explantatie door van Loenen
Hallo allemaal,
Ben geopereerd afgelopen donderdag door pc van Loenen. Alles is eruit protheses waren nog wel heel maar jullie raden het nooit er zat een prothese verkeerd om dit had pc van loenen nog niet meegemaakt. En protheses waren aan het zweten.
Ben wel moe en mijn borsten zijn klein maar ik ben zo blij dat ze eruit zijn en niets dan lof over pc van loenen. Ik vind het een geweldige arts.
Ga nu even aansterken maar dan zijn jullie op de hoogte.
Liefs Henna
Ben geopereerd afgelopen donderdag door pc van Loenen. Alles is eruit protheses waren nog wel heel maar jullie raden het nooit er zat een prothese verkeerd om dit had pc van loenen nog niet meegemaakt. En protheses waren aan het zweten.
Ben wel moe en mijn borsten zijn klein maar ik ben zo blij dat ze eruit zijn en niets dan lof over pc van loenen. Ik vind het een geweldige arts.
Ga nu even aansterken maar dan zijn jullie op de hoogte.
Liefs Henna
Hé Henna,
Ben heel blij dat het achter de rug is Party time en dat je bij zo'n geweldige arts bent geweest. Dr. van Loenen is echt een goede +Thumbs+Up+
Ik wens je ontzettend veel sterkte met je herstel!
Neem je ook de supplementen?
Heel veel liefs +Liefs+ -BLOEM- +Vlinder+
Luna
Ben heel blij dat het achter de rug is Party time en dat je bij zo'n geweldige arts bent geweest. Dr. van Loenen is echt een goede +Thumbs+Up+
Ik wens je ontzettend veel sterkte met je herstel!
Neem je ook de supplementen?
Heel veel liefs +Liefs+ -BLOEM- +Vlinder+
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
hoi Luna,
Ja ik ben bezig met visolie en vit b/d en chlorella.
Ben nog wel erg moe maar voor de rest gaat het wel.
Mijn borsten zijn wel geslonken had een c cup nu een klein b cupje. Maar heb er totaal geen spijt van zij nemen maar zo als ik ben.
Waar ik wel spijt van heb is dat ik het toen heb laten doen. Maar daar hebben wij niets meer aan.
Over anderhalve week op controle bij pc van loenen.
Lieve groeten Henna
Ja ik ben bezig met visolie en vit b/d en chlorella.
Ben nog wel erg moe maar voor de rest gaat het wel.
Mijn borsten zijn wel geslonken had een c cup nu een klein b cupje. Maar heb er totaal geen spijt van zij nemen maar zo als ik ben.
Waar ik wel spijt van heb is dat ik het toen heb laten doen. Maar daar hebben wij niets meer aan.
Over anderhalve week op controle bij pc van loenen.
Lieve groeten Henna
Ben blij om te horen dat het de goede kant op gaat met je! Hoop dat er een stijgende lijn in blijft en dat je straks weer lekker kunt genieten.
_Omhelzing Luna
_Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~