Inmiddels al weer een tijdje verder en ik heb een operatie-datum: 2 april door dr. kappel.
Ik heb al veel gelezen hier over het verwijderen van kapsel. Het is mij duidelijk geworden dat dit een must is. Maar dr. kappel heeft gezegd dat mijnkapsel erg dun is. Zij gaat proberen zoveel mogelijk te verwijderen, maar ze heeft ook gezegd dat ze veel niet zal kunnen verwijderen omdat het zo dun is.
Ik heb geen klachten. Maar na het lezen van alle berichten over de risico's als een deel van het kapsel blijft zitten ben ik toch wel bang omdat niet alles er uit zal gaan. Ik ben speciaal naar dr. kappel gegaan vanwege deze site en nu zou zij het niet goed gaan doen? Nu begrijp ik het even niet meer. Grts
Operatie door dr. Kappel
Lieve Cindy,
Wees gerust, als er iemand verstand heeft van deze zaken is dr. Kappel het wel. Ze weet heel goed wat ze doet. Bij mij moest er ook een stuk kapsel achterblijven, want het zat tegen de ribben aangekleefd. En zo is er bij meer vrouwen wel iets van Kapsel blijven zitten. Artsen kunnen niet meer dan hun best doen natuurlijk. Als zij zegt dat het moeilijk te verwijderen is omdat het te dun is, dan moet je haar vertrouwen. Ze doet geen dingen om jou gezondheid in risico te brengen. Als er iemand is die de noodzaak van kapsels verwijderen ziet, dan is zijn het wel. Maak je geen zorgen, je bent in goede handen!
Heel veel liefs, Luna LOVE3
Wees gerust, als er iemand verstand heeft van deze zaken is dr. Kappel het wel. Ze weet heel goed wat ze doet. Bij mij moest er ook een stuk kapsel achterblijven, want het zat tegen de ribben aangekleefd. En zo is er bij meer vrouwen wel iets van Kapsel blijven zitten. Artsen kunnen niet meer dan hun best doen natuurlijk. Als zij zegt dat het moeilijk te verwijderen is omdat het te dun is, dan moet je haar vertrouwen. Ze doet geen dingen om jou gezondheid in risico te brengen. Als er iemand is die de noodzaak van kapsels verwijderen ziet, dan is zijn het wel. Maak je geen zorgen, je bent in goede handen!
Heel veel liefs, Luna LOVE3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dankjewel Luna. Ik heb echt aan veel aan jouw berichten en deze site gehad. Zeer waardevol wat je doet.
Ooh, liefs dat je dat zegt! Dank je wel! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~