Explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 mei 2013 17:47

schramir schreef:Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik op di 28 mei geopereerd wordt. Snel al of niet dan?
Party time

Succes met alles regelen!
Moonriver

Ongelezen bericht 17 mei 2013 20:27

Oh dat is zeker snel 28 Mei! Wel heel fijn hoor, eindelijk verlost van de ellende.
Succes met alles regelen, komt vast allemaal goed!

Groetjes moonriver
Moonriver

Ongelezen bericht 23 mei 2013 14:29

Hallo meiden,
Hier even een update van mij. Ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest bij de anesthesist om de narcose etc door te spreken.
Er werd door de assistent een hartruis gehoord en toen moest er nog iemand bijkomen om ook te luisteren. Nu willen ze toch voor de operatie mijn gegevens bij de huisarts opvragen ivm een (ECG) kastje wat ik een week om heb gehad ongeveer 8 mnd geleden. Omdat ik toen erg last had van hartkloppingen en overslaan van het hart. Was verder niets ernstigs en was vooral stress gerelateerd. Wat ik zelf ook al dacht.

Ik heb er nu (deze periode) ook last van. Ik maak me toch een beetje "druk" om de operatie en vooral voor de narcose. Volgende week ga ik op vakantie terwijl ik ook behoorlijke vliegangst heb dus al met al ben ik weer een beetje gestrest en zal ik blij zijn als alles achter de rug is.

Helaas heb ik nog niks vernomen van de verzekering maar de assistente van Dokter Kingma zou mij mailen als ze uitsluitsel hebben omdat ik dan waarschijnlijk op vakantie ben. Zodat ik wel weet hoe de stand van zaken is. Als ik op zondag terug ben van vakantie word ik meteen dinsdag geopereerd en dan wil ik gewoon alles op een rijtje hebben.

Ik zit nog steeds regelmatig hier op de site te lezen over de (helaas) vreselijke klachten van vrouwen. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan dat ik jullie niet eerder heb gevonden. Maar toch wil ik ook echt mijn dankbaarheid uitspreken voor de dames die hier zo mee in de weer zijn!

Bedankt!!!

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mei 2013 15:06

Lieverd, wat een toestand!!!!! Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt en dat de operatie wel door kan gaan.

Heel veel sterkte met alles!

Ontzettend veel liefs,

Luna
Moonriver

Ongelezen bericht 24 mei 2013 22:24

Hoi Luna,

Ik ga er gewoon vanuit dat de operatie doorgaat hoor de 18e. Merk wel dat ik behoorlijk zenuwachtig ben. Maar goed, het komt vast allemaal goed. Dokter Kingma vroeg mij ook nog of ik een camera mee wilde geven voor in de operatiekamer. Zodat er foto's van de protheses gemaakt worden en hoe ze eruit komen. Vroeg me af of dat gebruikelijk is? Ik zei in eerste instantie Nee maar ik kom er toch wel op terug. Ook omdat je dan toch een soort van "bewijs" hebt. Dus geef toch maar een fototoestel mee.

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2013 10:44

Er worden wel vaker foto's gemaakt moonriver. Vooral wanneer een arts het idee heeft dat er meer aan de hand is of wanneer een vrouw heel veel klachten heeft. Misschien laat ze ook nog je kapsels onderzoeken. Dat doen ze als er tijdens de operatie bijzonderheden te zien zijn. Bijvoobeeld vocht of slijm, een lek of vreemd uitziend weefsel.
Moonriver

Ongelezen bericht 26 mei 2013 08:37

Ja dat idee had ik ook al Luna.
Denk dat ik ook maar op dat aanbod in ga.
Nog een klein weekje en dan ga ik op vakantie met mijn kleine meisje.
Ik hoop dat ik mijn gedachten een beetje kan verzetten. Heb helaas ook nog steeds niks van de verzekering gehoord :(

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 mei 2013 08:46

Bij welke verzekering zit je eigenlijk?
Ik denk niet dat je je daar zoveel zorgen over hoeft te maken. Komt goed meisje. En zo niet, meteen een afspraak maken met een adviseur. Dat gaat sneller dan wanneer je een brief schrijft. Je kunt ook eerst een brief schrijven en dan het antwoord afwachten, maar dan bestaat er de kans dat je moet voorschieten. En dat moet je financieel dan wel kunnen natuurlijk.
Ik zou als ik jou was morgen even zelf de verzekering bellen om te zien of ze al iets weten. Dan moet je als ik me niet vergis de afdeling "ziekenhuiszorg" hebben. Je zegt gewoon "Ik word binnenkort geopereerd, de behandelend arts heeft hiervoor een aanvraag ingediend en ik wilde graag weten of deze is goedgekeurd"
Hoe lang geleden is de aanvraag ingediend? Voorheen duurde het zo'n 3 weken. Tegenwoordig doen ze er 1-2 weken over. Zeg gewoon dat het haast heeft, omdat je voor je operatie nog op vakantie gaat en dat als ze niet accoord gaan, jij een verzekeringsadviseur wilt spreken. Komt vast wel goed.

Succes! LOVE3
Moonriver

Ongelezen bericht 26 mei 2013 08:53

Ja dat is een goeie tip Luna!
Dokter Kingma heeft 12 Mei de aanvraag verstuurd naar de verzekering.
Ik ben bij Ditzo verzekerd. Dokter Kigma zei dat er een grote kans was dat ze het zouden vergoeden. Dus ik hoop het maar.

