Explantatie Essart 7 mei 2013!! dr. Kappel
-
esart88
Aáááh lief van je Luna had het idd niet gezien!
Bedankt voor je opbeurende woorden en lieve berichtje!
liefs Es +Liefs+
Bedankt voor je opbeurende woorden en lieve berichtje!
liefs Es +Liefs+
Veel succes morgen!!!
Hoop dat het relaxte gevoel nog steeds overheerst, ondanks de vakantiewas
Hoop snel van je te lezen hoe het je vergaan is. Ik heb er alle vertrouwen in.
Tot gauw!
Meisie
Hoop dat het relaxte gevoel nog steeds overheerst, ondanks de vakantiewas
Hoop snel van je te lezen hoe het je vergaan is. Ik heb er alle vertrouwen in.
Tot gauw!
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
-
esart88
heej meissie bedankt ben zeker nog relaxed op dit moment,mijn was hangt weer schoon en gestreken in de kast dus dat geeft rust..
Ik heb er een heel berustend gevoel over het is tijd om een nieuwe fase van mijn leven in te gaan.
Ik laat weten hoe het is gegaan.
liefs Es -love-
Ik heb er een heel berustend gevoel over het is tijd om een nieuwe fase van mijn leven in te gaan.
Ik laat weten hoe het is gegaan.
liefs Es -love-
-
esart88
Goedemorgen dames ze zijn ERUIT!!!!!!!!!!
Ben rond 8.15 geopereerd en was rond 15.00 weer thuis.
En ik voel me goed _YEAH_ _YEAH_ _YEAH_ -love- _YEAH_
Zo blij dat ze eruit zijn!!
Liefs Es KUS+
Ben rond 8.15 geopereerd en was rond 15.00 weer thuis.
En ik voel me goed _YEAH_ _YEAH_ _YEAH_ -love- _YEAH_
Zo blij dat ze eruit zijn!!
Liefs Es KUS+
Feest We're Happy! We are HAPPY! +BRAVO+

Pas goed op jezelf nu oke? Niet meteen teveel willen, rustig aan doen hoor.
Herstel ze! xxxx Luna

Pas goed op jezelf nu oke? Niet meteen teveel willen, rustig aan doen hoor.
Herstel ze! xxxx Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
-
esart88
Dank je wel Keira en Luna.
Ja ik moet idd rustig aan doen ik wil veel teveel pff ben het nu al net zo zat dat gehang op de bank.
Ben eigenlijk altijd in de weer dus valt tegen verplicht niks doen,hoop dat morgen die ellendige granaten eraf mogen wat een ondingen zeg!
liefs Es *LOVE*
Ja ik moet idd rustig aan doen ik wil veel teveel pff ben het nu al net zo zat dat gehang op de bank.
Ben eigenlijk altijd in de weer dus valt tegen verplicht niks doen,hoop dat morgen die ellendige granaten eraf mogen wat een ondingen zeg!
liefs Es *LOVE*
Nu al een berichtje. Wat snel zeg! Doe rustig aan.
Fijn voor je dat ze er eindelijk UIT zijn.
Ik zal in de gaten houden hoe je herstel gaat. Ben benieuwd. Jij nog meer natuurlijk. Hopen dat de pijn meevalt.
Zelf zal ik mijn vorderingen wat betreft de aanvraag bij de verzekering i.v.m. explantatie doorgeven. Volgende week wo 15 mei zal ik het gesprek hebben. Ik neem mijn man wel mee. Ben anders bang dat ik me laat afpoeieren. Ik kan me niet voorstellen dat ik geen vergoeding krijg. Hoe kunnen ze mij met een harde en pijnlijke borst laten lopen? En ook nog super scheef. Ik weet me geen houding meer te geven als ik tegenover mensen sta.
In ieder geval Toi, toi, toi
Liefs.Mir
Fijn voor je dat ze er eindelijk UIT zijn.
Ik zal in de gaten houden hoe je herstel gaat. Ben benieuwd. Jij nog meer natuurlijk. Hopen dat de pijn meevalt.
Zelf zal ik mijn vorderingen wat betreft de aanvraag bij de verzekering i.v.m. explantatie doorgeven. Volgende week wo 15 mei zal ik het gesprek hebben. Ik neem mijn man wel mee. Ben anders bang dat ik me laat afpoeieren. Ik kan me niet voorstellen dat ik geen vergoeding krijg. Hoe kunnen ze mij met een harde en pijnlijke borst laten lopen? En ook nog super scheef. Ik weet me geen houding meer te geven als ik tegenover mensen sta.
