Bolletje (prothese wissel)
Bolletje, Ik had je nog niet eens bedankt voor het plaatsen van de foto. Heel erg bedankt daarvoor! Het is erg nuttig voor SVS-MKS. Het komt ook op de website. Mag dat van jou?
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-Tank-You
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Bolletje, Hoe gaat het nu met je? Ben ja alweer over de schrik heen?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Luna
Ik ben niet van de schrik bekomen want het kan nog erger.
Ik moet namelijk over 2 weken weer geopereerd, want het is aan het ontsteken en kapselen.
Alleen de borst waar de prothese lek van was.
Als het nu niet goed gaat, gaat alle eruit.
Ik raad niemand aan om hun borsten te vergroten!!!
Ik ben niet van de schrik bekomen want het kan nog erger.
Ik moet namelijk over 2 weken weer geopereerd, want het is aan het ontsteken en kapselen.
Alleen de borst waar de prothese lek van was.
Als het nu niet goed gaat, gaat alle eruit.
Ik raad niemand aan om hun borsten te vergroten!!!
Oh neeee!!
Wat erg voor je... dus nu moet je al weer onder het mes?
Als ik jou was zou ik nu al de knoop doorhakken: eruit met die rommel! Dit wil je toch niet de rest van je leven blijven doen?
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Ooh, wat word ik verdrietig van je berichtje. Zie het nu pas. Was niet thuis. Ik vind het zo erg om te zien en lezen waar vrouwen doorheen moeten. Wanneer houdt dit op??
Ik wens je heel veel sterkte lieve schat. Wat een pijn zul je hebben. Vreselijk!! Je lichaam zet zich gewoon af tegen de implantaten. Het weet zelf: dit wil ik niet meer!
Verstandig van je dat je besluit om het allemaal weg te laten halen als het nogmaals fout gaat. Verstandig maar wel erg moeilijk voor je, dat kan ik me voorstellen. Maar het is zoals Wendy zegt. En ook zal het er ooit toch van moeten komen. Er zijn ook nog alternatieven voor protheses. Je kunt ook lipofilling laten doen. Dan kun je ook je borsten iets opvullen. Maar ja, daar heb je nu niets aan natuurlijk.
Nogmaals heel veel sterkte! Laat ons weten hoe het afloopt ok? Wanneer moet je precies?
KUS+ Luna
Ik wens je heel veel sterkte lieve schat. Wat een pijn zul je hebben. Vreselijk!! Je lichaam zet zich gewoon af tegen de implantaten. Het weet zelf: dit wil ik niet meer!
Verstandig van je dat je besluit om het allemaal weg te laten halen als het nogmaals fout gaat. Verstandig maar wel erg moeilijk voor je, dat kan ik me voorstellen. Maar het is zoals Wendy zegt. En ook zal het er ooit toch van moeten komen. Er zijn ook nog alternatieven voor protheses. Je kunt ook lipofilling laten doen. Dan kun je ook je borsten iets opvullen. Maar ja, daar heb je nu niets aan natuurlijk.
Nogmaals heel veel sterkte! Laat ons weten hoe het afloopt ok? Wanneer moet je precies?
KUS+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Oh meid wat een ellende allemaal!! Ik hoop dat je gauw geopereerd kan worden! En weet je, ik heb ook een wissel ondergaan maar wel voor de allerlaatste keer. Dit heb ik ook vantevoren gezegd. Bij mij is vooralsnog alles goed (even afkloppen) maar dit is het laatste wat ik probeer. Op een gegeven moment is het gewoon klaar. Ik wens je beterschap en heel veel sterkte toe!!
Ik moet ook even iets kwijt. Ik lees meerdere keren dat Lipofilling een optie is, maar ik heb juist van 2 verschillende artsen te horen gekregen dat dit niet het geval is. Deze techniek word voornamelijk gebruikt voor het vullen van borst bij bijv borskanker. Voor het vullen van 2 borsten is al gauw 3 liter nodig per borst. (voor 1 cupmaat meer) Dit omdat ze niet alles kunnen gebruiken. Bij 2 borsten moet er dan dusdanig veel weg gehaald worden dat het hier om een erg zware ingreep gaat. Artsen raden deze methode vooralsnog dus af voor bostvergroting van beide borsten. Wilde ik even kwijt....
Ik moet ook even iets kwijt. Ik lees meerdere keren dat Lipofilling een optie is, maar ik heb juist van 2 verschillende artsen te horen gekregen dat dit niet het geval is. Deze techniek word voornamelijk gebruikt voor het vullen van borst bij bijv borskanker. Voor het vullen van 2 borsten is al gauw 3 liter nodig per borst. (voor 1 cupmaat meer) Dit omdat ze niet alles kunnen gebruiken. Bij 2 borsten moet er dan dusdanig veel weg gehaald worden dat het hier om een erg zware ingreep gaat. Artsen raden deze methode vooralsnog dus af voor bostvergroting van beide borsten. Wilde ik even kwijt....
Onze reacties op het stukje over lipofilling staan hier
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~