Even voorstellen Allegonda

Protheses vanwege cosmetische reden.
Allegonda

Ongelezen bericht 15 sep 2024 15:36

Lieve Luna,
Het raakt me zo erg wat je allemaal zegt. Ik was jong, onzeker, veel meegemaakt ervoor en ik was al stuk gemaakt door het leven. Het feit dat deze man het nodig vond mij op deze manier 3 jaar lang te mishandelen, is nu ik ouder ben... een shock nog steeds als ik er over na denk. En ik wens een betere toekomst voor mijn 12 jarige dochter.
Mannen heersen idd. En dat is verschrikkelijk. De weg die ik aan het bewandelen ben, bellen regelen en mailen om maar een klein centje terug te kunnen krijgen is bizar. Daarom raakt het me zo, dat je gewoon deze persoonlijke brief hebt gemaakt, je krijgt er niks voor... maar je deed dit gewoon voor me. Met details, van mijn casus tot in de puntjes benoemd. Ik ben er echt stil van. Want ik voel me door het rechtsysteem, vrouwenrechten, en de zorg zo in de steek gelaten momenteel. Je warmt m'n hart en geeft me hoop. Dankjewel Lieve Luna.

Ik heb een fijn gezin. Fijne man waarmee ik 16 jaar samen ben. Ook al is een huwelijk soms lastig, we houden zoveel van elkaar en lachen samen zelfs wanneer we ooit woorden hebben. Hij ziet me voor wie ik ben.
Ik sta eigenlijk altijd klaar voor anderen. Voor m'n man en z'n (depressie)therapie die al 4 jaar duurt. M'n dochter haar therapie, want het meisje is hoogbegaafd met fotografisch geheugen. M'n zoon, was dood geboren en gereanimeerd, hij heeft weer andere zorgen mbt speciaal onderwijs, z'n groei, en z'n gehoor. (Het is een tweeling trouwens, de zwangerschap ging slecht) Altijd geef ik alles aan hun. En het voelt zo gek, om even aan mijn eigen gezondheid te moeten denken... om mezelf op plek 1 te zetten. Ik voel me vaak ongewaardeerd en ongezien.

Maar jouw moeite, pakte m'n hartje. Ik mag er zijn. Mijn gezondheid is ook belangrijk. En jij liet dat even voelen. πŸ₯Ή
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 sep 2024 15:58

Wat mooi geschreven!πŸ˜’πŸ’– Vind het zo erg voor je😒 Ik weet hoe het leven je kan breken, of bijna breken, maar je bent er nog!πŸ’ͺ🏻

Lieve schat, jij doet er inderdaad toe en laat een ander of jezelf nooit iets anders denken! Jij komt op de eerste plaats, want als jij niet voor jezelf zorgt, blijft er ook niets over voor anderen.

Het zit in de aard van vrouwen om altijd maar te willen zorgen. Het zit in ons DNA.πŸ˜‰ En sommige vrouwen hebben dat nog meer dan anderen.

Ik wens je alles wat ik mezelf wens, lieve schat.

Ik moet nu stoppen. Ben in het theater met mijn lieve mama.πŸ’–πŸ₯°

😘πŸ₯°
Allegonda

Ongelezen bericht 15 sep 2024 16:21

Heel veel plezier met je mama in het theater πŸ₯°
Dankjewel
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 sep 2024 20:27

Allegonda schreef: ↑
15 sep 2024 16:21
Heel veel plezier met je mama in het theater πŸ₯°
Dankjewel
Wij hebben ook de neiging om heel vaak 'dankjewel' en 'sorry' te zeggen...

Ik zie je lieve schat. Houd je vast aan de mensen die je ook zien. Neem geen genoegen met minder. En blijf wie je bent, ook in het geven en zorgen, maar vergeet jezelf niet.

Ik ga nu naar bed. Was een mooie dag met mijn moeder.πŸ₯°

Slaap lekker, lieve schat😘πŸ₯°πŸ˜΄
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 sep 2024 09:00

Hoop dat je goed hebt geslapen.

