Explantatie en borstlift van Linn door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Linn

Ongelezen bericht 22 jun 2014 17:02

Afgelopen woensdag 18 juni was het al zover, ik moest me al om 7 uur melden en om 7.50uur kwam de pc mijn borsten aftekenen.
Om 8 uur ging ik onder narcose ze zouden er 160 minuten over doen best een tijdje dacht ik nog!
Ik werd wakker en lag tegenover een klok en toen was het 14.00uur.
Alles was goed gegaan maar de pc was best geschrokken want toen mijn borst opengsneden werd liep de vloeibare siliconengel er gewoon uit (mijn siliconen konden NOOIT gaan lekken) ze heft alles verwijderd ook de kapsels en volgens haar zat er niks buiten de kapsels.... Nou zoals jullie op mijn foto's kunnen zien is er een lege envelop over met een paar glibberige stukjes gel eraan vast gekleefd je krijgt het niet eens van de handschoen af!!
De andere kant was nog wel 'gevuld' maar ook helemaal plakkerig en kapot, als je er een beetje druk op zet knijp je de siliconen er zo uit.
Er was heel weinig borstweefsel over en het is een A cupje geworden, maar ik ben er nu al blij mee en ik kan echt nog niet beoordelen hoe het eruit ziet want er zitten veel pleisters op maar ze voelen gewoon zo van mij ;) wel zie ik wat putjes aan de zijkant van mijn rechterborst maar na 4 dagen ga ik er nog niks over zeggen.
De operatie had wel wat langer geduurd en ik bleek diep in slap en werd maar moeilijk wakker, wilde ook niet zelf ademen maar met beademing ging het goed en toen ik wakker werd, was ik ook gelijk goed wakker.
Ik moest wel een nachtje blijven maar dat vond ik wel lekker, nog even rustig wat je gewoon thuis niet hebt met een 4 en 7 jarige!
1 drain mocht er al uit en de ander heb ik de volgende dag laten verwijderen, verder voel ik me goed af en toe heb ik wel wat steken ongeveer in het midden onder mn tepel en bij stoten ga ik door de grond maar verder mag ik niet klagen.....
BV 2000 Explantatie 2014
ildiko

Ongelezen bericht 23 jun 2014 09:17

Fijn dat het nu allemaal achter de rug is IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM -BLOEM- ik hoop voor jou dat het vanaf nu steeds beter met je gaat ? maar gaan ze je niet verder onderzoeken /nakijken waar resten silicone zijn gebleven :shock: dat moet toch zeker ergens in je lichaam zitten ? succes en beterschap Linn
Liefs ildiko
Francien

Ongelezen bericht 23 jun 2014 09:24

Wat zul je toch nog geschrokken zijn! En wat ben je lang onder zeil geweest zeg! Wees blij dat de boel er nu uit is, het kan nu alleen maar beter worden! +beterschap+
Janneke

Ongelezen bericht 23 jun 2014 11:32

Hoi Linn, wat een horror verhaal, maar nu lekker op je gemak herstellen ! Dikke Knuff. Janneke FLOWER
Linn

Ongelezen bericht 23 jun 2014 12:57

Ildiko ik heb er niks over gehoord dat ze verder nog gaan kijken of er siliconen achter zijn gebleven, maar zouden ze die er dan nog uit kunnen halen? En volgens de chirurg zat alles binnen het kapsel, laat ik daar maar op hopen!!
Janneke & Francien ik ben inderdaad wel geschrokken van wat er uit is gekomen, kapot.... maar dit is gewoon helemaal aan flarden.
Maar ik voel me gelukkig goed en ben begonnen met gezond eten en chlorella en omega 3 dus hopelijk gaat het alleen maar nog beter worden.
Dank je wel allemaal xxx
BV 2000 Explantatie 2014
Linn

Ongelezen bericht 03 jul 2014 13:57

Hallo lieverds,
Wat een heerlijk weertje he :cool: met dit weer is het minder erg dat je niet zoveel kunt!
Zit al een hele week buiten en ik geniet.
Met de borstjes gaat het goed, eind van de middag mogen de hechtingen eruit!
Ben er wel beetje zenuwachtig voor want het is nogal een gevoelig plaatsje maar goed ....
We zullen zien!
Fijne dag IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
BV 2000 Explantatie 2014
6x

Ongelezen bericht 03 jul 2014 15:44

Lieve Linn,

Wat fijn dat het goed gaat.
Veel sterkte met de hechtingen eruit halen, volgens mij gaat dat wel goed komen, want ik hoor hier op het forum dat het de meiden over het algemeen best meevalt.
Ook weer een soort van opluchting dat je weer een stapje verder bent.

