Explantatie

Protheses vanwege cosmetische reden.
meisie

Ongelezen bericht 14 mei 2013 09:11

Hallo moonriver,
Van mij ook een warm welkom hier! Ik heb je verhaal nu al een paar maal gelezen en het is weer schokkend om te lezen wat er met jou gebeurt en gebeurd is. Als een puzzel die in elkaar valt. Als een mens eens alles van te voren wist...
(zouden we een stuk minder wijs worden, dat dan weer wel)

Succes straks met je consult! Ik duim voor je. Hoop dat je heel snel geholpen gaat worden want het is wel heel duidelijk dat je je protheses er uit moeten!

Hoop snel van je te lezen hoe het ging!

=liefs= Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Moonriver

Ongelezen bericht 14 mei 2013 11:07

Meiden!

Ben net terug van mijn bezoek aan Dr.Kingma.
Ze voelde een duidelijk kapsel aan mijn linkerborst. Alle klachten benoemd, en als snel werd duidelijk dat ik geopereerd moet worden. Ik kom zondag 16 Juni terug van vakantie en ik word dinsdag 18 Juni meteen geopereerd. Dr Kingma wilde mij volgende week al helpen maar dat gaat niet lukken met herstel ivm mijn geplande vakantie. Dus vandaar erna! Moet donderdag 23 Mei komen voor afspraak anesthesist. Ben best opgelucht en ik heb het gesprek als prettig ervaren. Leuke en vriendelijke vrouw.

Liefs moonriver.
esart88

Ongelezen bericht 14 mei 2013 11:13

heej meid dat is mooi snel heerlijk dat je een datum hebt!eerst relaxen op je vakantie en daarna uitgerust je operatie tegemoet!
Fijn dat je een goed gevoel hebt bij dr Kingma.

liefs Es
Moonriver

Ongelezen bericht 14 mei 2013 11:37

Ja heel aardige vrouw. Ze gaat ook meteen vanmiddag de aanvraag indienen bij de verzekering. Ze had goede hoop op vergoeding ivm de kapsels. Dus hoop het echt. Kan morgenochtend bellen naar de assistente en die kan mij dan meteen vertellen of het is goedgekeurd of niet.
Dus nu duimen op het vergoeden van de verzekering!!

Liefs moonriver.
esart88

Ongelezen bericht 14 mei 2013 11:48

Nou daar gaan we voor duimen dan!

SUCCES!!
meisie

Ongelezen bericht 14 mei 2013 11:49

Joepie! Dat zijn al goede berichten! Over een maand zijn ze eruit! Eerst op vakantie, goed uitgerust aan de operatie beginnen, dat scheelt weer in je herstel én de zenuwen vooraf ;)
En nu duimen voor vergoeding. Zou toch moeten lukken?

=liefs= Meisie
Moonriver

Ongelezen bericht 14 mei 2013 16:17

Hallo meiden,

Ben aan de ene kant opgelucht dat ik nu weet wanneer het gaat gebeuren, maar toch ook nog steeds een beetje bang voor alles. Zoals de operatie en het resultaat daarna, ik heb er 12 jaar geleden ook niet bijzonder veel in laten plaatsen 280cc. Dokter Kingma zei wel dat mijm huid nog redelijk strak is en dat ik nog wel "iets" van eigen borstweefsel heb, maar dat het uiteindelijk natuurlijk wel een stuk minder is dan dat ik nu gewend ben. (wat logisch is) ze zei ook dat ze mijn kapsels eruit zal halen en dat ik de protheses mee naar huis krijg. Ook heeft ze verteld dat ik 1 nacht moet blijven ivm kans op nabloeden, ben nog nooit een nacht zonder mijn kleine meisje geweest (snap dat dat raar klinkt voor sommige meiden, maar mijn dochter en ik zijn 1) dus dat zal ook wel wennen zijn. Maar voor alle zekerheid en veiligheid toch beter in het ziekenhuis blijven.
Ben best moe van alle informatie en toch wel spannende dag dus ik zal vanavond vast beter slapen dan afgelopen nacht. :)

Liefs moonriver
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 mei 2013 19:41

Hoi lieve moonriver,

Fijn dat het gesprek zo goed ging! Dr. Kingma is zeker een zeer lieve vrouw en dr. van Loenen ook. Die zul je vast en zeker ook zien.
Ben blij om te horen dat je kapselcontractie hebt, omdat je dan dus zeker wel een vergoeding krijgt!!!! Joepie!!!!!

