Even voorstellen Charissa

Protheses vanwege cosmetische reden.
mvcharissa

Ongelezen bericht 09 sep 2024 10:14

Hi Luna,

Heel erg bedankt voor de brief.

Ik zie deze net in mijn mailbox en zal hier vandaag naar kijken.

Ja Principe zijn de proteges aangesmeerd, maar het blijft ten alle tijden wel mijn eigen keuze dat ik overstag ben gegaan.

Ik heb nog wel de nodige mails in mijn postvak met daarin ook de nodige foto's van hoe het eruit zag.

Het is erg naar dat op het moment dat vrouwen onzeker zijn er juist van die keuzes worden gegeven waarin wij meestal de verkeerde kiezen en dan ook hier de consequenties in hebben.

Het bedrijf heeft zeker de nodige ellende veroorzaakt bij een hoop vrouwen op wel meer dan alleen de borsten.

Ik heb 2 weken geleden een mail ontvangen van haar dat zij weder een nieuwe start heeft gemaakt met het bedrijf. Hoe kan dit?

Zodra ik jouw brief heb gelezen geef ik jou een terugkoppeling.

Nogmaals heel erg bedankt !!
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 sep 2024 11:45

mvcharissa schreef:
09 sep 2024 10:14
Hi Luna,

Heel erg bedankt voor de brief.

Ik zie deze net in mijn mailbox en zal hier vandaag naar kijken.

Ja Principe zijn de proteges aangesmeerd, maar het blijft ten alle tijden wel mijn eigen keuze dat ik overstag ben gegaan.

Ik heb nog wel de nodige mails in mijn postvak met daarin ook de nodige foto's van hoe het eruit zag.

Het is erg naar dat op het moment dat vrouwen onzeker zijn er juist van die keuzes worden gegeven waarin wij meestal de verkeerde kiezen en dan ook hier de consequenties in hebben.

Het bedrijf heeft zeker de nodige ellende veroorzaakt bij een hoop vrouwen op wel meer dan alleen de borsten.

Ik heb 2 weken geleden een mail ontvangen van haar dat zij weder een nieuwe start heeft gemaakt met het bedrijf. Hoe kan dit?

Zodra ik jouw brief heb gelezen geef ik jou een terugkoppeling.

Nogmaals heel erg bedankt !!
Lieve meid,

Natuurlijk was het uiteindelijk je eigen keuze om het advies te volgen, maar jij kwam daar voor een borstlift en niet voor een borstvergroting met een medisch hulpmiddel. Dat zijn 2 totaal verschillende operaties. Jou werd verteld dat een borstlift niet mooi zou worden op jouw leeftijd. Er is een idee in je hoofd ingepland, iets waar je zelf niet aan gedacht had. En toen maakte jij de keuze omdat je geloofde en vertrouwde in het oordeel en de kundigheid van de arts. Je ging er ook vanuit dat een arts jouw gezondheid op de eerste plaats zet, want hij heeft immers een eed afgelegd.

Deze keuze maakte je, omdat je niet voldoende was geïnformeerd over de risico's van zo'n operatie. Ze maakten het allemaal mooier dan het is en daar betaal jij nu de prijs voor. Ons is het nemen van een weloverwogen besluit ontnomen door verzwijgen van informatie. Als ik in 2003 wist wat ik nu weet (en deze informatie was er toen allang) dan had ik nooit voor implantaten gekozen! En jij had dit ook niet, dat weet ik heel erg zeker.

Ik hoop dat je iets aan de brief hebt. Pas aan en vul aan waar nodig. Je kunt hem dan naar me terugsturen dan kan ik voor je kijken en verder aanpassen of aanvullen. En hopelijk houdt de Belastingdienst rekening met de situatie. Wij vinden het heel erg dat vrouwen massaal implantaten zijn aangesmeerd. Vergeet niet dat je ook nog eens hele grote implantaten hebt gekregen. Normaalgesproken krijgen vrouwen rond de 250-350cc. Jij kreeg 550cc!

Dikke kus en fijne dag! 😘🌞
mvcharissa

Ongelezen bericht 10 sep 2024 13:31

Hi Luna,

Ik kan niet anders zeggen dan dat je helemaal gelijk hebt.

Door de ontbrekende informatie en het vertrouwen in de arts heb ik die keuze gemaakt in de veronderstelling dat ik mij weer zeker zou voelen.

Het is ook echt belangrijk dat wij opkomen voor de toekomstige vrouwen die in onze postie komen te staan en dat zij de juiste informatie ontvangen voor zij hun keuze maken.

Ik vind het super hoe jij/ jullie de vrouwen helpen in dit traject maar ook vooral in de toekomst voor ons en de andere vrouwen.

Ik ben bezig met de conceptbrief in te vullen en stuur hem naar jou wanneer deze klaar is.

Nogmaals heel erg bedankt. ❤
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 sep 2024 14:42

mvcharissa schreef:
10 sep 2024 13:31
Hi Luna,

Ik kan niet anders zeggen dan dat je helemaal gelijk hebt.

Door de ontbrekende informatie en het vertrouwen in de arts heb ik die keuze gemaakt in de veronderstelling dat ik mij weer zeker zou voelen.

Het is ook echt belangrijk dat wij opkomen voor de toekomstige vrouwen die in onze postie komen te staan en dat zij de juiste informatie ontvangen voor zij hun keuze maken.

Ik vind het super hoe jij/ jullie de vrouwen helpen in dit traject maar ook vooral in de toekomst voor ons en de andere vrouwen.

Ik ben bezig met de conceptbrief in te vullen en stuur hem naar jou wanneer deze klaar is.

Nogmaals heel erg bedankt. ❤
Hé lieve meid,

Je hoeft mij jouw privé gegevens niet te sturen hoor. Ik bedoelde dat je nog even kan kijken of je nog verdere informatie of toelichting wil geven. Daarna kun je hem naar me mailen mocht je willen dat ik hem nakijk en eventueel verder bewerk. Dan stuur ik hem naar jou toe en dan kun je hem aanvullen met je gegevens, uitprinten, ondertekenen en na de operatie met de bijlagen naar jouw Belastingdienst kantoor sturen.

Hoop zo dat ze rekening houden met je situatie!🙏🏻

Dikke kuss😘
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”