Om 8 uur ging ik onder narcose ze zouden er 160 minuten over doen best een tijdje dacht ik nog!
Ik werd wakker en lag tegenover een klok en toen was het 14.00uur.
Alles was goed gegaan maar de pc was best geschrokken want toen mijn borst opengsneden werd liep de vloeibare siliconengel er gewoon uit (mijn siliconen konden NOOIT gaan lekken) ze heft alles verwijderd ook de kapsels en volgens haar zat er niks buiten de kapsels.... Nou zoals jullie op mijn foto's kunnen zien is er een lege envelop over met een paar glibberige stukjes gel eraan vast gekleefd je krijgt het niet eens van de handschoen af!!
De andere kant was nog wel 'gevuld' maar ook helemaal plakkerig en kapot, als je er een beetje druk op zet knijp je de siliconen er zo uit.
Er was heel weinig borstweefsel over en het is een A cupje geworden, maar ik ben er nu al blij mee en ik kan echt nog niet beoordelen hoe het eruit ziet want er zitten veel pleisters op maar ze voelen gewoon zo van mij

De operatie had wel wat langer geduurd en ik bleek diep in slap en werd maar moeilijk wakker, wilde ook niet zelf ademen maar met beademing ging het goed en toen ik wakker werd, was ik ook gelijk goed wakker.
Ik moest wel een nachtje blijven maar dat vond ik wel lekker, nog even rustig wat je gewoon thuis niet hebt met een 4 en 7 jarige!
1 drain mocht er al uit en de ander heb ik de volgende dag laten verwijderen, verder voel ik me goed af en toe heb ik wel wat steken ongeveer in het midden onder mn tepel en bij stoten ga ik door de grond maar verder mag ik niet klagen.....