Pip - slijm die geproduceerd wordt
-
Cr1940
Lieve Luna,
Ik antwoord morgen even op de forum..
Real bad, bad day.
Ik antwoord je zometeen nog wel even per Private mail...okay.
Fantastisch hoe je mij steunt hoor...
Liefs,
Cr 1940
Ik antwoord morgen even op de forum..
Real bad, bad day.
Ik antwoord je zometeen nog wel even per Private mail...okay.
Fantastisch hoe je mij steunt hoor...
Liefs,
Cr 1940
Je hoeft niet te reageren op het forum hoor. Vermoei jezelf niet ermee joh. 1bericht is genoeg. En zelfs dat hoeft niet.
Pas goed op jezelf ok?
KUS+ _Omhelzing Luna
Pas goed op jezelf ok?
KUS+ _Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hoop zo dat we dr. Cohen snel terug krijgen. Die had bij jou meteen door wat er gebeuren moet. Ben zo blij dat jij dat telefonisch consult hebt gehad. Party time
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Cr1940
Lieve Luna,
Ik ben zo blij gisteren met het Telefonisch Consult - prof. Cohen Tervaert .
Gelukkig had ik een dag daarvoor per email info gestuurd.. dus na aardig vragen en puzzelen was dit zijn duidelijke advies;
1 tablet Vit D 800 eenheden per dag voor imuum systeem en hij stuurt mij nog een email met uitleg voor Dr Jurgen VU voor doorverwijzing naar de allerbeste kaakchirurgie die er in Nederland bestaat UMCG in Groningen gespecialiceerd in te weinig dus ook teveel slijm die wordt geproduceerd.
Dus toch weer een beetje nieuwe hoop...
Nog heel hartelijk bedank;t zowel prof. Cohen Tervaert en jij Luna & Monique voor alles.
Ik geef natuurlijk updates hoe het af en toe gaat..
Veel Liefs,
Cr1940
Ik ben zo blij gisteren met het Telefonisch Consult - prof. Cohen Tervaert .
Gelukkig had ik een dag daarvoor per email info gestuurd.. dus na aardig vragen en puzzelen was dit zijn duidelijke advies;
1 tablet Vit D 800 eenheden per dag voor imuum systeem en hij stuurt mij nog een email met uitleg voor Dr Jurgen VU voor doorverwijzing naar de allerbeste kaakchirurgie die er in Nederland bestaat UMCG in Groningen gespecialiceerd in te weinig dus ook teveel slijm die wordt geproduceerd.
Dus toch weer een beetje nieuwe hoop...
Nog heel hartelijk bedank;t zowel prof. Cohen Tervaert en jij Luna & Monique voor alles.
Ik geef natuurlijk updates hoe het af en toe gaat..
Veel Liefs,
Cr1940
Nogmaals: Party time Yeah! _YEAH_ We are HAPPY! We're Happy!
WE ARE HAPPY!
Klappen voor dr. Cohen Tervaert!
WE ARE HAPPY!
Klappen voor dr. Cohen Tervaert!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
KUS+
Ik volg je topic vanaf de zijlijn. Ben zo blij voor je dat je dr Cohen Tervaert gesproken hebt én dat hij je verder advies heeft gegeven.
Ik duim voor je dat je stukje bij beetje verder komt en vooral... dat het beter met je zal gaan!
meisie =liefs=
Ik volg je topic vanaf de zijlijn. Ben zo blij voor je dat je dr Cohen Tervaert gesproken hebt én dat hij je verder advies heeft gegeven.
Ik duim voor je dat je stukje bij beetje verder komt en vooral... dat het beter met je zal gaan!
meisie =liefs=
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
-
Cr1940
Hoi Messie....Lol
Heel ief dat je zo met mij meeleeft.
Gelukkigo ook wat positieve ontwikkelingen naast dat ik mijn zelfstandig beroep nog steeds niet kan uitoefenen - kan volgens VU Dr. Jurgen nog wel 1 1/2 tot 2 jaar duren met recoveren en misschien zullen sommige klachten wel nooit helemaal verdwijnen.. nu dan een uitkering per Juli omdat ik totaal geen inkomsten meer had en financieel helemaal in de problemen hierdoor kwam.
Ook wat positieve ontwikkelingen met letselschade advocaat Singh te Amsterdam.
En vandaag van VU een verwijzing gekregen na advies van Prof. Tervaert - Cohen doorverwijzing Kaakchirurgie UMCG te Gronigen volgens de prof. de allerbeste kaakchirurgie in heel Nederland op het gebied Productie van teweinig slijm dus ook als je teveel slijm produceerd... Jippie..
En Luna heeft mij ook zo door dik en dun gesteund met allerlei adviezen etc...wat is zij een uitzonderlijke, liefdevolle, humane en empatische entiteit. Geen woorden voor!!!
Liefs,
CR1940
Heel ief dat je zo met mij meeleeft.
Gelukkigo ook wat positieve ontwikkelingen naast dat ik mijn zelfstandig beroep nog steeds niet kan uitoefenen - kan volgens VU Dr. Jurgen nog wel 1 1/2 tot 2 jaar duren met recoveren en misschien zullen sommige klachten wel nooit helemaal verdwijnen.. nu dan een uitkering per Juli omdat ik totaal geen inkomsten meer had en financieel helemaal in de problemen hierdoor kwam.
Ook wat positieve ontwikkelingen met letselschade advocaat Singh te Amsterdam.
En vandaag van VU een verwijzing gekregen na advies van Prof. Tervaert - Cohen doorverwijzing Kaakchirurgie UMCG te Gronigen volgens de prof. de allerbeste kaakchirurgie in heel Nederland op het gebied Productie van teweinig slijm dus ook als je teveel slijm produceerd... Jippie..
En Luna heeft mij ook zo door dik en dun gesteund met allerlei adviezen etc...wat is zij een uitzonderlijke, liefdevolle, humane en empatische entiteit. Geen woorden voor!!!
Liefs,
CR1940