ook ik stel me even voor
Pfff ik ben ik shock van die foto's!!! Dat is echt NIET goed!! Goed dat je naar dr Kappel gaat, ik ben door haar geopereerd en ik ben zeer tevreden. Ga op haar advies af! Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk gauw verlost van deze ellende... het is het allemaal niet waard, geloof me!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
GOOD_LUCK morgen!
Zal aan je denken.
Liefs, Luna
Zal aan je denken.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
lieve allemaal,
ik heb gisteren 2 explantatieconsulten gehad. had het meeste vertrouwen in dr kappel maar dat liep toch anders;)
eerst was ik bij dr kappel daarna ging ik door naar ons plaatselijk ziekenhuis. bij dr kappel was het zo dat ze al mijn klachten als fibromyalgie,nachtzweten,griepgevoel en vele vele andere klachten idd erkende alszijnde siliconen problematiek. dat was fijn te horen. toen ze mijn borsten bekeek keek ze op afstand..ze zei gelijk, geen overmatig kapsel maar ze voelde niet eens..ik zei haar nog dat zodra ik op mn rug lig dat echt wel duidelijk wordt en voelbaar en met het oog waarneembaar is. maar ik hoefde niet te liggen.
ze zei, haal ze er maar uit..kosten 3.500 euro en ik kan t niet bij je ziekenfonds indienen sorry.
dat was een domper aangezien ik in de schuldhulpverlening zit en geen mogelijkheid heb ergens geld vandaan te halen.
wat beduusd reed ik naar het ziekenhuis, mn volgende afspraak..aangezien t een regulier ziekenhuis is dacht ik daar juist helemaal niets te kunnen behalen..
niets was minder waar...
een onwijs aardige lieve chirurge hoorde mijn verhaal..ze schrok dat ik t merk perthese erin had. ze had toevallig vorige week die verwijderd bij n meisje en ze was zich lam geschrokken van de slechte kwaliteit...dunne envelop, glad oppervlak, geen enkele ruwe profielen erop oid en zeer dunne siliconen inhoud. ze zei gelijk, deze zweten extra erg!
ik kleedde me uit ze bekeek mn borsten...staand niet veel aan te zien dus ga maar liggen (wat bij dr kappel niet nodig was) ze schrok...
wat een hobbels en rimpels en wel degelijk overmatig kapsel! vooral aan de achterkant waardoor t pas zichtbaar wordt als ik lig, dan wordt t omhoog gedrukt

ze zei ook dat ze verkeerd geplaatst zijn...niet onder een klier oid gewoon los onder de huid!! ze kunnen alle kanten op en vandaar is hij gedraaid wat de pijn geeft...platte kant zit nu voor.
ze stelde voor een explantatie, en evt nieuwe erin maar dan kleiner en tepel verkleinen etc om t nog toonbaar te krijgen..maar ze zei al, dan heb je wel weeer siliconen in je ookal is t n beter merk. dus ik heb daar gelijk volmondig nee op gezegd...niet weer die troep in mn lijf! toen zei ze, dan vraag ik bij de verzekering wel alvast een lift aan voor na t eerste half jaar a een jaar want je hebt veel vel en dat hangt straks echt op je navel meid...dat gaan we liften! en ik ga zorgen dat dat vergoed wordt!!
ik moet nu volg week vrijdag naar de anesthesist..dan krijg ik ook de operatiedatum.moet n nacht blijven ivm kapsel verwijderen
t zal schokkend zijn hoe t eruit ziet maar wat ben ik blij dat ik straks vd pijn af ben en snel met ontgiften kan starten.
ik laat weten hier wat de operatiedatum wordt!
ik heb gisteren 2 explantatieconsulten gehad. had het meeste vertrouwen in dr kappel maar dat liep toch anders;)
eerst was ik bij dr kappel daarna ging ik door naar ons plaatselijk ziekenhuis. bij dr kappel was het zo dat ze al mijn klachten als fibromyalgie,nachtzweten,griepgevoel en vele vele andere klachten idd erkende alszijnde siliconen problematiek. dat was fijn te horen. toen ze mijn borsten bekeek keek ze op afstand..ze zei gelijk, geen overmatig kapsel maar ze voelde niet eens..ik zei haar nog dat zodra ik op mn rug lig dat echt wel duidelijk wordt en voelbaar en met het oog waarneembaar is. maar ik hoefde niet te liggen.
ze zei, haal ze er maar uit..kosten 3.500 euro en ik kan t niet bij je ziekenfonds indienen sorry.
dat was een domper aangezien ik in de schuldhulpverlening zit en geen mogelijkheid heb ergens geld vandaan te halen.
wat beduusd reed ik naar het ziekenhuis, mn volgende afspraak..aangezien t een regulier ziekenhuis is dacht ik daar juist helemaal niets te kunnen behalen..
niets was minder waar...
een onwijs aardige lieve chirurge hoorde mijn verhaal..ze schrok dat ik t merk perthese erin had. ze had toevallig vorige week die verwijderd bij n meisje en ze was zich lam geschrokken van de slechte kwaliteit...dunne envelop, glad oppervlak, geen enkele ruwe profielen erop oid en zeer dunne siliconen inhoud. ze zei gelijk, deze zweten extra erg!
