Explantatie bvin2006 dr v rijssen

Deel je ervaringen en foto's
bvin2006

Ongelezen bericht 16 dec 2012 17:22

Lieve allemaal...

Afgelopen donderdag 13 dec is voor mij vanaf nu bevreidingsdag;)
Ben door dr v rijssen geopereerd en mn siliconen zijn verwijderd. Vooraf zei ze dat zou proberen direct te liften maar dat is niet gelukt. Ze zag ervanaf omdat het lelijker zou worden. Komende week heb ik n controleafspraak en hoor ik waarom eigenlijk niet en of en wanneer dan wel?
De prothesen kwamen er intact uit maar aanzienlijk leger dan toen ze geplaatst zijn. Dr v rijssen vertelde me ook dat t behoorlijk plakkerig was in mn holtes en dat ze flink doorgezweet hebben. De holtes waren veel te ruim daardoor konden ze draaien, zweven.
Ik was erg ziek vd narcose en ben n nacht en dag in t ziekenhuis gebleven. Nu drie dagen later, de pijn is goed te doen! Ben begonnen met ontgiften. Mn eerste aanblik tsja... in de spiegel was tsja...slikken maar niet door t volumeverlies, t voelt ook heerlijk natuurlijk. Maar zijn erg asymetrisch..de borst waar ik de meeste pijn had is breder de andere hangt meer plat. Tepels op versch. Hoogte dus. Ook is er veel striaille wat ik al had maar mu verschrompelt dat oneen dus lijkt t erg oude huid. Vraag me ookaf hoeveel er nu vocht is en hoeveel mn echte borst? Heftig...maar er volgt dus nog n lift oid maar wanneer etc? Ik hoor t vd week. Houd jullie op de hoogte..ben blij ervan verlost te zijn.
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 dec 2012 13:19

Afbeelding
Yes, yes, yes, weer 1 bevrijd! Party time Ben heel erg blij voor je!
Heel veel sterkte bij je herstel moppie. Denk je aan het ontgiften?

Heel veel liefs,
*LOVE* Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 dec 2012 08:31

Lieve bvin2006, ik heb je berichtje dat bij Angelique staat ook maar even hieronder geplaatst. Het is wel handig als dit bij je explantatie ervaring komt, zodat dames het sneller vinden.

Je bent een KANJER dat je zo positief bent! +Thumbs+Up+

Liefs, Luna
bvin2006 schreef:ben op controle geweest, nu een week na de explantatie,
de eerste dagen waren ze bij mij heeel asymetrisch maar nu weer gelijk, al had ik veel straille van na mn zwangerschap (dat was ook de reden dat ik siliconen nam, tijdens de zwangerschap cup f daarna finaal leeggelopen dus veel straille..na de siliconen trok de huid daar weer strakker doordat t werd opgevuld natuurlijk) nu zijn ze eruit dus krimpt alles weer ineen. heb de huid van n oma van 80 jaar...mn chrirurg zei gisteren dat dat zo blijft. enkel wanneer ik n lift laat doen kan ze n lap huid waar de meeste straille zit weghalen.
verder hangen ze echt laag..veel huid. dus in maart moet ik terug en dan wordt de borstlift besproken aangezien ze verwacht dat die wel nodig is ivm het huidoverschot nu.
ze hoopt dat ze t dan voor de zomer zover mogelijk gefixt heeft...
de littekens zien er goed uit ook..pijn valt reuze mee, ontgiften gaat goed!!! veel gerommel in mn buik en een mega opgeblazen buik maar ach...mn buikje moet ff wennen denk ik;)

verder ga ik toch linea maar eens aanschrijven. de prothese lag nl direct onder mn huid...de chirurg zei, als je een sneetje in je huid had gekregen ooit had je m zo kunnen zien liggen...dat is bizar natuurlijk
verder was de holte zo groot dat hij kon draaien/zweven...dat was dus wat ik ervoer.
de ene ochtend zat hij achterstevoren, dan weer dwars etc
vandaag plaats ik n foto van de prothesen, intact maar een stuk leger!!
nu rustig wennen aan mn andere uiterlijk..maar voel me bevreid
bvin2006

Ongelezen bericht 28 dec 2012 09:45

hierbij op verzoek fotos van mn perthese 300 cc implantaten die er intact uit zijn gekomen maar zoals je ziet duidelijk een stuk leger!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

herstel gaat voorspoedig en ontgiften heb ik geen last van!!! en of t toeval is? maar ik slikte al jaaaren 10 paracetamol/coff per dag ivm hoofdpijn en zit nu op de drie???
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 dec 2012 13:22

Wat erg hè dat we zulke dingen in ons lijf hadden. Ik ben al meer dan een jaar geleden geopereerd en vind het nog steeds onwerkelijk.

De mijne waren trouwens ook leger dan eerst. Van heel veel dames bij wie ze erg hadden gezweet. En dat waren er nogal wat. 9 van de 10 dames!!!

Het is echt niet normaal dat ze hier mee door blijven gaan en maar blijven beweren dat dat spul geen kwaad kan.

Ben heel blij te horen dat het de goede kant op gaat meis _YEAH_
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”