Geen probleem hoor.
Wendy dat is goed zal je een pb sturen.
Hé, dat is een heel goed punt wat je daar maakt! Lukt het je niet, probeer dan alsnog je geld terug te krijgen door een bezwaarschrift + bewijzen. Ik weet dat jij geen klachten hebt, maar dik alles gewoon aan! En gooi het op de ouderdom van protheses. Wie weet kom je daar nog ver mee. Ja, oprotten, die troep is giftig en moet je lijf uit! En jij moet daar niet voor betalen. Jij bent niet gewezen op de consequenties!Pia schreef:Morgen explantconsult.
Hoop op basis van verouderde protheses dit vergoed te krijgen.
Ik laat van me weten...
Ben heel erg blij voor je dat je nu een pc hebt gevonden die goed voelt. Ik zal voor je duimen dat ze het vergoeden. Maar reken er niet teveel op hoor. Ik wil niet dat je straks teleurgesteld bent. Denk aan je lichaam, dat is het belangrijkste.Pia schreef:Hoi Luna en andere lezers,
Ik zag je berichtje pas nadat ik geweest was
Kom dus net terug van dr. Noordanus (wat een jolige vriendelijke kerel is het toch).
Ik zei dus: misschien kan ik het vergoed krijgen omdat ze verouderd zijn? Ze zijn al 11 jaar.
Dat vond hij niet zo oud helaas.
Maar hem 'kennende' probeert ie wel wat voor me.
Hij vond mijn boobies mooi.
Hij legde me ook nog uit over een borstlift, vroeg of zijn handen koud waren alvorens hij aan de boobies ging zitten enne complimenteerde me nog op mijn roze kleurtjes outfit hahaha
Volgens hem heb ik wel aardig wat klierweefsel. Het wordt wel minder vol zegt ie maar daar kan ik mee dealen. Met een leuke bh zou het er prima uit zien zei hij.
Als ik maar weer in oude staat terug keer!
Kortom hij doet nu de aanvraag en er zullen ws weeeeeken over heen gaan
hij zegt dat ik dan de brief v/d verzekering krijg. Zij niet, en dat ik ze dan moet inlichten.
Wordt het niet vergoed dan ga ik in de flevokliniek.
Ik krijg drains. Hij haalt het kapsel er niet per se uit (ik weet dat dat overal fanatiek aangeraden wordt maar voor mij hoeft dit niet per se). Hij kijkt of de protheses intact zijn.
Hij vroeg nog of het kwam door het pip gebeuren dat ik ze er uit wil (vroeg de huisarts ook) ik zei nee, wil het al sinds 2007.
Lijkt me zo fijn om alleen maar mezelf te voelen als ik op mijn boobies lig of ze aanraak. Helemaal mij en niet iets uit een chemische fabriek.
Anyway nu is het een kwestie van wachten en dan kan er eindelijk weer een niet-chirurg aan mijn boobies zitten want nu schaam ik me voor mijn neppers.
Ik bel over een poos Unive voor de zekerheid om te checken of de aanvraag echt binnen is.