ik kleedde me uit ze bekeek mn borsten...staand niet veel aan te zien dus ga maar liggen (wat bij dr kappel niet nodig was) ze schrok...
wat een hobbels en rimpels en wel degelijk overmatig kapsel! vooral aan de achterkant waardoor t pas zichtbaar wordt als ik lig, dan wordt t omhoog gedrukt

ze zei ook dat ze verkeerd geplaatst zijn...niet onder een klier oid gewoon los onder de huid!! ze kunnen alle kanten op en vandaar is hij gedraaid wat de pijn geeft...platte kant zit nu voor.
ze stelde voor een explantatie, en evt nieuwe erin maar dan kleiner en tepel verkleinen etc om t nog toonbaar te krijgen..maar ze zei al, dan heb je wel weeer siliconen in je ookal is t n beter merk. dus ik heb daar gelijk volmondig nee op gezegd...niet weer die troep in mn lijf! toen zei ze, dan vraag ik bij de verzekering wel alvast een lift aan voor na t eerste half jaar a een jaar want je hebt veel vel en dat hangt straks echt op je navel meid...dat gaan we liften! en ik ga zorgen dat dat vergoed wordt!!
ik moet nu volg week vrijdag naar de anesthesist..dan krijg ik ook de operatiedatum.moet n nacht blijven ivm kapsel verwijderen
t zal schokkend zijn hoe t eruit ziet maar wat ben ik blij dat ik straks vd pijn af ben en snel met ontgiften kan starten.
ik laat weten hier wat de operatiedatum wordt!
Wowww
wat erg dit zeg.. daar was van mij peanuts bij,, ik ben verleden week geholpen met explantie waarvan de linker verkapseld was (wel niet zo erg als bij jou) en de rechter was helemaal kapot.
In de 1e instantie kreeg ik ook niet vergoed maar ben in hoger beroep gegaan en toen lukte het wel..
Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken allemaal,, dit is te gek voor worden dat het niet vergoed zou worden pfffffffff
In de 1e instantie kreeg ik ook niet vergoed maar ben in hoger beroep gegaan en toen lukte het wel..
Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken allemaal,, dit is te gek voor worden dat het niet vergoed zou worden pfffffffff
Jammer dat dr Kappel de boel niet goed bekeken heeft... valt me toch tegen van haar eigenlijk! Maar fijn dat je bij de andere chirurg terecht kan en dat je daar zo goed geholpen bent!! Aan de foto's te zien is het ook echt drama, die siliconen van jou. k Hoop dat je snel een explantatie datum hebt meid, eindelijk van die ellende verlost. 
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Jammer dat je zo'n slechte ervaring had bij dr. Kappel. Ze is me er ook 1 zeg. Ze heeft echt haar buien hoor. Ze kan zo omslaan. Ik heb dat ook ondervonden. En toch is het een in en in goed mens en goede chirurg. Maar ja, nobody is perfect.
Ben zo blij dat je een andere goede chirurg hebt gevonden!! Mogen we haar naam en gegevens weten? Straks na je explantatie willen we alles van je weten ok? Dan kunnen we haar namlijk ook aan het lijstje toevoegen zodat we meer explantatiechirurgen hebben waar vrouwen naar toe kunnen.
We horen graag snel van je wanneer je moet!
Veel liefs, Luna
Ben zo blij dat je een andere goede chirurg hebt gevonden!! Mogen we haar naam en gegevens weten? Straks na je explantatie willen we alles van je weten ok? Dan kunnen we haar namlijk ook aan het lijstje toevoegen zodat we meer explantatiechirurgen hebben waar vrouwen naar toe kunnen.
We horen graag snel van je wanneer je moet!
Veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Deze Perthese implantaten die bvin2006 heeft, worden nog steeds gebruikt.
Of ze in Nederland geplaatst worden weten we niet , maar in elk geval wel in België, in deze klinieken:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... n/perthese
groet,
Joke
Of ze in Nederland geplaatst worden weten we niet , maar in elk geval wel in België, in deze klinieken:
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... n/perthese
groet,
Joke
En dan lees je in dit onderzoek: "This review demonstrates that these implants are safe, maybe easier to introduce than other implants, and result in a high level of surgeon and patient satisfaction." Onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog meer onzin. catalogus
Hier een verklaring van 2012.
Nog meer onzin. catalogus
Hier een verklaring van 2012.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Het blijven 'decisions in the dark', gedaan door plastisch chirurgen die er hun brood mee verdienen en vaak kortingen van fabrikanten krijgen en/ of er door gesponsord worden.
De meeste onderzoeken naar de veiligheid van de implantaten worden gefinancierd door de fabrikanten.
Maar dit geeft vooral aan hoe slecht de controle is vóordat de implantaten geplaatst worden, m.a.w. vrouwen zijn proefkonijn.
Deze dr. Rijssen ,die zo schrok van de slechte kwaliteit ,zou er goed aan doen om dat door te geven aan de inspectie.....