Heb je tekst nogmaals gelezen. Wat een verhaal met je kindjes.😒 Ooh als er iets is wat vrouw aan de grond kan brengen is dit het wel.😒

Je doet het zo goed lieve schat.πŸ’ͺ🏻Hoop dat je lieve vriendinnen hebt die af en toe ook iets leuks met je doen. Ook al heb je daar amper tijd voor...

Wens je een mooie dag!β˜€οΈ

LiefsπŸ’–
Allegonda

Ongelezen bericht 07 nov 2024 22:41

Ik zie dat ik nooit meer gereageerd heb. Spijt me!
Vind het heel lief wat je allemaal al voor me gedaan hebt!
Ik krijg veel steun van mijn omgeving! Ook veel mensen die mee denken en vriendinnen organiseren zelfs een "boob bye party" voor me! Ik vind dit zo leuk! Geen idee wat er gaat gebeuren, ik heb hele close mensen uitgenodigd en zij zitten in een appgroepje blijkbaar plannetjes te maken. ;) We zijn met een groepje van 8 mensen totaal inclusief ik. Dus ben benieuwd!
Ik kijk heel erg uit naar de grote dag en ben aan het aftellen.
Het bedrag heb ik bij elkaar en hoef pas 1 week van te voren te betalen. Dus kan nog even verder sparen! Laat kerst maar komen, ik ben er helemaal klaar voor!
<3
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 nov 2024 11:30

07 nov 2024 22:41
Ik zie dat ik nooit meer gereageerd heb. Spijt me!
Vind het heel lief wat je allemaal al voor me gedaan hebt!
Ik krijg veel steun van mijn omgeving! Ook veel mensen die mee denken en vriendinnen organiseren zelfs een "boob bye party" voor me! Ik vind dit zo leuk! Geen idee wat er gaat gebeuren, ik heb hele close mensen uitgenodigd en zij zitten in een appgroepje blijkbaar plannetjes te maken. ;) We zijn met een groepje van 8 mensen totaal inclusief ik. Dus ben benieuwd!
Ik kijk heel erg uit naar de grote dag en ben aan het aftellen.
Het bedrag heb ik bij elkaar en hoef pas 1 week van te voren te betalen. Dus kan nog even verder sparen! Laat kerst maar komen, ik ben er helemaal klaar voor!
<3
Heel blij voor je lieverd, dat je deze goede vrienden hebt. Zo belangrijk!πŸ™

Super dat het geld rond is!πŸ₯³

Moet nu snel weg. Heb zo een echo, maar ben in de auto komen wachten, was zo koud in de wachtruimte.πŸ₯Ά

Dikke kussπŸ’‹
Allegonda

Ongelezen bericht 24 nov 2024 15:18

Kleine update.
Het gaat niet goed.

De laatste 8 jaar kamp ik al met klachten, zoals zenuwpijn en m'n handen die uitvallen. De huiduitslag en m'n concentratie en geheugen...
Dit was nog redelijk te managen.

2,5 week terug dacht ik dat ik nieuwe bril nodig had. En ging, zoals altijd naar de pearle voor een testje en mogelijk een nieuwe bril. De test faalde, ik kon niet aangeven of iets beter of slechter werd bij verandering van het glas.
Ze gaven me oogdruppels mee. Moest ik komende weken even doen.

Sinds dien, is het elke dag erger en erger geworden. En dan bedoel ik echt drastisch.
Ik heb vorige week gebeld naar de huisarts en kon vrijdag ochtend terecht. Huisarts wist het niet, maar stuurde me met spoed naar een optometrist. Diezelfde dag in de middag qas ik daar.
Ze heeft mn verhaal aangehoord, de zilveren vlekken die ik soms had... het slechte zien, het bewust zijn van gevoel in m'n linker oog.
Na een hoop uitgebreide tests zei ze "het is goed mis, je linker oog functioneert nog maar voor 30%". Maar geen staar, geen glaucoom, hoornvlies en lens is helemaal oke, geen beschadigingen. Dus hoe kan dit!!
Ik ben enorm geschrokken. Woensdag met spoed naar de oogarts (normaal wachtlijst van 4 maandsn) en ik moet ook bloed prikken op diabetes type 2.

