Hai,bvin2006 schreef:Lieve allemaal...
Afgelopen donderdag 13 dec is voor mij vanaf nu bevreidingsdag;)
Ben door dr v rijssen geopereerd en mn siliconen zijn verwijderd. Vooraf zei ze dat zou proberen direct te liften maar dat is niet gelukt. Ze zag ervanaf omdat het lelijker zou worden. Komende week heb ik n controleafspraak en hoor ik waarom eigenlijk niet en of en wanneer dan wel?
De prothesen kwamen er intact uit maar aanzienlijk leger dan toen ze geplaatst zijn. Dr v rijssen vertelde me ook dat t behoorlijk plakkerig was in mn holtes en dat ze flink doorgezweet hebben. De holtes waren veel te ruim daardoor konden ze draaien, zweven.
Ik was erg ziek vd narcose en ben n nacht en dag in t ziekenhuis gebleven. Nu drie dagen later, de pijn is goed te doen! Ben begonnen met ontgiften. Mn eerste aanblik tsja... in de spiegel was tsja...slikken maar niet door t volumeverlies, t voelt ook heerlijk natuurlijk. Maar zijn erg asymetrisch..de borst waar ik de meeste pijn had is breder de andere hangt meer plat. Tepels op versch. Hoogte dus. Ook is er veel striaille wat ik al had maar mu verschrompelt dat oneen dus lijkt t erg oude huid. Vraag me ookaf hoeveel er nu vocht is en hoeveel mn echte borst? Heftig...maar er volgt dus nog n lift oid maar wanneer etc? Ik hoor t vd week. Houd jullie op de hoogte..ben blij ervan verlost te zijn.
Hoe gaat het nu met je? Heb je al een gesprek gehad met de plastisch chirurg? Kan je het idereen aanbevelen om naar Harderwijk te gaan? Ik ben echt zo geschrokken van deze site en met name ook van jouw verhaal! Tot gister was er eigenlijk niets aan de hand totdat ik per toeval in de herhaling van de reünie terecht kwam en het verhaal van Olga hoorde. Tot gister dacht ik dus echt dat ik veilige protheses had. Ik heb 7,5 jaar geleden mijn borsten ook laten vergroten met cohesieve perthese protheses maar wil ze er nu naar alle verhalen gelezen te hebben toch uit. Ik zit al een jaar ziek thuis en inmiddels is vastgesteld dat ik een autoimmuunziekte heb ( ziekte van Graves, schildklier ) van de zomer heb ik een radioactief jodiumkuur gehad en mijn waardes zijn inmiddels oké maar ik voel me nog helemaal niet oké. Vrijdag ga ik naar de huisarts voor een verwijzing voor de plastisch chirurg en ben benieuwd hoe lang jij hebt moeten wachten op je intake en operatie en of je tevreden bent over de arts.
Alvast bedankt,
Groetjes angelique