Dat schrijf ik ook in het stuk lieverd, maar het herstel van zenuwen kan heel lang duren en het blijft heel lang pijn geven... Been there done that.
Ik zou toch ook echt naar dr. Niessen gaan, want je wilt echt niet steeds aan de zware medicatie. Bij de pijnpoli krijg je namelijk injecties met zware pijnstilling, maar het hoeft niet over te gaan... Soms kan het erger worden als ze de zenuw weer irriteren...
Ik zou echt eerst naar Niessen gaan of Kappel. Je hebt niks te verliezen, ze hebben hier meer ervaring mee. Ik heb zelf ook nog soms last van 1 litteken en ben echt al meer dan 8 jaar verder...
Lipofilling of prp met eigen bloedplaatjes is altijd beter dan die prikken bij de pijnpoli. Geloof me, ik heb daar ervaring mee al wil ik er verder niet op ingaan. Staat los van borsten of siliconen
Dr. Niessen gaat Sabrah behandelen, waarom maak je niet een afspraak? Misschien kan hij ook bij jou zorgen voor vergoeding. Mooi meegenomen toch? Heb je meteen ook wat meer vulling. Als je weinig eigen weefsel hebt, kan dat voor meer pijn zorgen. Vet dempt de pijn echt!
Wel denk ik dat ze (de verzekering) dan van je willen dat je ook andere behandelingen hebt geprobeerd, dus dan willen ze ook dat je bij de pijnpoli bent geweest vermoed ik. Dan moet je zeggen dat het niet heeft geholpen

Vraag advies aan dr. Niessen. Ik geloof dat je geen verwijzing nodig hebt voor een consult bij hem. Anders even bellen, je hebt niks te verliezen. Laat maar weten dat de beheerder van het forum (Luna) jou verwezen heeft en dat ze gezegd heeft dat hij ook al een andere dame had geholpen. Eens kijken wat hij zegt.
Wat ook nog te proberen valt is amitriptyline tegen de pijn, maar ik zou gewoon naar Niessen gaan. Echt, beloof me dat je dat doet. Woon je een beetje in de buurt van Amsterdam? En anders mail je hem even joh. Vertel je wat er speelt met eventueel foto's. Bij weinig eigen weefsel is de kans op blijvende pijn groter. Vet helpt tegen pijn en er is ook recht op vergoeding bij deze klachten. Maar ze zijn wel heel streng.
Toepassing lipofilling
Lipofilling kan worden toegepast bij:
Pijn; de vetcellen zorgen voor een betere doorbloeding en kunnen pijnklachten verminderen door verzachting van weefsel en minder druk op (beschadigd) zenuwweefsel
Bron:
https://borstkanker.nl/nl/medische-info ... oorwaarden