Ik heb mijn zicht nodig... ik werk in de menselijke mond, met schroefjes en kleine instrumenten. Ik maak me heel erg zorgen en ik ben heel erg verdrietig.

Ik weet niet hoe dit kan. Zou het aan de implantayen kunnen liggen?
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 nov 2024 09:37

24 nov 2024 15:18
Kleine update.
Het gaat niet goed.

De laatste 8 jaar kamp ik al met klachten, zoals zenuwpijn en m'n handen die uitvallen. De huiduitslag en m'n concentratie en geheugen...
Dit was nog redelijk te managen.

2,5 week terug dacht ik dat ik nieuwe bril nodig had. En ging, zoals altijd naar de pearle voor een testje en mogelijk een nieuwe bril. De test faalde, ik kon niet aangeven of iets beter of slechter werd bij verandering van het glas.
Ze gaven me oogdruppels mee. Moest ik komende weken even doen.

Sinds dien, is het elke dag erger en erger geworden. En dan bedoel ik echt drastisch.
Ik heb vorige week gebeld naar de huisarts en kon vrijdag ochtend terecht. Huisarts wist het niet, maar stuurde me met spoed naar een optometrist. Diezelfde dag in de middag qas ik daar.
Ze heeft mn verhaal aangehoord, de zilveren vlekken die ik soms had... het slechte zien, het bewust zijn van gevoel in m'n linker oog.
Na een hoop uitgebreide tests zei ze "het is goed mis, je linker oog functioneert nog maar voor 30%". Maar geen staar, geen glaucoom, hoornvlies en lens is helemaal oke, geen beschadigingen. Dus hoe kan dit!!
Ik ben enorm geschrokken. Woensdag met spoed naar de oogarts (normaal wachtlijst van 4 maandsn) en ik moet ook bloed prikken op diabetes type 2.

Ik heb mijn zicht nodig... ik werk in de menselijke mond, met schroefjes en kleine instrumenten. Ik maak me heel erg zorgen en ik ben heel erg verdrietig.

Ik weet niet hoe dit kan. Zou het aan de implantayen kunnen liggen?
Wat afschuwelijk voor je!😒 Ik hoop dat je inmiddels iets meer weet!πŸ™

Ik denk dat het verstandig is dat ze je ook naar een neuroloog sturen. Dit klinkt allemaal niet goed.

Helaas komen problemen met de ogen zeker veel voor die direct of indirect een gevolg zijn van de implantaten. Soms immunologisch, soms door schildklierziekte en helaas ook door neurologische ziekten.. Gezien je andere klachten zou ik hier wel echt naar laten kijken.

Sorry dat ik niet eerder reageerde maar ik heb afgelopen maandag zelf een medische behandeling ondergaan en moet echt rustig doen. Ik probeer wel mails en berichten te lezen maar lukt niet allemaal snel. De aanmeldingen op Facebook en het forum moet ik wel doen, omdat collega's dat niet doen. Ik moet echt aan mezelf denken dus ik doe alleen wat noodzakelijk is. Maar ik schrok me een hoedje van jouw bericht!😒

Ik denk aan je!!!πŸ™πŸ™πŸ™πŸ’–πŸ’–πŸ’–πŸ€πŸ€πŸ€

Dikke kus en knuffel, Luna
Allegonda

Ongelezen bericht 04 dec 2024 23:38

Dankjewel voor je lieve reactie.
Ik laat de medische wereld wederom versteld staan. Meerdere metingen gehad, optometrist eerst, daarna oogarts. Optometrist functioneerde mn oog 30%. Oogarts weer voor 120%.
"Kink in de kabel", zo noemen ze het. "Iets" vanuit mn hersenen, maar aangezien het al hersteld is, is een mri nutteloos.
Inmiddels weer verder qua dagen en weken, zicht lijkt op vlagen na weer goed te zijn, het heeft mijn sterkte wel blijvend veranderd aan mn linker oog. Dus ik ga nu regelmatig mn sterkte checken komende week, op verschillende dagen en dagdelen. Kijken of het zo blijft en indien nodig een nieuwe bril.

