Explantatie + lift Onzeker - Dr. van Selms

Deel ervaringen en foto's.
Onzeker

Ongelezen bericht 19 okt 2019 11:06

Voorsteltopic—>Onzeker

Hoi meiden,

Gisteren wat het dan eindelijk mijn dag! Ik moest me om 8:30uur melden in de kliniek. We hadden rekening gehouden met eventuele drukte in het verkeer, maar dat viel gelukkig mee. We waren er daarom een half uurtje eerder en moesten dus even in de wachtkamer wachten.
Nadat ik werd gehaald moesten we naar boven en werden er nog wat controle vragen e.d gesteld. Daar afscheid genomen van manlief en me gaan omkleden in een sexy jurkje van de kliniek :lol:
Het verbaasde me dat ik eigenlijk helemaal niet gespannen was en alles gewoon op me af liet komen. Binnen kreeg ik een dekentje en werd mijn bloedruk gemeten en het infuus aangesloten. Daarna kwam dokter van Selms om een mooie tekening te maken op mijn borsten ;) Ook hier stelde hij me op mijn gemak. Ik moest samen met een ok assistent naar de ok lopen. Daar aangesloten op de monitoren, ook kreeg ik een lekker warm dekentje over me heen en werd de rest van de staf erbij geroepen. Daar kwamen 2 dames en een heer aanlopen. Wat een ontspannen sfeer brachten zij ook weer binnen! Nog wat grapjes hier en daar en toen kwam dokter van Selms binnen. Weer wat geruststellende woorden en toen kwam het kapje en na 3 seconde was ik weg.
Nadat ik wakker werd op de uitslaapkamer stond er direct iemand naast me. Meiden, Dr. van Selms en de staf krijgen van mij echt een dikke 10. Ik ben de rest van de dag zo goed verzorgd! Ik was ontzettend moe na de operatie. Ook moest nodig plassen en kreeg een po op bed, maar dan kan ik dus echt niet plassen hahaha. Mijn lichaam vind dit niet natuurlijk, dus toen maar op de po stoel.
Buiten dat ik echt heel erg moe was ging verder alles goed. Dokter van Selms is in de middag nog langs geweest. Heb mijn protheses mee en hij heeft zo goed als alles van het kapsel verwijderd. Kapsel is opgestuurd voor onderzoek, maar hij verwacht er verder niks van. Alles zag er goed en netjes uit.
Ik zou eigenlijk de nacht blijven maar medische gezien ging het goed met mij en mocht ik er ook voor kiezen om naar huis te gaan. om 19.30 kwam mijn man op bezoek en ben ik met hem meegegaan naar huis. Heb dus lekker in mijn eigen bedje gelegen. Ik heb opzicht wel een goed nacht gehad. Kan natuurlijk niet zo liggen zoals ik wil, maar de pijn viel mee. Was wel veel wakker, maar wat ik kon slapen was goed.

Ik was voor de operatie erg bang voor de klap die ik zou krijgen als ik mijn borsten zou zien. Nou dat valt wel mee. Toen ik wakker werd in de kliniek en ging spieken dacht eigenlijk alleen maar oké dit zijn ze dus. Geen shock of iets. Thuis beter bekeken en meiden het valt me echt alles mee. Ook weet ik dat het allemaal nog veranderd, maar tot nu toe totaal geen shock hier :D
Ik merk dat ik nog wel moe ben en erg warrig. Ik kan erg moeilijk op worden komen. Mijn hoofd werkt een beetje traag en heb mijn verhaal ook nagelezen omdat het soms eg onduidelijk is wat ik schrijf of worden verkeerd typ.

Hoop dat het een beetje te lezen is voor jullie hihi

x
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
djr1985

Ongelezen bericht 19 okt 2019 11:41

Hai onzeker,
Ik zat met smacht op je verslag te wachten aangezien ik Van Selms ook al in m'n hoofd uitgekozen heb (maandag eindelijk m'n consult bij hem!) en blij te lezen hoe goed je te spreken bent over hoe het gegaan is gister, en natuurlijk fijn dat je het allemaal zo positief ervaren hebt en je goed voelt en het resultaat je mee valt! Heel blij voor je en nu lekker herstellen!
Groetjes!
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.
Autumn

Ongelezen bericht 19 okt 2019 11:50

Wat een mooi verhaal en erg fijn voor je, dat het zo goed is verlopen allemaal!
Hopelijk kun je tot rust komen de aankomende tijd.
Een fijn herstel gewenst.

