toch even voorstellen (Diana)

Protheses vanwege cosmetische reden.
margot1

Ongelezen bericht 15 nov 2018 21:23

Ohhh Kploeg wat goed dat je voor vergoeding in aanmerking komt!!!!! Heeft je gestress en harde werk toch wat opgeleverd vorige week!!!
Goed gedaan meid!! En nu .... op naar de voorbereiding!
Ik ben nog elke dag zó blij dat die dingen uit mijn lijf zijn gehaald (6 wkn geleden) :D
diana1967

Ongelezen bericht 16 nov 2018 12:21

wat goed kploeg, dat je voor vergoeding in aanmerking komt
en wat ik van je vind, zo'n vechter, ik denk dat menig man in zijn handen mag knijpen als jij zijn vriendin wordt
Margot, had jij nou alleen explantatie? Ik weet dat de operatie meer risico's met zich meeneemt, maar ik heb echt verzakking van eigen weefsel.
Kploeg, weet je al een datum? Ik ga zo dr Buncamper bellen voor informatief consult
Ondanks alle ellende van siliconen, levert dit toch veel op. Ook al ken ik jullie allemaal niet, het voelt zo goed jullie te kennen
Liefs
Diana
diana1967

Ongelezen bericht 16 nov 2018 13:00

Lieve allemaal
Ik heb 12 december een informatief gesprek met dr Wever in Gelre Ziekenhuis en 21 december met dr Buncamper in Jan van Goyen.
Ik ga bij beiden veel vragen stellen, en wat mij het beste voelt, daar ga ik voor.
Weer een stapje dichter bij explantatie
Kploeg: er komen nu veel klanten van slotervaart bij dr Buncamper, kan niet eerder terecht, dus helaas niet samen op de uitslaapkamer :)
kploeg

Ongelezen bericht 16 nov 2018 16:54

Hoi Diana. Fijn dat je er terecht kan..ja hij is een goede pc heb ik begrepen. Vandaag gezond verklaard voor de operatie door anesthesist. Nog een week en dan ben ik geholpen..nu dus aftellen.. laat je mijn ervaring horen.
Jij ook succes

Liefs x
kploeg

Ongelezen bericht 16 nov 2018 16:55

Datum is 23 nov was al bekend op t gesprek 2 week terug. Had geluk
diana1967

Ongelezen bericht 28 nov 2018 16:29

Lieve allemaal,
even van me afschrijven; wat ben ik verdrietig
Ik had op 12 dec as een afspraak in Gelre Ziekenhuis bij dr Wever.
Ik had keurig verteld dat ik een gesprek heb gehad bij Slotervaart en dat dit failliet is, helaas.
Ook vermeld dat ik in het verleden bij dr Cohen Tervaert ben geweest i.v.m. allerlei ontstekingen en dat hij bloed heeft onderzocht; dat ik toen naar Maastricht moest maar nooit ben geweest omdat mijn verzekering destijds het dure bloedonderzoek niet vergoedde.
Nu kreeg ik gister een brief van het Gelre ziekenhuis dat de afspraak is vervroegd naar a.s. vrijdag: jippie! Dacht ik....
Werd ik vandaag gebeld: dr Wever wil graag, wegens zoveel mogelijk informatie en het beste advies geven, zoveel mogelijk informatie. Dus, welke implantaten heb ik, en hoeveel cc? En alle gegevens/dossier van Slotervaart. Ik heb de assistente uitgelegd, dat ik niet kan achterhalen welke implantaten, omdat dat in Belgie is gedaan bij Linea Aesthetica in 2003 en dat zij al lang failliet zijn. Ik weet niet of het PIP of wat dan ook zijn. Alleen dat ze geruwd waren met gel van binnen. Maar de assistente bleef erop hameren dat dr Wever dit wil weten. Maar hoe kan ik hier achter komen? Ik zei dat zij dat voor mij mochten gaan uitzoeken omdat ik dat dus niet kan. Daarnaast heb ik mijn dossier bij Slotervaart opgevraagd, maar ik krijg hiervan bericht als het klaar staat. Ik ben echter niet de enige en het kan wel ongeveer 6 weken duren voor ik het kan ophalen.
Dan kan de afspraak niet doorgaan, zei de assistente. Ik zei maar waarom melden jullie dit niet van tevoren? Als ik nu nergens ben geweest, en niets had verteld, had ik dan gewoon mogen komen? Geen antwoord. Ik ben heel erg verdrietig nu. Waarschijnlijk heeft de dokter het gewoon druk, maar zeg dat dan. Ze schijnt namelijk wel goed te zijn in haar werk, daarom wilde ik naar haar toe, ondanks wachttijd van 5 maanden.
Wat ben ik blij dat ik naar LUna's advies heb geluisterd, en ook met dr Buncamper een afspraak heb staan op 21 december, en intussen 11 december ook bij dr Van Selms van OLVG. Ik heb wel gelijk OLVG gebeld of zij ook alle informatie willen vooraf, want dat ik anders dus moet afzeggen. De assistente was heel vriendelijk. Nee hoor, zei ze, als het er is is het fijn, en anders wordt dit bij explantatie wel gezien.
Is het heel raar dat ik op deze manier informatie ga achterhouden? Heb ik de beslissing genomen, dan krijg ik dit. Moest wel even huilen maar nu gaat het weer. Op naar 11 december, naar dr Van Selms! En hopelijk heeft hij geen wachttijd van 5 maanden.
Dr Buncamper gaat de eerste 3 maanden met sabatical, dus eerste optie bij hem is begin april. Maar even kijken.....ik houd jullie op de hoogte.
Liefs
Diana
Sol

Ongelezen bericht 28 nov 2018 19:54

Lieve Diana..

