Explantatie Angelique 8-4-2013 St. Jansdal in Harderwijk

Deel je ervaringen en foto's
Angelique

Ongelezen bericht 04 apr 2013 15:39

Nog 4 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver. Ik moet me maandag ochtend om 8.00 uur melden in het St. Jansdal in Harderwijk en om 9.45 uur wordt ik geopereerd.
Zenuwachtig? ??? Ja echt wel. Ik heb al zo veel nachtmerries gehad over dat de narcose niet werkte en ik alles voelde, hoorde en zag. Ik heb zelfs gedroomd dat de incisie boven op de borst kwam omdat de protheses dan makkelijker te verwijderen waren welke er de ene keer intact uitkwamen en de andere keer als snotzakken. Gelukkig heb ik de komende dagen drukke dagen voor de boeg ( 3 verjaardagen, afspraak op de peuterspeelzaal voor mijn zoontje en zondag houd ik een beautydagje met harsen, peelings en maskers en natuur de tassen inpakken voor mezelf en de kleine die naar mijn ouders gaat zodat mij niet vriend mij de eerste week kan verzorgen en zondag gaan we nog even met z'n 2en uiteten )

De komende nachten maar even melatoline pilletjes nemen zodat ik een beetje kan slapen en dan maar hopen dat alle klachten minder mogen worden.

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
esart88

Ongelezen bericht 04 apr 2013 18:46

heeeej gaat helemaal goed komen meis,druk weekend voor de boeg dus voor je het weet is het maandag!
Heerlijk zo'n beautydagje voor de explantatie sta jij maandag fris en fruitig op de stoep bij st Jansdal :D

liefs Es =liefs=
Angelique

Ongelezen bericht 04 apr 2013 21:11

I hope so!!!!!!!

Liefs Angelique
Francien

Ongelezen bericht 04 apr 2013 22:14

Spannend is dat he? Mijn leven werd de weken voor de operatie echt volledig daardoor beheerst..
En nu is het alweer meer dan twee weken geleden en eigenlijk stelde de operatie maar weinig voor, geen pijn, weinig beperkingen... en nu leef ik weer door alsof er niets is gebeurd.
Maar wel met een enorm blij en bevrijd gevoel.

Ik kan niets doen tegen je zenuwen, hooguit zeggen dat het waarschijnlijk ook bij jou heel erg mee zal vallen. Het is geen zware operatie, en het komt allemaal goed!
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 apr 2013 08:54

Lieve Angelique,
Ik wilde je alvast ongelofelijk veel succes wensen voor de operatie. Weet dat er veel dames met je meeleven die dag. Je staat nooit alleen.
Afbeelding
Dag lieverd, heel veel liefs,
Luna +Liefs+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angelique

Ongelezen bericht 05 apr 2013 09:18

Dank je wel Francien, erg he dat de operatie het enige is waar je dan mee bezig bent. Vanacht ging het trouwens helemaal goed in mijn droom. :o
Van de week heb ik de uitslag van een knobbel in mijn hals gehad waar ik op advies van dokter Nanayakarra een echo en punctie van het laten maken. Gelukkig is het een goedaardige tumor maar hij moet wel verwijderd worden omdat ie naar jaren kwaadaardig kan worden. Ik had gehoopt dat het plaatselijk verdoofd kon worden door de assistente van de huisarts en dat zij hem kon verwijderen maar helaas moet ik toch weer onder narcose en de kaakchirurg moet hem verwijderen. Jammer dat ik die onderzoeken niet eerder had gehad want dan kon het misschien wel gecombineerd worden met operatie aanstaande maandag nu moet ik een half jaar wachten omdat dat beter voor je lijf is qua narcose.

Thnx voor je lieve woorden Luna. Je schrijft altijd bemoedige woorden op het perfecte moment. Nogmaals mijn dank daarvoor.

Liefs Angelique
Francien

Ongelezen bericht 06 apr 2013 09:00

Ach, Angelique, is het echt niet te regelen dat ze binnen die narcose ook de knobbel weghalen? Het lijkt me zo inefficient...twee keer narcose!
Laatst gewijzigd door Francien op 06 apr 2013 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Angelique

Ongelezen bericht 06 apr 2013 09:11

Ik had gehoopt dat de plastisch chirurg de knobbel zou mogen verwijderen maar het moet echt door de kaakchirurg. Voor mijn intake bij de kaakchirurg moet ik al een maand wachten :shock:

Inmiddels heb ik me er al bij neergelegd. Het is niet anders maar balen is het wel. 2 x die bende in mijn lijf.
Francien

