Ben gister op 18 oktober naar medisch centrum alkmaar geweest.
Ziet er naar uit dat ik nu binnen twee weken verlost ga worden van mijn inplantaten.
Hij zij dan halen we de oude eruit en zetten we er nieuwe in,
Waar op ik zij geen nieuwe,
Ik wil dat mijn borsten mooi gemaakt worden zonder onnatuurlijke dingen in mijn borsten.
De chirurg gaat nu dus binnen 14 dagen afhankelijk hoe snel het ziekenfonds
accoord geeft voor operatie, mijn inplantaten eruit halen en schoonmaken en dan mijn borsten liften.
Ik heb geen extra vel nodig omdat ik van D-cup naar B-C ga.
Daar hij genoeg vel heeft van mijn borsten om mijn borsten weer mooi te maken.
Krijg wel wat littekens maar dat heb ik liever dan nog inplantaten in mijn borsten.
De bedoeling is nu dat hij mijn borsten gaat liften en mijn tepel word daar dan ook verplaatst.
Ik moet 1 dag blijven voor nabloedingen en daarna mag ik naar huis.
Ik kreeg nog wel te horen dat niet alleen mijn rechter borst inplantaat kapot was maar ook de linker borst inplantaat kapot was dus dat was ook weer leuk om te horen.
Mijn man is nu bezig met het ziekenhuis waar ik geholpen ben om mijn geld terug te krijgen en eventueel schadevergoeding.....
Voor mij is het belangrijkst nu dat ik weer ga herstellen en dat mijn operatie door het ziekenhuis die toen de inplantaten gezet heeft mijn rekening gaat vergoeden want dat kost gewoon even 2500 euro....
Ik hou jullie op de hoogte .
Groet Bianca
Binnen twee weken mijn Explantatie bij medisch centrum alkmaar
Hoi Bianca,
Wat goed van je dat je hebt aangegeven dat je geen nieuwe wilde!
Ik dacht dat je geamputeerd was en daarom implantaten kreeg, maar je had dus een borstvergroting ondergaan. Of had je wel borstkanker? Borstsparend? Ik ben een beetje de kluts kwijt. je reageerde eerder op het berichtje van Joke over reconstructie met eigen weefsel dus vandaar dat ik in de war ben denk ik.
Ik vind het heel goed van je dat je geen nieuwe neemt!! Een lift geeft inderdaad littekens maar een paar littekens zijn minder erg dan ziek worden door lekkende siliconen!!! Dat is 1 ding dat wij wel hebben geleerd he?
Laat je nog even weten wanneer het precies zal gebeuren de explantatie en lift?
Heel veel succes en sterkte tot die dag he?
_Omhelzing Luna
Wat goed van je dat je hebt aangegeven dat je geen nieuwe wilde!
Ik dacht dat je geamputeerd was en daarom implantaten kreeg, maar je had dus een borstvergroting ondergaan. Of had je wel borstkanker? Borstsparend? Ik ben een beetje de kluts kwijt. je reageerde eerder op het berichtje van Joke over reconstructie met eigen weefsel dus vandaar dat ik in de war ben denk ik.
Ik vind het heel goed van je dat je geen nieuwe neemt!! Een lift geeft inderdaad littekens maar een paar littekens zijn minder erg dan ziek worden door lekkende siliconen!!! Dat is 1 ding dat wij wel hebben geleerd he?
Laat je nog even weten wanneer het precies zal gebeuren de explantatie en lift?
Heel veel succes en sterkte tot die dag he?
_Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Heb idd 7 jaar geleden borstvergroting gehad.
En nu 2 en half jaar last van rechterborst
En blijkt ook dat mijn linker borstinplantaat lek is.
Erg moe en al maanden lang niet lekker.
Nu word er van een D cup een mooie B cup gemaakt van mijn eigen borst vel.
Wil geen grote borsten meer alleen weer mooie borsten en hoe groot dat maakt me ook niet echt uit.
Als ik me maar beter ga voelen.
Dus deze week hoop ik dat ik een brief van ziekenfonds krijg van goed keuring krijg en kan ik bellen voor de datum van operatie.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groet Bianca
En nu 2 en half jaar last van rechterborst
En blijkt ook dat mijn linker borstinplantaat lek is.
Erg moe en al maanden lang niet lekker.
Nu word er van een D cup een mooie B cup gemaakt van mijn eigen borst vel.
Wil geen grote borsten meer alleen weer mooie borsten en hoe groot dat maakt me ook niet echt uit.
Als ik me maar beter ga voelen.
Dus deze week hoop ik dat ik een brief van ziekenfonds krijg van goed keuring krijg en kan ik bellen voor de datum van operatie.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groet Bianca