Hoi meiden,
Gisteren wat het dan eindelijk mijn dag! Ik moest me om 8:30uur melden in de kliniek. We hadden rekening gehouden met eventuele drukte in het verkeer, maar dat viel gelukkig mee. We waren er daarom een half uurtje eerder en moesten dus even in de wachtkamer wachten.
Nadat ik werd gehaald moesten we naar boven en werden er nog wat controle vragen e.d gesteld. Daar afscheid genomen van manlief en me gaan omkleden in een sexy jurkje van de kliniek

Het verbaasde me dat ik eigenlijk helemaal niet gespannen was en alles gewoon op me af liet komen. Binnen kreeg ik een dekentje en werd mijn bloedruk gemeten en het infuus aangesloten. Daarna kwam dokter van Selms om een mooie tekening te maken op mijn borsten

Nadat ik wakker werd op de uitslaapkamer stond er direct iemand naast me. Meiden, Dr. van Selms en de staf krijgen van mij echt een dikke 10. Ik ben de rest van de dag zo goed verzorgd! Ik was ontzettend moe na de operatie. Ook moest nodig plassen en kreeg een po op bed, maar dan kan ik dus echt niet plassen hahaha. Mijn lichaam vind dit niet natuurlijk, dus toen maar op de po stoel.
Buiten dat ik echt heel erg moe was ging verder alles goed. Dokter van Selms is in de middag nog langs geweest. Heb mijn protheses mee en hij heeft zo goed als alles van het kapsel verwijderd. Kapsel is opgestuurd voor onderzoek, maar hij verwacht er verder niks van. Alles zag er goed en netjes uit.
Ik zou eigenlijk de nacht blijven maar medische gezien ging het goed met mij en mocht ik er ook voor kiezen om naar huis te gaan. om 19.30 kwam mijn man op bezoek en ben ik met hem meegegaan naar huis. Heb dus lekker in mijn eigen bedje gelegen. Ik heb opzicht wel een goed nacht gehad. Kan natuurlijk niet zo liggen zoals ik wil, maar de pijn viel mee. Was wel veel wakker, maar wat ik kon slapen was goed.
Ik was voor de operatie erg bang voor de klap die ik zou krijgen als ik mijn borsten zou zien. Nou dat valt wel mee. Toen ik wakker werd in de kliniek en ging spieken dacht eigenlijk alleen maar oké dit zijn ze dus. Geen shock of iets. Thuis beter bekeken en meiden het valt me echt alles mee. Ook weet ik dat het allemaal nog veranderd, maar tot nu toe totaal geen shock hier

Ik merk dat ik nog wel moe ben en erg warrig. Ik kan erg moeilijk op worden komen. Mijn hoofd werkt een beetje traag en heb mijn verhaal ook nagelezen omdat het soms eg onduidelijk is wat ik schrijf of worden verkeerd typ.
Hoop dat het een beetje te lezen is voor jullie hihi
x