Liefs,
Autumn
Muisje

Ongelezen bericht 19 okt 2019 12:06

Je hebt het achter de rug, wat super fijn! Nu lekker opknappen.
Jij had toch ook de monoblock hydrogel?

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Coco22

Ongelezen bericht 19 okt 2019 13:23

Hoi onzeker,

Fijn om te horen dat het allemaal zo goed is gegaan!!
Heel veel succes verder met je herstel!
D-borah

Ongelezen bericht 19 okt 2019 14:03

Yes you did it! Het team daar is super he, en Van Selms een fijne arts. gelukkig zijn je protheses er heel uitgekomen. Ik hoop dat je vermoeidheid snel vermindert, maar dat hoort er ook gewoon bij denk ik maar zo. Lekker herstellen en je laten verzorgen nu!
- Beauty is only skin deep -
Onzeker

Ongelezen bericht 19 okt 2019 15:58

Dank jullie wel allemaal!
Ben heel blij dat het achter de rug is. Ik denk dat de vermoeidheid wel van de narcose zal komen. Het komt vandaag ook in vlagen.
De pijn valt me echt zo mee. De bh die ik aan heb gekregen is ook super fijn!
Muisje schreef:
19 okt 2019 12:06
Je hebt het achter de rug, wat super fijn! Nu lekker opknappen.
Jij had toch ook de monoblock hydrogel?

Liefs Mieke
Nee ik had geen monoblocks.

Susana

Ongelezen bericht 19 okt 2019 16:58

Wat een mooie verslag!! Eindelijk achter de rug!! Fijn om te lezen dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent met de actuele resultaat van de boobies :D
Nou heerlijk te tijd nemen om te herstellen 💐🍀💜
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Essi

Ongelezen bericht 19 okt 2019 22:49

Yesssssss!
Eindelijk meid!!! Wat fijn dat alles achter de rug is en dat het je zo is mee gevallen. En Jaaa, wat een super fijne arts is het hè. Ik was ook zo tevreden over hem en het hele team daar. Nou lekker verder herstellen.
Liefs essi
Onzeker

Ongelezen bericht 20 okt 2019 13:08

Vannacht een ontzettende lastige nacht gehad pff. Ik kan niet echt lekker liggen en mijn rug vind het allemaal ook niet zo fijn. De pijn valt me nog steeds mee. Rechts voel ik zo goed als niks en links zeurt en trekt, maar is goed uit te houden. Merk wel dat ik me rustig moet houden, want ben erg geneigd om mezelf weer voorbij te lopen :roll:
Ik ben nog steeds blij dat ik het gedaan heb, maar gisteren had ik heel even een mentaal moeilijk momentje. Het lijkt er op dat het nu langzaam een beetje daalt in mijn hoofd. Moet er wennen als ik mezelf nu in de spiegel zien :oops:
Ben wel erg nieuwsgierig hoe het onder de pleisters er uit ziet. Ik moet pas 4 november op controle.