Ik denk aan je, sterkte vandaag.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
ildiko

Ongelezen bericht 03 jul 2014 15:45

Heel veel succes met je hechtingen vanmiddag IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM Linn,
Ja dit weer is echt zalig hé :cool: heel veel succes met je verdere herstel .
Liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 03 jul 2014 17:34

Hey linn, de hechtingen zullen er onder tussen wel uit zijn ,ik hoop dat 't meeviel XXX Janneke FLOWER
Linn

Ongelezen bericht 04 jul 2014 13:03

Nou dat viel heel erg mee, de knoopjes zaten wel in de huid maar het viel me mee en de knoopjes die rondom de tepels zaten voelde ik niks van want mn tepels zijn nog gevoelloos :lol:
Ik ben vanmorgen voor een bh geweest en heb er heel wat aangehad maar toch 1 gevonden, alleen wilde ik een andere kleur dus die is besteld!
Het is een 80A met flink wat vulling erin ;)
Hoe is het met jullie Mik en Janneke lichamelijk maar ook geestelijk al een plaatsje kunnen geven?
Ildiko voor jou gaat het nu opschieten he, ben je er klaar voor?
Fijn weekend ladies xxx
BV 2000 Explantatie 2014
ildiko

Ongelezen bericht 04 jul 2014 15:36

Gelukkig dat het allemaal goed ging met die hechtingen Linn +Thumbs+Up+
Fijn dat je ook nu een bh heb gevonden ....maar mag dat nu al zo snel ? je eigen bh aan ?
En ja ik ben er klaar voor ,alleen nog niks van cz gehoord over het bezwaarschrift wat ik verstuurd heb ,en ook nog niks van de kemkliniek over hoe laat en zo? maar zal vast volgende week komen allemaal .
Liefs ildiko
Janneke

Ongelezen bericht 04 jul 2014 17:14

Gaat best goed hier Linn, af en toe bijna janken als ik over mijn grens ga , te ver of te lang gelopen zeg maar , maar met 10 minuten is dat over, daar ben ik al heel blij mee !
Fijn dat hechtingen uithalen meeviel ! Nog wel braaf sportbeha aan dag en nacht. Vandaag zo warm wilde ik een jurk aan , gelukkig had ik 'm eronder anders was t nipplegate geworden ;) super jurk voor de hete dagen wel een grote zakdoek over de borsten dat is zachter ! Voor thuis dan hè voor buiten de deur is een hemdje of zo eronder beter :D Maar dan kan die strakke beha even uit XXX Janneke FLOWER

Afbeelding
6x

Ongelezen bericht 04 jul 2014 18:03

Hoi Linn,

Wat fijn dat het meeviel met de hechtingen.
Het is altijd fijn als je weer een stapje verder bent.

Hier gaat het wel hoor, het gaat steeds meer wennen zeg maar. Maar beha's shoppen dat doe ik niet meer, daar raak ik enorm gefrustreerd van.
Ik heb nog geen controle afspraak gehad en daar ben ik ietsje onzeker over, maar de arts is op vakantie, dus nog even wachten.
Mooi is het niet, maar ik merk aan anderen dat zij het eigenlijk allemaal wel mee vinden vallen, zelf kijk je natuurlijk kritisch en het doet me dan ook wel goed dat zij het oke vinden. Niet dat ik afga op anderen, maar het geeft de burger moed zeg maar.
Ik heb betere dagen en mindere dagen, gisteren heb ik wel een stukje gefietst en daar was ik best trots op.
Ach meiden het gaat wel goed komen met ons!

Sterkte met je verdere herstel.

Janneke staat je echt goed je jurk, pas je op zulke dagen als vandaag laten je makkelijk over je grens gaan. Maar als je genieten hebt dat is dat het wel waard.

Liefs Mik.
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Janneke

Ongelezen bericht 04 jul 2014 19:20

Thx Mikkie, normaal ben ik niet zo van de jurken, alleen als het heel heet is, is het wel fijn. Vandaag op de landbouw beurs waar ik was werd ie bijna opgevreten door een ezel ! Stond ik bijna in mijne blote :D Gelukkig kon ik me lostrekken ,maar echt : was even schrikken ! Ik voelde me toch best wel "bekeken", maar mijn man zei: Je ziet er goed uit en ze kijken omdat je plezier hebt :lol: en dat was dat ,dus verder een superdag gehad ! XXX Janneke FLOWER
6x

Ongelezen bericht 04 jul 2014 20:11

Oh wat erg, ik moest stiekum toch wel een beetje lachen. Niet leuk voor jou, maar het zal er toch wel grappig uitgezien hebben. Gelukkig is het allemaal goed gekomen.....
Fijn dat je hebt kunnen genieten vandaag, je zal nu wel moe zijn!

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”