Explantatie
-
esart88
komt goed meis je bent op de goede weg!
Probeer vertrouwen te hebben,ik weet het ik heb makkelijk praten bij mij zijn ze er al uit en ook ik heb zo mijn angsten gehad maar met positief denken kom je een heel eind is mijn ervaring.
Nog één dagje afzien en dan weet je iets meer..
liefs Es
Probeer vertrouwen te hebben,ik weet het ik heb makkelijk praten bij mij zijn ze er al uit en ook ik heb zo mijn angsten gehad maar met positief denken kom je een heel eind is mijn ervaring.
Nog één dagje afzien en dan weet je iets meer..
liefs Es
Lieve moonriver, dr. Kingma weet niet zoveel van de behandeling met chlorella af. In de link die ik plaatste vind je verschillende linkjes een ook de link die verwijst naar behandeling/ontgiften. + Ook een link naar info over wat je kunt doen als de verzekering niet wil vergoeden.
Lees alles maar goed door ok?
Heel veel succes morgen!
+LOVE+ Luna
Lees alles maar goed door ok?
Heel veel succes morgen!
+LOVE+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik was nog wat vergeten te zeggen tegen je. Misschien is het goed als je na de explantatie ook teunisbloemolie pillen gebruikt net als ik. Je schrijft dat je klachten na de bevalling begonnen. Het lijkt erop dat jouw klachten net als de mijne worden verergerd/getriggerd door hormonen. Ik ben daar erg gevoelig voor en jij blijkbaar ook en wij hebben echt precies dezelfde klachten hoor. Als je mijn verhaal leest ga je jezelf denk ik wel herkennen. Ik heb ook heel veel last van de peesscheden en heb daar de afgelopen maanden dus echt veel ellende mee gehad. De verzurig waar je het over hebt, ooh wat herkenbaar!! Heb peesschede onstekingen aan beide armen/handen. Gaat nu wel weer steeds beter gelukkig.
De meeste vrouwen met de siliconenziekte ondervinden meer klachten door schommelingen van hormonen en ook werken siliconen juist hormoonschommelingen in de hand. Het is dus een vicieuze cirkel waarin we terecht komen. Heel vervelend allemaal.
Je kunt ook eerst beginnen met alleen chlorella en omega3. Dat is het belangrijkste. Wees erop voorbereid dat je je eerst zieker kunt gaan voelen voordat je je beter voelt. Wees niet bang want dat is van voorbijgaande aard. Zodra je begint te herstellen kun je dan starten met de teunisbloemolie pillen. Ikzelf slik er tegenwoordig maar 1 van 1000 mg en dat helpt echt tegen hormoonschommelingen en klachten die daarmee samenhangen. Daarnaast gebruik ik algenolie en lijnzaadolie voor de omega3.
Hoop niet dat je in de war raakt van zoveel info door elkaar. Het is voor ons allemaal een zoektoch om uit te vinden wat het beste werkt bij onzelf. Bij de een is dit goed, bij de ander weer iets anders. Maar in de allemaal zijn chlorella en omega3 altijd erg belangrijk! + gezonde voeging emet veel vitaminen en mineralen en natuurlijk niet te vergeten WATER! bron van al het leven! Succes met je zoektocht!
De meeste vrouwen met de siliconenziekte ondervinden meer klachten door schommelingen van hormonen en ook werken siliconen juist hormoonschommelingen in de hand. Het is dus een vicieuze cirkel waarin we terecht komen. Heel vervelend allemaal.
Je kunt ook eerst beginnen met alleen chlorella en omega3. Dat is het belangrijkste. Wees erop voorbereid dat je je eerst zieker kunt gaan voelen voordat je je beter voelt. Wees niet bang want dat is van voorbijgaande aard. Zodra je begint te herstellen kun je dan starten met de teunisbloemolie pillen. Ikzelf slik er tegenwoordig maar 1 van 1000 mg en dat helpt echt tegen hormoonschommelingen en klachten die daarmee samenhangen. Daarnaast gebruik ik algenolie en lijnzaadolie voor de omega3.
Hoop niet dat je in de war raakt van zoveel info door elkaar. Het is voor ons allemaal een zoektoch om uit te vinden wat het beste werkt bij onzelf. Bij de een is dit goed, bij de ander weer iets anders. Maar in de allemaal zijn chlorella en omega3 altijd erg belangrijk! + gezonde voeging emet veel vitaminen en mineralen en natuurlijk niet te vergeten WATER! bron van al het leven! Succes met je zoektocht!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Mijn handen doen dus weer zeer van het tikken. En zo gaat het dus al een tijdje. Moet nog steeds niet teveel doen, dus sorry als ik niet veel meer schrijf ok. Probeer wel te reageren op vragen, maar houd het kort.
xxx
xxx
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Moet nog zeggen: heb net als jij fibromyalgie. Had ik al voor bv. werd behandeld en ging erg goed. Daarna bv en toen brak de pleuris uit in mijn lijf. Ik had nooit een bv mogen laten doen volgens dr. Kappel. Geen arts die mij hierop heeft gewezen!! Ik heb ook het hypermobiliteitssyndroom. Schijnt iets genetisch te zijn en dr. Nanayakkara (vu) zei eens tegen Monique MKS, die ook het hypermobiliteitssyndroom heeft, dat deze siliconenovergevoeligheid hier ook vandaan komt. Er is dus heel veel dat een rol kan spelen bij het ontstaan van klachten en het waarom bij de een wel gebeurt en bij de ander niet. En de hevigheid van klachten. Ook de aanwezigheid van een auto-immuunziekte in de familie speelt een rol. Nou laat ik dat ook hebben, niet gek dat ik dood en doodziek werd.
