Vrijdag was ik om half 8 in het Slotervaart. Om half 6 vertrokken vanuit huis.
Mocht gelijk het operatieschort aan en de pilletjes innemen. Kreeg wel de mededeling dat het uit ging lopen omdat er weer een spoedgeval tussenkwam.
Bleek om dezelfde vrouw als donderdag te gaan waar het niet helemaal goed was gegaan en vrijdag voor de 5de keer is geopereerd!! Pff zwaar respect voor deze vrouw!
Maar mijn pilletjes raakte ondertussen wel uitgewerkt en rond 11 uur ging ik vol met zenuwen naar de wachtkamer waar ik mijn infuus kreeg en afgetekend werd.
Om 11,45 heb ik het licht uit zien gaan in de ok. Ik moet zeggen ze wisten dat ik ontzettend bang was voor de ,operatie en alles eromheen. Ze hebben er echt alles aangedaan om mij op me gemak te stellen, echt iedereen die aan mijn bed heeft gestaan was zo ontzettend lief en begripvol. Op het moment dat ik dacht dat er een paniekaanval aan kwam was ik al weg en daarna werd ik moeilijk wakker. Heb geen last van de narcose gehad behalve moeiigheid. Lig nu nog steeds veel te slapen.
Dr v Loenen kwam rond 16,30 aan mijn bed om te vertellen dat vooral de linkerkant flink gezwegen had en ze goed heeft moeten spoelen. Ook heeft ze weefsel opgestuurd. Dit is standaard procedure. Ze heeft geprobeerd mijn beide borsten gelijk te maken hierdoor heb ik geen hele cupmaat verschil meer, ze vertelde dat het niet helemaal gelukt is en dat het litteken anders zal uitkomen dan de bedoeling was. Ik kan er nu nog weinig van zien en moest echt even slikken toen ik mijn borstjes zag. Erg pijnlijk vind ik het nog en moeilijk om het te zien. Mijn implantaten lagen onder mijn kussen en heb ik gisteren pas echt goed bekeken, er zitten flinke deuken en rimpels in. Slijtageplekken zie je zitten en in 1 implantaat over heel de lengte een vouw.
Dr van Loenen rade me aan ze te wegen door ze een een volle bak water te doen en een lege bak eronder te zetten. Ik heb dit gedaan maar bij de. 335 cc kom ik uit op 335 ongeveer ( heb geen precieze maatbeker) bij de van 315 kom ik uit op iets meer, dus het klopt niet echt helemaal.
Over 2 weken moet ik terug en ik hoop zo dat ze genoeg in het operatieverslag heeft staan om een bezwaar in te dienen bij de verzekering. Voor slijtageplekken. Doen ze het volgens mij ook niet en aantoonbaar zweten ook niet maar ga het toch maar weer proberen. Ik schrok best hoe ze eruit zagen.
Verder valt het me alles mee . De littekens trekken behoorlijk nu en de sportbh cup B was te groot dus dat viel tegen ! Nu heb ik een topje aan en dat snijd heel mijn zij open dus moet weer een alternatief zoeken.
Ik hoop dat ik me langzaam aan weer beter en goed ga voelen en weer fris en fruitig er tegen aan kan gaan