Het lijkt me dat het niet éen perthese-implantaat is dat zo slecht van kwaliteit is......
groet,
Joke
De meeste onderzoeken naar de veiligheid van de implantaten worden gefinancierd door de fabrikanten.
Maar dit geeft vooral aan hoe slecht de controle is vóordat de implantaten geplaatst worden, m.a.w. vrouwen zijn proefkonijn.
Deze dr. Rijssen ,die zo schrok van de slechte kwaliteit ,zou er goed aan doen om dat door te geven aan de inspectie.....
Het lijkt me dat het niet éen perthese-implantaat is dat zo slecht van kwaliteit is......
groet,
Joke
joke, dit gaat e ook doen...ze gaat me helpen inderdaad...er worden fotos gemaakt tijdens de operatie (heb ik gevraagd en mocht..ik heb n sterke maag dus kan ik wel aanzien)
als die van mij net zo slecht zijn ga ik er zeker werk van maken.
wat haar nl opviel bij t andere meisje is dat er totaal geen structuur opzat...dus geen medium of high profile..nee gewoon geheel glad!
ideaal voor kapselvorming dus
verder de dunne wand en dunne inhoud was bizar dus ben benieuwd hoe die van mij eruit zien.
wat ook vreemd is is dat t lijkt alsof die van mij los onder mn huid gelegd zijn, zonder enkele houvast waardoor ze kunnen weven over mn borstkas..de arts zei al, omdat je van nature vroeger al n d cup had heb je zoveel ruimte dat hij omgedraaid lijkt te zijn. t lijkt alsof ze niet onder n klier oid vastgelegd zijn. ook dat zien we goed wanneer ze t openmaakt.
spannend hoor... ben blij als ze eruit zijn!!!
sinds twee jaar last van extreem nachtzweten, vroeger zweette ik nooit..en ik maar denken goh, die overgang komt vroeg;) maar deze arts zei dat het heel goed door de siliconen kan komen...alles valt op zijn plaats
als die van mij net zo slecht zijn ga ik er zeker werk van maken.
wat haar nl opviel bij t andere meisje is dat er totaal geen structuur opzat...dus geen medium of high profile..nee gewoon geheel glad!
ideaal voor kapselvorming dus
verder de dunne wand en dunne inhoud was bizar dus ben benieuwd hoe die van mij eruit zien.
wat ook vreemd is is dat t lijkt alsof die van mij los onder mn huid gelegd zijn, zonder enkele houvast waardoor ze kunnen weven over mn borstkas..de arts zei al, omdat je van nature vroeger al n d cup had heb je zoveel ruimte dat hij omgedraaid lijkt te zijn. t lijkt alsof ze niet onder n klier oid vastgelegd zijn. ook dat zien we goed wanneer ze t openmaakt.
spannend hoor... ben blij als ze eruit zijn!!!
sinds twee jaar last van extreem nachtzweten, vroeger zweette ik nooit..en ik maar denken goh, die overgang komt vroeg;) maar deze arts zei dat het heel goed door de siliconen kan komen...alles valt op zijn plaats
- Monique MKS
Zoek maar eens uit of in die kliniek alleen maar cosmetische artsen werken. In veel privéklinieken werken alleen maar basisartsen.
Niet dat de plastisch chirurgen geen prutswerk kunnen afleveren.....
Het zou verboden moeten worden dat cosmetische artsen snijdend werk verrichten.
De inspectie zegt er dit over.
Niet dat de plastisch chirurgen geen prutswerk kunnen afleveren.....
Het zou verboden moeten worden dat cosmetische artsen snijdend werk verrichten.
De inspectie zegt er dit over.
Ik heb even op de website van Linea Aesthetica in Brussel gekeken en zag daar met grote letters staan dat ze ' uitsluitend met erkende en hoogopgeleide plastisch chirurgen werken die elk expert zijn in hun vakgebied'
maar...
Ligt het aan mij? Ik heb geen enkele naam van een behandelend arts kunnen vinden op de website .
Weet jij de naam van de arts die je behandeld heeft bvin2006?
Zo ja, dan kun je in het Big-register opzoeken of dat een plastisch chirurg is
groet,
Joke
maar...
Ligt het aan mij? Ik heb geen enkele naam van een behandelend arts kunnen vinden op de website .
Weet jij de naam van de arts die je behandeld heeft bvin2006?
Zo ja, dan kun je in het Big-register opzoeken of dat een plastisch chirurg is
groet,
Joke
nou, ik heb dus mijn dossier opgevraagd maar krijg het tot nu toe niet. vorige keer mailde ze wat dossiergegevens zoals het merk prothese etc maar geen officieel dossier..ik wil de naam vd arts. daar doet ze vaag over..ze sprak aan de telefoon n naam wel uit maar dat was niet te verstaan..ik vroeg of ze t wilde spellen maar toen zei ze dat e snel verder moest en nog zou mailen...heel appart! idd nog geen naam kunnen vinden ergens van chirurgen die daar opereren... als ik t dossier niet krijg ga ik ma aan de balie opeisen!