Kunnen jullie me verder helpen?

Protheses vanwege cosmetische reden.
Angelique

Ongelezen bericht 28 jun 2013 20:33

Hoi Sabrina,

Wachten duurt zeker altijd lang! Maar voor je het weet is het 5 augustus. Nu maar hopen dat je dan ook snel een datum krijgt voor explantatie. Heb je al gekeken bij de voor en na foto's hier op de site? Veel vrouwen hebben nog steeds mooie borsten, in veel gevallen zelfs mooier!

Succes met wachten!

Liefs Angélique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
Sabrina

Ongelezen bericht 28 jun 2013 20:55

Ja ik hoop het ook. Wat mij betreft 6 augustus. :D

De foto's heb ik bekeken. En ik vind het er allemaal geweldig uitzien.
Ik was alleen zo plat als wat. Had nog niet eens aa. Had geen enkele welving.
Na de bv had ik een b en nu een d/e. Er is dus nog behoorlijk wat bijgekomen.
Hoop heel erg dat er nog wat overblijft. :oops:
Sabrina

Ongelezen bericht 29 jun 2013 09:19

Ik ga het natuurlijk ook aan dr Kingma vragen, maar misschien weten jullie het ook wel.
Wij willen niet heel lang wachten om voor een 2e kindje te gaan. Weet iemand of je nog een bepaalde tijd moet wachten na de explantatie?
Een zwangerschap heeft natuurlijk best heftig invloed op je borsten. ;)
Angelique

Ongelezen bericht 29 jun 2013 15:26

Hoi Sabrina,

Ik zou als ik jou was direct na de operatie beginnen met ontgiften en als je je beter voelt proberen om zwanger te worden. De ene vrouw voelt zich misschien al met 6 weken een stuk beter en de andere misschien pas met 6 maanden. Luister naar je lichaam, het belangrijkste is dat je je echt goed voelt voordat je zwanger word. 2 kindjes is echt super druk en dat houd je alleen vol als je in goede conditie bent. En zeg nou zelf een half jaar langer tussen de eerste en 2e maakt toch ook niet zo veel uit?
Sabrina

Ongelezen bericht 29 jun 2013 16:00

Daar heb je absoluut gelijk in!!
Ik moet er nu ook nog niet aan denken hoor, want ben veel te moe.
Maar ik wil alles gewoon echt goed overdenken.
Ik ga dan zeker gelijk met ontgiften beginnen.

Ik wou dat het al 5 augustus was!!! :lol: ;)
Angelique

Ongelezen bericht 29 jun 2013 16:28

Ik weet precies hoe je je voelt hoor! Wij wilden altijd 2 kindjes en dan het liefst met een jaar of 1,5 jaar er tussen. Ons zoontje wordt 29 september 3 en helaas is er nog geen 2e op komst. Het heeft best een tijd geduurd voor ik het kon en wilde accepteren maar mijn gezondheid gaat toch echt voor en ik had het nu absoluut niet volgehouden met een baby erbij.

Afgelopen maandag heb ik mijn hopelijk laatste operatie gehad ( verwijdering goedaardige tumor in mijn hals ) en ik wil nu herstellen en hopen dat ik dan over een aantal maanden zwanger mag worden.

Fijn weekend!

Liefs Angélique
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jun 2013 10:50

Lieve Sabrina, wacht alsjeblieft minimaal 1/2 jaar na je operatie voor je begint aan de 2e. Beter is het om nog langer te wachten, hoe langer, hoe beter. Door de explantatie komen er veel meer gifstoffen in je lichaam en dat is natuurlijk niet gezond voor je kindje. Nu heeft het kapsel zoveel mogelijk tegen gehouden, maar als ze straks tijdens de operatie aan het kapsel zitten, dan komt er veel in je lichaam terecht en dat moet er eerst uit!!

Fijn dat je al een datum hebt!! Tijd is zo voorbij.

Liefs, Luna
meisie

Ongelezen bericht 01 jul 2013 10:11

De beste manier om te ontgiften is ... een zwangerschap. :shock:
Siliconenbelasting is nou niet direct wat je je kind mee wilt geven!!! (met alle gevolgen van dien)

Ik sluit me bij vorige schrijfsters aan. Eerst op de goede manier ontgiften (want er komt toch echt een en ander los!). Pas als je lijf weer schoon is, gaan voor een zwangerschap.

Je krijgt in het leven nooit garanties maar je kunt de omstandigheden wel beïnvloeden. Alles voor een gezonde baby! Ook al betekent dat dat je wat langer moet wachten. Het is het waard!

=liefs= Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Sabrina

Ongelezen bericht 01 jul 2013 12:02

Dank jullie wel voor de reacties.
Ik ga absoluut voorlopig nog niet zwanger worden hoor. Haha.
Vroeg me gewoon af of er een bepaalde periode voor staat. Net zoals je het eerste jaar na explantatie geen mammo mag laten doen.

Eerst de afspraak 5 augustus, daarna de explantatie, ontgiften en dan zien we het allemaal wel.
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 aug 2013 10:47

Hoop dat het goed ging bij je afspraak en dat je snel een datum voor operatie krijgt.
Ik kan wegens ziekte niet zoveel voor je betekenen nu, maar je kunt ook aan Angelique dingen vragen ok. Ze is ook geopereerd en weet hoe het is en kent het forum heel goed nu.

Heel veel succes verder lieve Sabrina!

LOVE3 Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”