Slaap lekker voor straks meisje!

Liefs, Luna
moonriver schreef:ben nog nooit een nacht zonder mijn kleine meisje geweest (snap dat dat raar klinkt voor sommige meiden, maar mijn dochter en ik zijn 1)
Is niets raars aan. Ik weet wat je voelt. Het is zo fijn om zo iets te hebben. Geniet er van, iedere dag lieverd, want het leven gaat snel. Het leven hier en nu is zo kostbaar. Zo kostbaar!!
Moonriver

Ongelezen bericht 14 mei 2013 19:47

Thanks Luna!!

Gaat ook allemaal heus wel goedkomen.
En je hebt helemaal gelijk dat het leven zo kostbaar is!
Na de explantatie kan ik helemaal vol gaan genieten zonder pijn!

Liefs moonriver
Moonriver

Ongelezen bericht 15 mei 2013 19:30

Meiden wat geweldig dat het klachtenforum net benoemd is bij RTL Boulevard!!!
En dat ze gewoon vertelden dat ALLE protheses kunnen zweten en lekken!
Vind dit wel echt heel fijn hoor! Top!!

Liefs moonriver
meisie

Ongelezen bericht 15 mei 2013 21:49

Heb je een linkje moonriver?

Ik kan alleen een stukje vinden over de PIP-implantaten waar gesproken wordt over zweten. Daar wordt trouwens het klachtenforum/meldpunt ook genoemd.
hier de link: < http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlboulev ... tellen.xml >

Vreselijke beelden trouwens van de zwetende PIP's.

=liefs= Meisie
Moonriver

Ongelezen bericht 15 mei 2013 22:46

Hey meisie,

Ik heb het toch niet helemaal goed gehoord :(
Naar mijn weten zei Maik de Boer dat alle protheses konden zweten maar het ging nu toch alleen over de Pip's...
Sorry.....

Maaaaarr wel fijn dat het klachtenforum benoemd is! :)

Liefs moonriver
schramir

Ongelezen bericht 17 mei 2013 10:21

Hoi moonriver,

Zelf heb ik afgelopen wo 15 mei te horen gekregen dat ook mijn verzekering de explantatie gaat vergoeden. Dus ik zal voor je duimen!
Ik moest in dit geval echt naar het hoofdkantoor van Friesland verzekeringen om mijn verhaal te doen. Ik was zo zenuwachtig maar uiteindelijk had ik de arts naar mijn hand. Gelukkig. Ze was geen voorstander van dingen die je in je lichaam stopt. Dat hoort er volgens haar niet!
Binnenkort zal ik van Dr. Kappel horen wanneer ik geopereerd wordt. Misschien mei of juni!!!

Jij heel veel succes in ieder geval. Komt ook vast goed. We zitten allen in hetzelfde schuitje. Steun genoeg.
Liefs Mirjam
Moonriver

Ongelezen bericht 17 mei 2013 12:21

Hai Mirjam,

Wat fijn dat jou operatie toch door de verzekering word betaald!
Mijn verzekering wil helaas nog geen uitsluitsel geven! Het is nog geen Ja of Nee. Dokter Kingma heeft zelf het hele formulier ingevuld en heeft er zelfs foto's bijgevoegd. Dus ik hoop echt heel heel heel erg dat ik het ook vergoed krijg!

Ja spannend voor jou ook wanneer je geopereerd wordt zeg!
Mijn protheses worden 18 Juni gelukkig verwijderd.
Laat je het even weten als je ook een datum hebt?!

Liefs moonriver
schramir

Ongelezen bericht 17 mei 2013 12:59

Inmiddels heb ik te horen gekregen dat ik op di 28 mei geopereerd wordt. Snel al of niet dan?

Nu kom je in de emotionele molen! Niet zozeer huilen maar alles gaat nu lopen. Werk regelen, kinderen, vrienden/familie op de hoogte brengen. Dat kost veel energie.

Over een tijdje is er meer rust.

Liefs Mirjam
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”