In ieder geval Toi, toi, toi
Liefs.Mir
-
esart88
hi Mir het is echt goed te doen qua pijn vind ik,neem geen pijnstillers tot nu toe het is hooguit een vervelend gevoel een soort van flinke spierpijn echt niet te vergelijken met de bv toen.
Ben idd ook erg benieuwd naar het resultaat maar vind het tegelijkertijd ook doodeng wat als het heel erg tegenvalt,ze worden nu helemaal platgedrukt door het rekverband.Heb even geprobeerd te kijken onder het verband en toen leek het net of mijn tepels meer aan de zijkant zaten dan in het midden hoop maar dat dit komt doordat ze weggedrukt worden door het rekverband...brrrr spannend hoor!toch voelt het wel heel goed
Goed van je dat je je man meeneemt dan kan hij je ondersteunen voor het geval dat ze je wel af willen poeieren.
Maar probeer van het goed uit te gaan komt vast goed!Wat gaan de dagen dan langzaam he als je een datum hebt..
liefs Es +LOVE+
Ben idd ook erg benieuwd naar het resultaat maar vind het tegelijkertijd ook doodeng wat als het heel erg tegenvalt,ze worden nu helemaal platgedrukt door het rekverband.Heb even geprobeerd te kijken onder het verband en toen leek het net of mijn tepels meer aan de zijkant zaten dan in het midden hoop maar dat dit komt doordat ze weggedrukt worden door het rekverband...brrrr spannend hoor!toch voelt het wel heel goed
Goed van je dat je je man meeneemt dan kan hij je ondersteunen voor het geval dat ze je wel af willen poeieren.
Maar probeer van het goed uit te gaan komt vast goed!Wat gaan de dagen dan langzaam he als je een datum hebt..
liefs Es +LOVE+
es, lieverd, slow down! en wees gerust over je borsten, ok? het zal heus niet allemaal zo blijven. we schrikken ons rot na het verwijderen van het verband, maar de borsten herstellen zich dan nog. dit kost gewoon heel veel tijd.
mir, ik zal bij jouw topic over de vergoeding en afspraak bij je verzekering nog een linkje plaatsen, ok?
mir, ik zal bij jouw topic over de vergoeding en afspraak bij je verzekering nog een linkje plaatsen, ok?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
esart88
Dank je Luna vanmorgen in Zwolle geweest bij Dr Kappel ze heeft de drains eruit gehaald ik durfde niet eens te kijken,ik had een medische bh gekocht maar die was te klein dr Kappel zei wees maar niet bang je hebt nog genoeg in huis....maar het is allemaal zo slap en rimpelig nu ik weet ik moet het de tijd gunnen maar het is best wel even schrikken omdat je natuurlijk van een grote stevige borst naar een kleinere slappere borst gaat en nu denk je komt dit ooit wel goed heb eigenlijk ook nog niet echt goed gekeken maar denk dat ik nog even wacht..
Toch voelt het wel heel goed mijn lichaam is weer mijn lichaam,mixed feelings zoals je leest.
liefs es
+Liefs+
Toch voelt het wel heel goed mijn lichaam is weer mijn lichaam,mixed feelings zoals je leest.
liefs es
+Liefs+
-
esart88
mijn explantatieverhaal komt nog had 'm gisteren helemaal geschreven op m'n ipad en klikte op verzenden en foetsie was mijn hele verhaal grrrrr zo druk mee geweest.
Nu ff geen zin in komt nog.
Nu ff geen zin in komt nog.
IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Oh wat fijn dat je drains eruit zijn! !!!!!! Wat balen van je verhaal!
Wat Luna zei klopt echt hoor! Ik dacht bij mijn eerste aanzicht dat ik een slappe b zou hebben maar inmiddels heb ik een d cup. Van de week mijn eerste bh gescoord en ik was van plan om een maximizer te kopen maar dat wilde ik echt niet.
Liefs Angelique
Wat Luna zei klopt echt hoor! Ik dacht bij mijn eerste aanzicht dat ik een slappe b zou hebben maar inmiddels heb ik een d cup. Van de week mijn eerste bh gescoord en ik was van plan om een maximizer te kopen maar dat wilde ik echt niet.
Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!