D-borah

Ongelezen bericht 20 okt 2019 16:01

Onzeker schreef:
20 okt 2019 13:08
Vannacht een ontzettende lastige nacht gehad pff. Ik kan niet echt lekker liggen en mijn rug vind het allemaal ook niet zo fijn. De pijn valt me nog steeds mee. Rechts voel ik zo goed als niks en links zeurt en trekt, maar is goed uit te houden. Merk wel dat ik me rustig moet houden, want ben erg geneigd om mezelf weer voorbij te lopen :roll:
Ik ben nog steeds blij dat ik het gedaan heb, maar gisteren had ik heel even een mentaal moeilijk momentje. Het lijkt er op dat het nu langzaam een beetje daalt in mijn hoofd. Moet er wennen als ik mezelf nu in de spiegel zien :oops:
Ben wel erg nieuwsgierig hoe het onder de pleisters er uit ziet. Ik moet pas 4 november op controle.
Vervelend is dat het dat je niet kan liggen zoals je dat graag wilt. Heb je een verstelbaar bed of kan je misschien een paar kussens gebruiken zodat je wat meer 'overeind' kan slapen? Het is echt even doorbijten maar je zal gauw genoeg merken dat het elke nacht wat minder lastig wordt! En het wennen aan je nieuwe spiegelbeeld is heel normaal, ook dat gaat steeds beter!
- Beauty is only skin deep -
Moeke

Ongelezen bericht 20 okt 2019 18:03

Lastig hoor die eerste tijd, lijkt me knap waardeloos om op je rug te moeten slapen. Misschien extra steun idd met meerdere kussens.
Gelukkig valt de pijn je mee.
En rustig aan maar hoor, nog lang genoeg de tijd om alles weer op te pakken.

Ennuh, join the club hè nu van geëxplanteerden! Fijn dat het achter de rug is, op naar een gezond leven!
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Onzeker

Ongelezen bericht 27 okt 2019 12:31

Hoi meiden,

Hier even een update van mijn operatie.
We zijn nu ruim een week verder. De pijn valt me echt reuze mee! De pijn was wel iets waar ik erg tegenop zag en dan met name de pijn van de lift. Lekker is natuurlijk anders, maar ik vond de pijn vlak na de bv heftiger. Nu had ik ook flink aantal cc gekregen en als ik mijn protheses nu in mijn handen heb dan begrijp ik die pijn ook. Jeetje wat een gewicht zat er in.
Ik merk dat het nu echt iedere dag een beetje beter gaat. De eerste nachten slapen vond ik een ramp. Ik kon niet lekker liggen en bewegen dat deed pijn. Zelf omhoog komen in bed lukte me al helemaal niet en had dan even een zetje nodig. Gelukkig was manlief deze week thuis om me te helpen.
De littekens kan ik nog niet goed zien omdat deze nog zijn afgeplakt. Ik zie wel al dat mijn borsten aan het veranderen zijn en ben ook erg benieuwd hoe het zal zijn als al die plakkers weg zijn.
Ik ben al een stuk mobieler gelukkig. Er zijn bepaalde bewegen die ik niet kan maken omdat dit echt pijn doet. Rechts heb ik zo goed als geen pijn omdat daar geen gevoel in zit. Ik merk nu wel dat het binnen in beide borsten af en toe echt flinke steken komen. Alsof er een mes in gestoken word. Ik ga er vanuit dat dit komt doordat ze zenuwen aan het genezen zijn.
Mentaal moet ik wel wennen aan het beeld in de spiegel en dan voornamelijk als ik mezelf van de zijkant bekijk. Ik denk dat ik 4 tot 5 cupmaten minder ben dus dat beeld moet nog even landen. Ik vind mijn borsten nu niet lelijk! Dr. van Selms heeft echt mooi werk geleverd!
Ondanks dat het wennen is en ik mijn meiden echt wel mis heb ik absoluut geen spijt! Ik denk dat het me ook veel vrijheid weer gaat geven straks als alles genezen is.

x

Susana

Ongelezen bericht 27 okt 2019 18:17

Hoi Onzeker,
Wat fijn om te lezen dat je spijt vrij bent :D 4 tot 5 cupmaten, wat voor cupmaat had je dan met de protheses?
Neem genoeg rust want week 2 is (vond ik zelf) een pittige week.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2019 08:19

Aaah moppie hoop dat je je snel beter voelt! Lijkt me ook zwaar zeg een lift! Sommige vrouwen doen explantatie lift en lipo samen😳 Maar we kunnen veel hebben als vrouw itt tot de mannen🤣 Wat kunnen die kleinzerig zijn soms pffff

Dikke kus moppie, denk aan je en trotst op je!!!
Blij dat al dat gewicht eraf is. Jeetje!😳

🥰🤩😍😘
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”