Ongelezen bericht
28 nov 2018 16:29
Lieve allemaal,
even van me afschrijven; wat ben ik verdrietig
Ik had op 12 dec as een afspraak in Gelre Ziekenhuis bij dr Wever.
Ik had keurig verteld dat ik een gesprek heb gehad bij Slotervaart en dat dit failliet is, helaas.
Ook vermeld dat ik in het verleden bij dr Cohen Tervaert ben geweest i.v.m. allerlei ontstekingen en dat hij bloed heeft onderzocht; dat ik toen naar Maastricht moest maar nooit ben geweest omdat mijn verzekering destijds het dure bloedonderzoek niet vergoedde.
Nu kreeg ik gister een brief van het Gelre ziekenhuis dat de afspraak is vervroegd naar a.s. vrijdag: jippie! Dacht ik....
Werd ik vandaag gebeld: dr Wever wil graag, wegens zoveel mogelijk informatie en het beste advies geven, zoveel mogelijk informatie. Dus, welke implantaten heb ik, en hoeveel cc? En alle gegevens/dossier van Slotervaart. Ik heb de assistente uitgelegd, dat ik niet kan achterhalen welke implantaten, omdat dat in Belgie is gedaan bij Linea Aesthetica in 2003 en dat zij al lang failliet zijn. Ik weet niet of het PIP of wat dan ook zijn. Alleen dat ze geruwd waren met gel van binnen. Maar de assistente bleef erop hameren dat dr Wever dit wil weten. Maar hoe kan ik hier achter komen? Ik zei dat zij dat voor mij mochten gaan uitzoeken omdat ik dat dus niet kan. Daarnaast heb ik mijn dossier bij Slotervaart opgevraagd, maar ik krijg hiervan bericht als het klaar staat. Ik ben echter niet de enige en het kan wel ongeveer 6 weken duren voor ik het kan ophalen.
Dan kan de afspraak niet doorgaan, zei de assistente. Ik zei maar waarom melden jullie dit niet van tevoren? Als ik nu nergens ben geweest, en niets had verteld, had ik dan gewoon mogen komen? Geen antwoord. Ik ben heel erg verdrietig nu. Waarschijnlijk heeft de dokter het gewoon druk, maar zeg dat dan. Ze schijnt namelijk wel goed te zijn in haar werk, daarom wilde ik naar haar toe, ondanks wachttijd van 5 maanden.
Wat ben ik blij dat ik naar LUna's advies heb geluisterd, en ook met dr Buncamper een afspraak heb staan op 21 december, en intussen 11 december ook bij dr Van Selms van OLVG. Ik heb wel gelijk OLVG gebeld of zij ook alle informatie willen vooraf, want dat ik anders dus moet afzeggen. De assistente was heel vriendelijk. Nee hoor, zei ze, als het er is is het fijn, en anders wordt dit bij explantatie wel gezien.
Is het heel raar dat ik op deze manier informatie ga achterhouden? Heb ik de beslissing genomen, dan krijg ik dit. Moest wel even huilen maar nu gaat het weer. Op naar 11 december, naar dr Van Selms! En hopelijk heeft hij geen wachttijd van 5 maanden.
Dr Buncamper gaat de eerste 3 maanden met sabatical, dus eerste optie bij hem is begin april. Maar even kijken.....ik houd jullie op de hoogte.
Liefs
Diana