Het zal inderdaad allemaal wel goed komen.
Ik hoop zo dat ik me na de explantatie beter ga voelen na verloop van tijd.
Ik merk dat ik best verdrietig word als ik eraan denk dat ik straks weinig borsten meer heb. Ik heb nu al geen grote dus laat staan als dat zometeen ook nog weg is....... :(

Sorry, denk dat ik even in een emodipje zit.

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 mei 2013 09:17

Ik begrijp het lieve schat. Het is ook niet niks. Ik vind het heel erg moedig dat je dit gaat doen en dat je kiest voor jezelf en je dochtertje i.p.v. mooie borsten.
Het is ook heel erg moeilijk en pijnlijk, omdat je alleen bent. Als je een man aan je zijde hebt, dan is dat toch anders. Maar je zult je weg vinden lieve schat. We krijgen nooit meer te verduren dan we aankunnen. Geloof in het liefdevolle lot en je eigen kracht.

Afbeelding
Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 26 mei 2013 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Moonriver

Ongelezen bericht 26 mei 2013 09:21

Dank Lieve Luna!
Voor al je lieve woorden en steun!
En ik geloof ook zeker dat ik ook dit aan kan.

Nogmaals dank!

Liefs moonriver
Moonriver

Ongelezen bericht 30 mei 2013 12:36

Hallo allemaal!

Gister maar eens even de verzekering gebeld aangezien ik nog steeds niks heb gehoord. Wat blijkt....de verzekering vertelde mij dat ze de aanvraag niet binnen hadden gekregen! Ik het Slotervaart weer gebeld en die vertelde mij weer dat ze zelfs een succesvolle ontvangst bevestiging had gekregen van Ditzo. Dus ik weeeeeer Ditzo bellen en na 13 min in de wacht (grrrrr) kreeg ik een andere dame aan de telefoon die het allemaal net zo raar vond als ik. Dus ik heb gevraagd of die dame contact wilde opnemen met het ziekenhuis, aangezien ik geen doorgeefluik ben! Uiteindelijk is alles goed gekomen en is de aanvraag gister nogmaals bij de verzekering binnen gekomen. En zal ik er volgende week iets van horen. Alleen ben ik dan op vakantie. Ik heb nog even een vraag mbt de Chlorella. Wanneer moet ik daarmee beginnen en hoelang moet ik dat blijven slikken?!

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2013 13:09

Jeetje, wat een gedoe! Het is niet de eerste keer dat het niet helemaal soepel gaat bij het Slotervaart. Wat kan er aan de hand zijn daar? Tot nu toe altijd zeer goede ervaringen van dames en nu alweer de tweede of derde keer dat de aanvragen niet in orde zijn. Goed van je dat je er zelf achteraan bent gegaan. Ik zal in het topic "voorbereiding explantatie consult" wel even duidelijk laten weten dat dames na 1-2 weken niets te hebben gehoord, zelf even hier achter aan te gaan.

De chlorella moet je meteen na explantatie gaan slikken. Ook de omega3 en teunisbloemolie meteen na explantatie. Dit is erg belangrijk, want het beschermd je lichaam tegen ontstekingen en verdere schade! De teunisbloemolie wordt ook door dr. Susan Kolb aangeraden en aangezien jij ook veel last hebt van hormonen is dat ook nog eens mooi meegenomen.

Alles kun je gewoon voor altijd blijven slikken hoor. Jouw klachten zijn niet niks natuurlijk. Ik slik alles nog steeds, want als ik het niet doe (heb 2 maanden geen teunisbloemolie geslikt) dan krijg ik veel meer klachten. Kijk even wat ik zelf allemaal slik/gebruik. Misschien wel goed voor jou, omdat we heel veel hetzelfde hebben. http://klachtensilicon.forum2go.nl/omeg ... k-t53.html

De chlorella kun je na een paar jaar langzaam afbouwen. Tenminste, wanneer je denkt dat het alweer iets beter gaat. Monique MKS gaat nu na 7 jaar langzaam iets minderen met haar dosis en kijken of ze verschil merkt. Zo ja, dan weer terug naar volle dosis.

Ik wens je vast heeeeeel veeeeel plezier op je vakantie!!!!!!!! Waar ga je naartoe? En mag ik mee??? :)

+LOVE+ Luna
Moonriver

Ongelezen bericht 30 mei 2013 13:24

Hai Luna,

Wat moeten we hier toch zonder jou?!
Op alle vragen antwoorden ;)

Ok dan ga ik na de explantatie meteen beginnen met alles.
Ik vertrek zaterdagnacht samen met me meisje voor 2 wkn naar Ibiza!
Heerlijk, even ontspannen! En als ik terug ben meteen expantatie. Dus de laatste week vakantie zal wel een beetje "aftellen" worden.
Nogmaals dank voor alles Luna!

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 mei 2013 16:03

Lieve moonriver,
Ik had een voedingpagina gemaakt en deze nogmaals aangepast, zodat jullie minder hoeven te lezen. Bij de :!: staan alle voedingsmiddelen die goed zijn tegen ontstekingen en die je dus zoveel mogelijk moet eten na explantatie. Er staan ook voedingsmiddelen bij die je juist moet vermijden.
FIJNE VAKANTIE!!!!! XxXx Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”