Explantatie en borstlift, operatie door dr. Kappel

Deel ervaringen en foto's.
Ikke

Ongelezen bericht 21 mar 2013 22:12

Veel succes morgen Keira en Francien! Wat zal het heerlijk zijn om verlost te worden van de drains. Ik denk dat jullie je daarna al heel veel beter zullen voelen. Francien, ik hoop dat er toch nog iemand is die je kan vervoeren, wat zou dat fijn zijn.

Lieve groetjes,
Ikke.
Ikke

Ongelezen bericht 21 mar 2013 22:15

Lieve Sassiedepassie, wat heftig wat jij allemaal meemaakt. Heb het met je te doen. Wat sta jij voor moeilijke beslissingen! Sterkte met alles!

Liefs
Ikke.
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 11:29

Ai Sas, wat vreselijk zwaar! En ik kan me zo voorstellen dat je nou niet bepaald gemakkelijke jaren achter de rug heb met je dochter...

Ik ben alweer een half uurtje terug uit de kliniek. De verpleegster was helemaal speciaal voor mij naar de kliniek gekomen, ik hoorde van haar dat Keira door de huisarts zou zijn geholpen, dus ik heb haar nog steeds niet nuchter gezien! Ik hoop dat het met haar goed is gegaan, maar ik moet nog wel bij lezen, dat ga ik zo even doen!

Het verwijderen van de drains deed amper pijn (beetje prikkerig aan de linkerkant) en ik ben zo vreselijk blij van mijn granaten verlost te zijn!!
Volgens de verpleegster ziet het er heel mooi uit, en ben ik goed en snel aan het genezen.
Tussen de pleistertjes en blauwe plekken door zie ik ook schattige borstjes, waar ik echt ontzettend blij mee ben! Ze voelen lekker zacht, maar ze jeuken vandaag verschrikkelijk...dat zal de genezing wel zijn...
Ik moet mijn best doen om niet te gaan wrijven en krabben, maar dat lukt wel, ik wil ze zo mooi mogelijk laten genezen.

Wat voelt dat heerlijk zeg...geen drains meer, geen prothesen meer!!!!
esart88

Ongelezen bericht 22 mar 2013 11:35

fijn dat het zo goed met je gaat Francien!suprer om te horen zeg dat alles zo voorspoedig verloopt.

liefs Es FLOWER
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 11:44

Het kan eigenlijk niet beter Es!
Mevrouw Kappel is goed hoor, ik hoorde het ook van de verpleegster. Zij vertelde me dat zij ook bij mijn operatie was, en hoe precies en veeleisend mevrouw Kappel was, en altijd is!

Ik heb echt mooie borstjes van haar gekregen, dat kan ik nu al zien!
Keira

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:10

Ha Francien, jij werd natuurlijk in Heerenveen geholpen van de drains en niet in Zwolle! Dat bedenk ik me nu pas, stom! Hebben we elkaar toch nog niet nuchter gezien! :lol:
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:13

Keira schreef:Ha Francien, jij werd natuurlijk in Heerenveen geholpen van de drains en niet in Zwolle! Dat bedenk ik me nu pas, stom! Hebben we elkaar toch nog niet nuchter gezien! :lol:
Oooo, jij was in Zwolle!!
Ja, dat is voor jou natuurlijk veel dichterbij!!

Heeft mevrouw Kappel jouw drains verwijderd? En hoe voelt dat nu?
Keira

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:16

Ja klopt! Helemaal niet bij stilgestaan! :cool:
Ik voel me helemaal bevrijd! Heb mezelf zojuist voor het eerst in de spiegel bekeken en het ziet er nu al mooi uit! Ik kan niet wachten tot het genezen is! In mijn topic staat een stukje erover.

En jij? Hoe voel jij je?
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:27

Ik voel me prima hoor, nog maar een heel klein beetje moe! Na het weekend sta ik gewoon weer voor de klas, goed he?