Ik kon niet eerder reageren ivm slecht zicht.
Ook 2 sterfgevallen van m'n achterneefjes, morgen crematie. En m'n dochter die gepest wordt...
Sorry luna πŸ˜”

Nog minder dan 3 weekjes, het aftellen is begonnen. Mn boobye party was heel leuk!
Ze hadden een papier machΓ© borsten piΓ±ata gemaakt die ik kapot kon slaan vol met borsten snoepjes! Ik had leuke grapjes cadeaus gekregen, zoals paracetamol, mini alcohol flesjes zoals oezo en wiskey, stressballen in de vorm van borsten, een lolly die een borst is... en een honkemoller bon voor nieuwe bh's πŸ₯Ή zo lief ❀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 dec 2024 19:25

04 dec 2024 23:38
Dankjewel voor je lieve reactie.
Ik laat de medische wereld wederom versteld staan. Meerdere metingen gehad, optometrist eerst, daarna oogarts. Optometrist functioneerde mn oog 30%. Oogarts weer voor 120%.
"Kink in de kabel", zo noemen ze het. "Iets" vanuit mn hersenen, maar aangezien het al hersteld is, is een mri nutteloos.
Inmiddels weer verder qua dagen en weken, zicht lijkt op vlagen na weer goed te zijn, het heeft mijn sterkte wel blijvend veranderd aan mn linker oog. Dus ik ga nu regelmatig mn sterkte checken komende week, op verschillende dagen en dagdelen. Kijken of het zo blijft en indien nodig een nieuwe bril.

Ik kon niet eerder reageren ivm slecht zicht.
Ook 2 sterfgevallen van m'n achterneefjes, morgen crematie. En m'n dochter die gepest wordt...
Sorry luna πŸ˜”

Nog minder dan 3 weekjes, het aftellen is begonnen. Mn boobye party was heel leuk!
Ze hadden een papier machΓ© borsten piΓ±ata gemaakt die ik kapot kon slaan vol met borsten snoepjes! Ik had leuke grapjes cadeaus gekregen, zoals paracetamol, mini alcohol flesjes zoals oezo en wiskey, stressballen in de vorm van borsten, een lolly die een borst is... en een honkemoller bon voor nieuwe bh's πŸ₯Ή zo lief ❀️
Ben zo blij voor je!πŸ₯³ Maar houd het in de gaten en ga zoals ik zei naar een neuroloog. Je hebt behoorlijke klachten. Maar weet dat veel ook kan verbeteren na explantatie.πŸ™

Ik zit nu zelf in een spannende tijd met een medische traject. Heb behoorlijk wat meegemaakt de afgelopen week maar gaat gelukkig weer goed alleen moet ik heel voorzichtig zijn. Ik loop ook achter op berichten en mails maar we doen allemaal wat we kunnen toch?

Dikke kus lieve schat en pas goed op jezelf!πŸ™πŸ˜˜βœ¨
Allegonda

Ongelezen bericht 06 dec 2024 16:54

Lieve luna,
We doen wat we kunnen. Ik wens je heel veel succes met je medische traject. Als je wil venten mag en kan altijd, ook via email privé. ❀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 dec 2024 08:01

06 dec 2024 16:54
Lieve luna,
We doen wat we kunnen. Ik wens je heel veel succes met je medische traject. Als je wil venten mag en kan altijd, ook via email privé. ❀️
Dankjewel lieverd! ❀️
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”