Ongelezen bericht 06 apr 2013 10:18

Ja, dat is balen Angelique! Maar goed, het is niet anders. Gelukkig is die narcose niet meer zo heftig als vroeger!
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 apr 2013 10:46

ik wist niet dat er nog zoveel speelde angelique.
sterkte met alles moppie!
+ nog even dan ben je verlost! SUCCES nogmaals!
_Omhelzing luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angelique

Ongelezen bericht 06 apr 2013 12:49

Thnx Luna, die knobbel zit er al ruim 3 jaar en toen ik ervoor naar de huisarts was geweest vertelde hij me dat het gewoon een opgezet kliertje was. De internist in Amersfoort vertelde mij hetzelfde maar omdat ie nogal is veranderd en steeds meer zichtbaar wordt heb ik dokter Nanayakarra ernaar gevraagd. Gelukkig adviseerde hij een echo en punctie en daar ben ik nu dus wel ontzettend blij mee :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 apr 2013 13:24

Klappen voor dr. Nanayakarra, een goede man en arts!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angelique

Ongelezen bericht 08 apr 2013 15:50

Het is achter de rug :D . Vanmorgen om 9.45 uur was de operatie. Ik heb heerlijk geslapen door de narcose. om 11.00 werd ik wakker gemaakt op de verkoever en ik was direct goed aanspreekbaar. Ik heb de zusters verteld over mijn klachten door siliconen en zij waren daar best van geschrokken. Ik had een zuster betrapt met een grote pot drop en mocht er zelf ook 2 haha.

Eigenlijk voel ik me wel oké. Vanmorgen leek het net of er een vrachtwagen over me heen was gereden maar inmiddels voelt he als een bestelbusje dus we gaan de goede kant op.

Ik heb 2 paracetamol gehad en dat is eigenlijk wel voldoende. Het leek me wel een bijzondere ervaring om eens morfine te krijgen maar dat is echt niet nodig. Die drains vind ik wel irritant. Er komt ook niet veel vocht uit gelukkig.

Ik durf nog niet naar mijn borsten te kijken :( . Er zit nu ook niks overheen dan alleen zo'n sexy ziekhuis nacht japonnetje. Ik wil ze morgen als die draina weg zij echt wel goed insnoeren.

Oh het is zulk lekker weer. Ik wil me het liefst aankleden en naar buiten maar dat doen we maar even niet.

Liefs Angelique
Francien

Ongelezen bericht 09 apr 2013 06:56

Ha, Angelique, wat fijn dat het allemaal zo snel en zo goed is gegaan!!
Heb je inmiddels al gekeken? En hoe voel je je nu? Heb je goed kunnen slapen vannacht?

Het is hier rustig op het forum, iedereen is zeker naar buiten!
Angelique

Ongelezen bericht 09 apr 2013 08:28

Ik geef ze groot gelijk!!!!
Ik durfde pas eind van de middag te kijken toen ik mijn operatie schortje uit deed. Ik dacht eerst oh het valt wel mee maar direct daarna viel het niet mee. Ik kreeg ook pas daarna een bh aangemeten en het ziet er nu al veel beter uit. Ik was echt van het ergste uitgegaan. Ik zal morgen even foto's maken.

Volgens de pc hebben ze beide doorgezweet maar rechts veel erger. Ze zijn helemaal intact maar er zaten allemaal siliconen draden aan de buitenkant. De pocket was veel te grootgemaakt waardoor de protheses draaiden. Ik ben na de bv nog terug gegaan en heb toen aangegeven dat de protheses draaiden maar ze moesten nog ingekapseld worden. Nou ze hadden geruwde protheses beloofd maar ik heb gladde gekregen en ik heb ze ook niet van Perthese maar van een ander merk waar ik nog nooit van had gehoord ( laboratoria arthion uit m'n hoofd ) gelukkig heb ik een typenummer en ik wil de fabrikant contacten over hoeveel er in zou moeten zitten. Er werd mij gezegd dat ik 400 cc zou hebben maar ze wegen rond de 377 gram.

Als er minder dan 20 cc bij de drains bijgekomen was om 20.00 uur dan mochten ze eruit en ik naar huis en ik had geluk!!!!!! Ik zag er onwijs tegenop en begon te zweten en mijn hartslag schoot omhoog mar het verwijderen viel zo enorm mee. Stelde niks voor gelukkig.
Ik heb heerlijk geslapen maar vanmorgen had ik wel wat meer pijn. Gelijk 2 paracetamol genomen en nu gaat het wel weer. De borstvergroting deed veel meer pijn.
Het lijkt al wel of ik me beter voel maar ik denk dat dat tussen mijn oren zit ( who cares ) of het is de adrenaline.

Tot snel. X
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”