Pia - Explantatieverhaal door van Loenen

Deel je ervaringen en foto's
Pia

Ongelezen bericht 12 feb 2012 22:41

hahah Luna! :D

Geen probleem hoor.

Wendy dat is goed zal je een pb sturen.
Pia

Ongelezen bericht 12 feb 2012 22:47

Morgen explantconsult.

Hoop op basis van verouderde protheses dit vergoed te krijgen.

Ik laat van me weten...
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2012 12:25

Pia schreef:Morgen explantconsult.

Hoop op basis van verouderde protheses dit vergoed te krijgen.

Ik laat van me weten...
Hé, dat is een heel goed punt wat je daar maakt! Lukt het je niet, probeer dan alsnog je geld terug te krijgen door een bezwaarschrift + bewijzen. Ik weet dat jij geen klachten hebt, maar dik alles gewoon aan! En gooi het op de ouderdom van protheses. Wie weet kom je daar nog ver mee. Ja, oprotten, die troep is giftig en moet je lijf uit! En jij moet daar niet voor betalen. Jij bent niet gewezen op de consequenties!

Succes, hè?
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 11 apr 2012 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Pia

Ongelezen bericht 13 feb 2012 15:40

Hoi Luna en andere lezers,

Ik zag je berichtje pas nadat ik geweest was :)

Kom dus net terug van dr. Noordanus (wat een jolige vriendelijke kerel is het toch).

Ik zei dus: misschien kan ik het vergoed krijgen omdat ze verouderd zijn? Ze zijn al 11 jaar.
Dat vond hij niet zo oud helaas.
Maar hem 'kennende' probeert ie wel wat voor me.
Hij vond mijn boobies mooi.
Hij legde me ook nog uit over een borstlift, vroeg of zijn handen koud waren alvorens hij aan de boobies ging zitten enne complimenteerde me nog op mijn roze kleurtjes outfit hahaha
Volgens hem heb ik wel aardig wat klierweefsel. Het wordt wel minder vol zegt ie maar daar kan ik mee dealen. Met een leuke bh zou het er prima uit zien zei hij.
Als ik maar weer in oude staat terug keer!
Kortom hij doet nu de aanvraag en er zullen ws weeeeeken over heen gaan
hij zegt dat ik dan de brief v/d verzekering krijg. Zij niet, en dat ik ze dan moet inlichten.
Wordt het niet vergoed dan ga ik in de flevokliniek.
Ik krijg drains. Hij haalt het kapsel er niet per se uit (ik weet dat dat overal fanatiek aangeraden wordt maar voor mij hoeft dit niet per se). Hij kijkt of de protheses intact zijn.
Hij vroeg nog of het kwam door het pip gebeuren dat ik ze er uit wil (vroeg de huisarts ook) ik zei nee, wil het al sinds 2007.
Laatst gewijzigd door Pia op 12 mar 2012 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2012 17:08

Pia schreef:Hoi Luna en andere lezers,

Ik zag je berichtje pas nadat ik geweest was :)

Kom dus net terug van dr. Noordanus (wat een jolige vriendelijke kerel is het toch).

Ik zei dus: misschien kan ik het vergoed krijgen omdat ze verouderd zijn? Ze zijn al 11 jaar.
Dat vond hij niet zo oud helaas.
Maar hem 'kennende' probeert ie wel wat voor me.
Hij vond mijn boobies mooi.
Hij legde me ook nog uit over een borstlift, vroeg of zijn handen koud waren alvorens hij aan de boobies ging zitten enne complimenteerde me nog op mijn roze kleurtjes outfit hahaha
Volgens hem heb ik wel aardig wat klierweefsel. Het wordt wel minder vol zegt ie maar daar kan ik mee dealen. Met een leuke bh zou het er prima uit zien zei hij.
Als ik maar weer in oude staat terug keer!
Kortom hij doet nu de aanvraag en er zullen ws weeeeeken over heen gaan
hij zegt dat ik dan de brief v/d verzekering krijg. Zij niet, en dat ik ze dan moet inlichten.
Wordt het niet vergoed dan ga ik in de flevokliniek.
Ik krijg drains. Hij haalt het kapsel er niet per se uit (ik weet dat dat overal fanatiek aangeraden wordt maar voor mij hoeft dit niet per se). Hij kijkt of de protheses intact zijn.
Hij vroeg nog of het kwam door het pip gebeuren dat ik ze er uit wil (vroeg de huisarts ook) ik zei nee, wil het al sinds 2007.

