Jeetje, wat een gedoe! Het is niet de eerste keer dat het niet helemaal soepel gaat bij het Slotervaart. Wat kan er aan de hand zijn daar? Tot nu toe altijd zeer goede ervaringen van dames en nu alweer de tweede of derde keer dat de aanvragen niet in orde zijn. Goed van je dat je er zelf achteraan bent gegaan. Ik zal in het topic "voorbereiding explantatie consult" wel even duidelijk laten weten dat dames na 1-2 weken niets te hebben gehoord, zelf even hier achter aan te gaan.
De chlorella moet je meteen na explantatie gaan slikken. Ook de omega3 en teunisbloemolie meteen na explantatie. Dit is erg belangrijk, want het beschermd je lichaam tegen ontstekingen en verdere schade! De teunisbloemolie wordt ook door dr. Susan Kolb aangeraden en aangezien jij ook veel last hebt van hormonen is dat ook nog eens mooi meegenomen.
Alles kun je gewoon voor altijd blijven slikken hoor. Jouw klachten zijn niet niks natuurlijk. Ik slik alles nog steeds, want als ik het niet doe (heb 2 maanden geen teunisbloemolie geslikt) dan krijg ik veel meer klachten. Kijk even wat ik zelf allemaal slik/gebruik. Misschien wel goed voor jou, omdat we heel veel hetzelfde hebben.
http://klachtensilicon.forum2go.nl/omeg ... k-t53.html
De chlorella kun je na een paar jaar langzaam afbouwen. Tenminste, wanneer je denkt dat het alweer iets beter gaat. Monique MKS gaat nu na 7 jaar langzaam iets minderen met haar dosis en kijken of ze verschil merkt. Zo ja, dan weer terug naar volle dosis.
Ik wens je vast heeeeeel veeeeel plezier op je vakantie!!!!!!!! Waar ga je naartoe? En mag ik mee???
+LOVE+ Luna