xxxjes
xxxjes
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik geloof dat ik nu GEK wordt! Er is 3 maanden geleden Hypermobiliteitssyndroom vastgesteld bij mijn 3 jarige dochter!!!! Ik heb ff geen woorden meer.....ik ben op mijn 17e aan allebei mijn knieën geopereerd omdat er van alles mis was. En na de geboorte van mijn dochter en ik de reumatische klachten kreeg gingen ze zich afvragen of ik toen niet al jeugdreuma heb gehad. Ook omdat je op je 17e weer een hormonale wisseling hebt (pubertijd)! En dus na mijn bevalling alle klachten een soort van geëxplodeerd zijn!! Ook door een hormonale wisseling (zwangerschap en bevalling) pfffffff..........ik weet het allemaal ff niet meer nu hoor. Misschien heeft er wel iets in mijn borstvoeding gezeten. Wat eigenlijk niet eens echt ging. Waar ik na 4 wkn mee moest stoppen omdat het telkens een waar bloedbad was!!! Ik laat het ff op me inwerken nu.....
Lieverd, hypermobiliteitsyndroom is iets genetisch en krijg je niet door implantaten. Wel is het zo dat als je dit gen hebt, je dus ziek wordt van implantaten. Jij hebt het ook, want je klachten liegen er niet om. En dat je ziek werd op je 17e is niet raar! Ik werd juist in de puberteit ziek. Juist toen de hormonen veranderden, toen begon de ellende bij mij. Jarenlang niet erkend. Artsen konden niets vinden tot er dan de diagnose kwam. Veel mensen met fibromyalgie hebben het hypermobiliteitssyndroom.
Je dochter is niet ziek door jou lieverd. Zet het uit je hoofd! Ja, wel door de overgeërfde genen, maar daar kun je niets aan doen, dus staat los van implantaten. Je kunt een redelijk normaal leven hebben met dit syndroom. Je dochter hoeft ook zeker niet net als jij ziek te worden. Het kan zijn dat ze in de puberteit ook wat meer klachten krijgt, maar dat hoeft zeker niet zo erg te zijn als bij jou! Als ik geen implantaten had genomen, was ik nooit zo ziek geworden als ik nu ben en jij ook niet. Jouw dochter krijgt het niet, maak je geen zorgen lieve schat.
Ik moet nu echt stoppen ok? xxxx
Je dochter is niet ziek door jou lieverd. Zet het uit je hoofd! Ja, wel door de overgeërfde genen, maar daar kun je niets aan doen, dus staat los van implantaten. Je kunt een redelijk normaal leven hebben met dit syndroom. Je dochter hoeft ook zeker niet net als jij ziek te worden. Het kan zijn dat ze in de puberteit ook wat meer klachten krijgt, maar dat hoeft zeker niet zo erg te zijn als bij jou! Als ik geen implantaten had genomen, was ik nooit zo ziek geworden als ik nu ben en jij ook niet. Jouw dochter krijgt het niet, maak je geen zorgen lieve schat.
Ik moet nu echt stoppen ok? xxxx
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ja lieve Luna je moet echt stoppen nu!
Ik weet hoe je handen en vingers nu voelen! Thanks voor al je lieve hulp en woorden. Ik schrok er in ene allemaal van. Iedereen heeft zoveel klachten van die implantaten dus ik zag meteen een verband met die 4 vreselijke weken van borstvoeding geven... Jij nu ECHT in de relax hoor Luna!
Tot morgen! Liefs moonriver.
Ik weet hoe je handen en vingers nu voelen! Thanks voor al je lieve hulp en woorden. Ik schrok er in ene allemaal van. Iedereen heeft zoveel klachten van die implantaten dus ik zag meteen een verband met die 4 vreselijke weken van borstvoeding geven... Jij nu ECHT in de relax hoor Luna!
Tot morgen! Liefs moonriver.
http://blog.seniorennet.be/jules/archief.php?ID=1561
http://edsalert.wordpress.com/2009/08/0 ... rmobility/
http://edsalert.wordpress.com/2009/08/0 ... rmobility/
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-886.html
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... bromyalgie
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... dssyndroom
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... bromyalgie
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... dssyndroom
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Jeetje Luna!!!
Eigenlijk vallen echt ALLE puzzelstukjes 1 voor 1 in elkaar voor mij.
Zit telkens met verbazing te lezen! En word bijna blij van het idee dat ik straks geen protheses meer heb!!!
Hoop zo dat ik snel geholpen wordt! Elke dag dat die dingen er nog in zitten is er 1 teveel!!
Dank dank dank Luna!
Liefs moonriver!
Eigenlijk vallen echt ALLE puzzelstukjes 1 voor 1 in elkaar voor mij.
Zit telkens met verbazing te lezen! En word bijna blij van het idee dat ik straks geen protheses meer heb!!!
Hoop zo dat ik snel geholpen wordt! Elke dag dat die dingen er nog in zitten is er 1 teveel!!
Dank dank dank Luna!
Liefs moonriver!