Lijkt me zo fijn om alleen maar mezelf te voelen als ik op mijn boobies lig of ze aanraak. Helemaal mij en niet iets uit een chemische fabriek.
Anyway nu is het een kwestie van wachten en dan kan er eindelijk weer een niet-chirurg aan mijn boobies zitten want nu schaam ik me voor mijn neppers.
Ik bel over een poos Unive voor de zekerheid om te checken of de aanvraag echt binnen is.
Ben heel erg blij voor je dat je nu een pc hebt gevonden die goed voelt. Ik zal voor je duimen dat ze het vergoeden. Maar reken er niet teveel op hoor. Ik wil niet dat je straks teleurgesteld bent. Denk aan je lichaam, dat is het belangrijkste.
We horen wel wanneer de 'big day' aanbreekt.
Heel veel groetjes!

Moest nogmaals tegen je zeggen: YOU ARE A BRAVE LADY!
Weghalen met klachten, is zo besloten. Weghalen zonder, is moedig!
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 11 apr 2012 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Pia

Ongelezen bericht 13 feb 2012 19:21

Dank je Luna.

Ja bij geen vergoeding (houd ik rekening mee) ga ik gewoon bij dezelfde pc maar dan in de privekliniek.

Ik hoop dat de big day voor de zomer mag aanbreken.
Ik duim me nu al suf.

Ben benieuwd wat voor maat bhaatjes ik post operatie moet aanschaffen. Wat voor maat dan ook..... het worden hele mooie. Waarschijnlijk die maximizers van Hunkemoller.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 feb 2012 05:39

Ik duim met je mee..
Pia

Ongelezen bericht 14 feb 2012 10:27

Dank je Luna!
Laatst gewijzigd door Pia op 12 mar 2012 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Siliconen zijn ondingen.
Pia

Ongelezen bericht 18 feb 2012 00:21

Unive gemaild... ze hebben nog geen brief ontvangen :(
Maandag weer proberen.
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2012 09:38

Hé schat, ik las nu pas je bericht dat je een nieuwe vriend hebt. Spannend!!!
:D :D :D :D :D Moet wel altijd om je lachen :D :D :D :D :D
Ja, lastig hoor. Hopenlijk kun je snel onder het mes. Maar wat vertel je hem dan? De reden dat je ondr het mes gaat. Lastig hoor..

Als hij echt de moeite waard is, dan zal hij je echt niet veroordelen om wat je hebt gedaan hoor. En als hij dat wel doet, dan weet je genoeg.

Kun je niet met de arts afspreken dat je gewoon betaald en dat al ze wel vergoeden, jij het geld terugkrijgt. Dat had ik ook gedaan. Zo kreeg ik na mijn consult meteen een datum voor de operatie.
Oooh, en ik ben zoooo goed behandeld door de assistente van dr. van Loenen. Ik ga haar naam noemen: Withney heeft ze. Zo een lieve meid. Door haar ben ik nog sneller aan de beurt gekomen. Binnen 1,5 week kon ik onder het mes. Goed, hè?
Pia

Ongelezen bericht 19 feb 2012 00:03

Ik denk dat je gelijk hebt dat ik beter het zelf kan betalen.
Ik zou de pc kunnen mailen hierover.
Moet alleen even nadenken hoe ik het geld bij elkaar sprokkel.
Laatst gewijzigd door Pia op 12 mar 2012 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 feb 2012 09:50

Wat erg voor je. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt die je kunnen helpen aan geld. Je ouders misschien? Als je die nog hebt tenminste, want dat weet ik niet.

Als het je niet lukt, kun je ook nog een lening aanvragen. Je betaald je wel blauw aan rente, maar ja, wat kun je anders?

Hoop dat het gaat lukken ergens bij vrienden/familie iets te lenen.

X
Pia

Ongelezen bericht 19 feb 2012 14:54

Joh gaat goed komen :)
Siliconen zijn ondingen.
Pia

Ongelezen bericht 21 feb 2012 09:55

Ik ga het proberen in A'dam bij dr. van Selms. Iemand heeft het daar laten doen voor 1500 euro... hopelijk krijg ik dat bedrag ook te horen.. en dat is wel meer te overzien dan 2500.
Waarom zijn explantaties zo duur? :?
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 feb 2012 10:23

Hoi, vervelend om te horen dat je nog aan het zoeken bent.
Ik weet niet of het klopt dat het bij dr. Selms 1500 kost. Ik hoop het voor je. Hij werkt bij de Jan van Gooyenkliniek. Daar deed ik mijn BV. Hij schijnt wel een goede borsten-chirurg te zijn. Ik hoop voor je dat het zal lukken, maar denk echt dat je bij een ziekenhuis goedkoper uitkomt. Zelfs bij ziekenhuizen is het duur. Bij het Slotervaart 2240. Maar dit was inclusief kapselverwijdering + overnachting. Dat wil jij niet zei je. Hoeveel het zonder is weet ik niet. Ik ga voor je bellen. De lijst op internet klopt niet namelijk.

Bij de Bergmankliniek kun je een betalingsregeling treffen. Is dat een optie?
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”