Nu rust ik even een beetje uit, maar vanmiddag ga ik ook zo'n knaltop halen bij de Hunkemoller. Welke maat ik precies heb weet ik niet, ik denk een 75A, maar de verpleegster had het over een 70B. Ach, dat ontloopt elkaar ook niet zoveel!
Nu heb ik nog dat topje van de kliniek aan, en dat is toch wat saai... ;-)
Keira

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:40

Oeh, is dat niet wat te vroeg? Doe rustig aan! Met mij gaat het ook suoer maar ik denk dat als ik nu stop met de diclofenac dat het ineens niet zo goed meer gaat ;)

Dat knaltopje is niet met een bh maat, je hebt gewoon s, m , l en xl. Gewoon even passen welke jou het lekkerste zit. Ik ben mini dus had op de s gegokt en die zit lekker strak! En ik hoefde me gelukkig nog niet druk te maken over cupmaten, ik zou echt niet weten welke maat ik heb!
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:42

Ikke schreef:Veel succes morgen Keira en Francien! Wat zal het heerlijk zijn om verlost te worden van de drains. Ik denk dat jullie je daarna al heel veel beter zullen voelen. Francien, ik hoop dat er toch nog iemand is die je kan vervoeren, wat zou dat fijn zijn.

Lieve groetjes,
Ikke.
Hey, Ikke, hoe gaat het nu met je? Ik las het van die plekjes op je borst, en ik hoop zo dat dat allemaal heel erg meevalt!!

Over het vervoer, ehhh....en dit raad ik niemand aan hoor, NIET navolgen dus....

Ik ben zelf met de auto gegaan. Dat ging prima, ik heb geen last ondervonden. Het is ook een gemakkelijke weg, voornamelijk rechtdoor rijden over de A7.
Maar nogmaals: niet zelf doen. Met een ander meerijden is toch beter!

Maar goed...ik stap straks zelf ook weer in de auto om in winkelcentrum Paddepoel naar de Hema en de Hunkemoller te gaan. Het is een overdekt winkelcentrum en alles is lekker dicht bij elkaar! :)
Keira

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:51

He, jammer dat we zo ver van elkaar wonen anders konden we samen gaan!
Geniet ervan, hier schijnt het zonnetje ik hoop daar ook!
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 12:58

Keira schreef:He, jammer dat we zo ver van elkaar wonen anders konden we samen gaan!
Geniet ervan, hier schijnt het zonnetje ik hoop daar ook!
Ja, dat zou gezellig zijn!! :)
Nu moeten we het in ons eentje doen..

Heb jij toevallig een naam van dat topje? En zit het lekker, en stevig?

Ik hoop dat het zonnetje ook deze kant op komt, want het is hier koud hoor! Je had me daar bij die kliniek moeten zien staan kleumen met m'n granaten, toen ik daar aankwam was de kliniek nog dicht, de verpleegster was nog onderweg.
Maar het was kououd!!!
Keira

Ongelezen bericht 22 mar 2013 13:07

Ja jammer he! Misschien kunnen we ook met zijn allen een bh shoppen als we gaan afspreken :D

Dit is het betreffende topje: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports- ... UxItoy9KK0
Hij hangt vaak ergens achterin bij de sportbh's en door de kleur is ie iet te missen!
Hij zit bij mij lekker strak, en dat is wel fijn nu! Maar doordat ie strak zit drukt hij de boel ook wel weer wat plat, maar dat heb je nu eenmaal met sportbh's.

Hier is het niet zo koud. Ik geloof dat het aankomend weekend hartstikke koud weer wordt, lente waar blijf je? :(
Francien

Ongelezen bericht 22 mar 2013 13:16

Ha, fijn, dank je Keira, dan ga ik daar direct op af!
Ik heb nu al zin in de meeting, jij ook? :D

Ja, de lente laat maar op zich wachten, als het zo doorgaat krijgen we nog een elfstedentocht!!
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”