dan kunnen we even vergelijken of onze borsten ongeveer even groot zijn en ik in jouw BH pas. En of jij niet ook deze afdruk heb omdat je hetzelfde model hebt als ik nu, maar het lukt niet :( MB is te groot, en heb geprobeerd mijn foto te verkleinen naar JPG (maar niet toegestaan) en toen met paint naar PNG maar ook niet toegestaan. Ik heb de foto al bijgesneden zodat het een mini foto is, maar hij blijft te groot. Als iemand nog raad weet; ik hoor het graag!
Heb je PB beantwoord en ook dat ik geen foto zag.
Hopelijk weet iemand dit.

Houd het in de gaten voor jou.
Dikke kusπŸ˜˜πŸ’•πŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jul 2020 12:35

Lieve Natural me again, had je de aanwijzingen op het forum over de geschikte bh zoeken niet gelezen?
Er is 1 topic waar ik uitgebreide info geef. Een bh kan beter te groot zijn dan te klein.
Ik denk zelf ook niet dat er veel zal gebeuren met het vet. Anders had je echt pijn met het dragen van je bh.
Trek een strak hemdje aan, dat werkt prima. En ga even langs de Hema of een lingeriezaak voor een bh hemdje of sportbh voor lichte sport. Zie het bh topic: viewtopic.php?t=1158

Je mag mij de foto ook mailen naar
forum @ meldpuntklachtensiliconen . com
Dan hoef je niks te verkleinen

Hier hoe je foto's plaatst en verkleind
viewtopic.php?t=2102

Alles komt goed hoor!πŸ‘πŸŒˆπŸ’—
Natural me again

Ongelezen bericht 05 jul 2020 13:18

Hoop het zo, dat het goedkomt! Ik heb je gemaild Luna en in de tussentijd een licht ondersteunend topje gevonden in maat L (ik heb normaal S). Ook een foto meegestuurd en misschien is deze wel goed.

En dank je wel Zusss, ik ben nog een poging aan het doen met een topje maar keep you posted. En sowieso bedankt voor de support :)

Had het topic over de bh inderdaad niet gelezen. Ohh had ik dat maar eerder gedaan. Eigenlijk had ik gewoon de aanwijzingen van de kliniek gevolgd en de bh bij lipoelastic gekozen obv mijn maten en toen kreeg ik dit... Ik weet nu gelukkig beter, maar wel even wat schrik te pakken ;)
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jul 2020 14:04

Hoi lieverd, wanneer was je operatie ook al weer? Dus hoe lang heb je met dit rondgelopen?
Op zich vallen de afdrukken nog mee. Goed is anders, maar dit zal heus niet je vet kapot maken. Maar het kΓ‘n in het begin ingroei van vaatjes verstoren, maar daar zijn de afdrukken te licht voor. Weet bijna zeker dat er niks zal gebeuren. Zoals ik al zei, zou je pijn moeten voelen. Dan weet je: dit is niet ok.

Dat bh-top die je aanhebt is perfect!!! Die had je gewoon meteen na de operatie kunnen dragen. En had je een hoop geld bespaard! Als je het topic had gelezen, dan had je gezien dat ik dat soort bh's/topjes aanraadt en dat velen die aan hadden met goede resultaten.
Ik zal het topic wat opvallender maken. Bovenaan zetten, zodat vrouwen die lipo willen doen, het lezen. Echt belangrijk!!!

Het is altijd lastig om bh's op maat te nemen. Je kunt dan inderdaad iets kopen wat te klein zit of juist te groot. Met de maten s, m, l en xl luistert het niet zo nauw met de maten. Verder zit je met bh-topjes zonder naden altijd goed als je geen grote borsten hebt en geen lift ondergaat. Dames met veel meer volume en vooral als er wordt gelift naast lipo, hebben wel degelijk een goede passende bh nodig. En moeten wat meer moeite doen om er 1 te vinden. Met een kleine omvang en cup is de rest prima.
Een gewone top die een beetje strak zit is voor jouw maat ook prima. Of zelfs een oud t shirt waar je van achteren een knoop in zet werkt prima. Tshirts hebben rekkend materiaal en geeft bij kleine cup genoeg steun als je dat vast zet aan de achterkant. En geen gedoe met nadenπŸ˜‰

Alles komt goed hoor! Probeer het nu ook weer los te laten ok?

Heel veel sterkte lieverd!!!πŸ™πŸŒˆπŸ’—
Zusss

Ongelezen bericht 05 jul 2020 15:22

05 jul 2020 13:18

En dank je wel Zusss, ik ben nog een poging aan het doen met een topje maar keep you posted. En sowieso bedankt voor de support :)
Het komt goed zo te lezen.
Mocht je er nog gebruik van willen maken hoor ik het wel.

Sterkte πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•
Plaats reactie

Terug naar β€œLipofilling”