Wat een tegenvaller weer even. Hou je taai dame want je gaat desondanks nog steeds go ahead ;)

Laat je nergens door uit het veld slaan.

Op naar 11 december.

Heel veel liefs
En een dikke knuffel
Linnie74

Ongelezen bericht 11 dec 2018 17:55

Hoi Diana,

Hoe is je afspraak bij dr. Van Selms gegaan?

Hartelijke groet,

Lin
diana1967

Ongelezen bericht 11 dec 2018 20:30

Hoi Linnie en alle andere lieve lotgenoten
Vandaag bij dr Van Selms geweest in het OLVG. Wat een fijne arts
Ondanks dat hij door het slechte weer uitliep qua afspraken (alle patienten waren te laat door files), nam hij de tijd.
Ik heb mijn vragen kunnen stellen en hij stelde mij, met zijn informatie, op mijn gemak.
Vanwege het faillissement van het Slotervaart en de uitzending van Radar, is het een gekkenhuis.
Ik heb 10 januari een "vervolg" gesprek, voorbereidend op de operatie, die dan ingepland gaat worden (dus dan nog een paar weken wachten).
Ik ga van een 85 D naar een kleine 85 C volgens de dokter.
Best spannend allemaal, nu het zo in gang wordt gezet, maar wie A zegt.............zeker met alle ellende van die implantaten....
Lieve groetjes
Diana
Linnie74

Ongelezen bericht 11 dec 2018 21:19

Hoi Diana,

Wat een goed nieuws en wat ontzettend fijn dat hij de tijd nam voor je nam en je heeft gerustgesteld.
Ik heb zelf ook positieve ervaringen met hem!
Nog even geduld en dan ben je verlost!
En uit nieuwsgierigheid weet je ook wat de explantatie kosten bij hem zijn?

Liefs,

Linnie
diana1967

Ongelezen bericht 12 dec 2018 10:07

Hoi LInnie,
Uhm....dat ben ik dus helemaal vergeten te vragen :oops: , wat stom van mij.
Maar dat zet ik gelijk op mijn vragenlijst voor 10 januari. Ik heb gespaard voor deze operatie,
een explantatie i.c.m. lift. Volgens hem wordt de explantatie niet vergoed omdat het destijds
een cosmetische vergroting was. Ik heb wel gevraagd om mijn implantaten te zien.
Uiteraard, zei hij. Dus dat was heel fijn. Echt een hele fijne arts.
Lieve groetjes
Diana
Linnie74

Ongelezen bericht 12 dec 2018 10:45

Hoi Diana,

Ah okay! Het is voor mij duidelijk dat het alleen in geval van scheuren, lekkage wordt vergoed.
Goed om te horen dat je de protheses te zien krijgt.
Ik heb voor jou een afspraak ( ik bedoel eerder dan 10 jan) dus dan hoor ik het wel van hem.
Wie weet worden we wel op dezelfde dag geopereerd :D !
Fijne dag,
Liefs,

Lin
diana1967

Ongelezen bericht 12 dec 2018 11:30

Wanneer heb jij de afspraak LIn? En dat zou leuk zijn, samen wakker worden op de recovery kamer :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 dec 2018 11:48

Linnie74 schreef:
12 dec 2018 10:45

Ah okay! Het is voor mij duidelijk dat het alleen in geval van scheuren, lekkage wordt vergoed.
Even lezen Lin viewtopic.php?f=186&t=1952

Liefs, Luna
Linnie74

Ongelezen bericht 12 dec 2018 12:14

Hoi Diana,

8 januari, ik kan niet wachten. Weet precies wat ik wil en kom goed beslagen ten ijs. Met een beetje mazzel hoop ik dat in februari terecht kan en alles eerder is meegenomen :D. Zo niet dan geduldig wachten op een plekje.

@Luna, dank je wel! Had het gelezen en heel veel andere topics op dit forum zo fijn al die informatie!
Ik zit trouwens ook veel op instagram; zo te zien en te lezen zijn ze in de VS nog verder vwb explantatie. Zo veel vrouwen die de implantaten laten verwijderen incl. celebs, ik stond er werkelijk van te kijken.
Misschien zitten jullie al op instagram zoniet deze vind ik zeer nuttig;
Jchunmd1 ( voornamelijk verwijderde protheses)
#breastexplant
Drdubrow ( van tlc Botched)
Breast_implant_awareness

Liefs,

Lin
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”