Bolletje (prothese wissel)
Hoi Bolletje,
Hoe lang heb je al implantaten? Hoe ben je erachter gekomen dat je implantaat lekte? Wat voor onderzoek is er gedaan ?
Inamed is onderdeel van McGhan: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... ten/inamed
Wat gaat er nu verder gebeuren, heb je een goede plastisch chirurg? Hier staan tips over de eerste stappen die je kunt nemen / artsen die je kunt benaderen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezo ... n-f39.html
Sterkte en mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust!
Groetjes Wendy
Hoe lang heb je al implantaten? Hoe ben je erachter gekomen dat je implantaat lekte? Wat voor onderzoek is er gedaan ?
Inamed is onderdeel van McGhan: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... ten/inamed
Wat gaat er nu verder gebeuren, heb je een goede plastisch chirurg? Hier staan tips over de eerste stappen die je kunt nemen / artsen die je kunt benaderen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezo ... n-f39.html
Sterkte en mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust!
Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Hoi Bolletje, Welkom!
Wat vervelend voor je dat dit is gebeurd. Maar het was vroeg of laat toch wel gebeurd hoor. Borstimplantaten gaan niet zo lang mee als artsen ons hebben wijsgemaakt.
Heb je lichamelijke klachten? Het is belangrijk om nu ACTIE te ondernemen! Zoek een goede pc op.
Hier lees je meer over het meldpunt en forum en zie je wat we voor je kunnen betekenen.
Heel veel sterkte in de weg die je moet afleggen.
Laat ons horen hoe het verder zal gaan. En heb je vragen stel ze alsjeblieft. Het is belangrijk, want het gaat over je lichaam. We hebben er maar 1 gekregen.
Heel veel liefs en sterkte,
Luna
Wat vervelend voor je dat dit is gebeurd. Maar het was vroeg of laat toch wel gebeurd hoor. Borstimplantaten gaan niet zo lang mee als artsen ons hebben wijsgemaakt.
Heb je lichamelijke klachten? Het is belangrijk om nu ACTIE te ondernemen! Zoek een goede pc op.
Hier lees je meer over het meldpunt en forum en zie je wat we voor je kunnen betekenen.
Heel veel sterkte in de weg die je moet afleggen.
Laat ons horen hoe het verder zal gaan. En heb je vragen stel ze alsjeblieft. Het is belangrijk, want het gaat over je lichaam. We hebben er maar 1 gekregen.
Heel veel liefs en sterkte,
Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 21 aug 2012 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo Bolletje,
Wat een vreselijk nieuws heb je gehad. Ik hoop dat je zo snel mogelijk geopereerd kunt worden.
Bij mij zijn 6 weken geleden mijn borstprotheses verwijderd en ik heb geen nieuwe protheses genomen. Na de operatie voelde ik me enorm opgelucht. En ik had geluk omdat ze niet gelekt hadden, maar ze waren wel doorgezweten. Zowiezo heb ik ook siliconen in mijn lichaam gekregen en ben daar ziek van geworden. Heb je zelf ook klachten gekregen? Had je al een vermoeden dat er iets met je protheses mis was?
Ik vind veel steun hier op het forum. Het is fijn om hetgeen waar je nu doorheen gaat te delen met anderen, die het ook meegemaakt hebben. Lees de verhalen over de voorbereiding van de operatie, je zult er veel aan hebben.
Wens je heel veel sterkte met alles
Liefs
Lena
Wat een vreselijk nieuws heb je gehad. Ik hoop dat je zo snel mogelijk geopereerd kunt worden.
Bij mij zijn 6 weken geleden mijn borstprotheses verwijderd en ik heb geen nieuwe protheses genomen. Na de operatie voelde ik me enorm opgelucht. En ik had geluk omdat ze niet gelekt hadden, maar ze waren wel doorgezweten. Zowiezo heb ik ook siliconen in mijn lichaam gekregen en ben daar ziek van geworden. Heb je zelf ook klachten gekregen? Had je al een vermoeden dat er iets met je protheses mis was?
Ik vind veel steun hier op het forum. Het is fijn om hetgeen waar je nu doorheen gaat te delen met anderen, die het ook meegemaakt hebben. Lees de verhalen over de voorbereiding van de operatie, je zult er veel aan hebben.
Wens je heel veel sterkte met alles
Liefs
Lena
Je had geen geluk. Lekken door doorzweten na lipolyse heeft net zoveel gevolgen voor je lichaam als lekken door scheur! Zie bestand dr. Susan Kolb. Ze verteld dat ze meerdere implantaten heeft verwijderd die helemaal leeg waren maar geen scheur hadden. En dat zegt genoeg lijkt me.Lena schreef:En ik had geluk omdat ze niet gelekt hadden, maar ze waren wel doorgezweten.
Ik kan het weten, dat lekker door zweten heel veel schade kan aanrichten. Ik was op sterven na dood en bij mij was er geen enkel scheurtje te zien, maar mijn lichaam was er heel slecht aan toe. Ook mijn lever!!!
Lees hier over het zweten: http://klachtensilicon.forum2go.nl/sili ... -t144.html
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Je hebt gelijk, het lijkt minder erg te klinken het zweten, maar ik durf niet eens naar de filmpjes te kijken om te zien hoe het zweten er uit ziet van binnen. Idioot eigenlijk hoe het allemaal in elkaar zit. Zweten is net zo erg als lekken en ze doen er geen moer aan om ons te waarschuwen dat dit net zo'n groot risico is. Terwijl de chirurgen als ze ons opereren dit elke keer opnieuw zien. Ze zien de troep in ons lichaam, maken het schoon, maar hangen het niet aan de grote bel. Ik begrijp er niets van.
-
Angel
Hallo Bolletje,
Je zal vast geschrokken zijn van dit bericht, dat er een prothese aan het lekken is...Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dit nu te weten ben gekomen, en met mij nog anderen.
Ik hoop dat je zo snel mogelijk actie gaat ondernemen en ze eruit laat halen.Dat is toch echt het beste hoor!
Ik sta zelf ook op de lijst, 20 september worden ze er bij mij uitgehaald.En als je zo de verhalen leest op het forum gaat het daarna, bij de meeste vrouwen, alleen maar VEEL beter met hun gezondheid.
En daar doe je het voor!Je heb maar 1 lichaam en daar moet je zuinig op zijn.Weg met die dingen!!!
Veel sterkte, en succes!
liefs,
Angel
Je zal vast geschrokken zijn van dit bericht, dat er een prothese aan het lekken is...Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dit nu te weten ben gekomen, en met mij nog anderen.
Ik hoop dat je zo snel mogelijk actie gaat ondernemen en ze eruit laat halen.Dat is toch echt het beste hoor!
Ik sta zelf ook op de lijst, 20 september worden ze er bij mij uitgehaald.En als je zo de verhalen leest op het forum gaat het daarna, bij de meeste vrouwen, alleen maar VEEL beter met hun gezondheid.
En daar doe je het voor!Je heb maar 1 lichaam en daar moet je zuinig op zijn.Weg met die dingen!!!
Veel sterkte, en succes!
liefs,
Angel
Hoi Bolletje,
Sinds kort kom ik regelmatig op deze site.
Dat is natuurlijk niet voor niets.
Ik word op 11 september door dr.Kingma geopereerd.
Voor mij een heel gedoe daar ik vanuit Spanje moet komen.
Zou ook graag weten hoe je weet dat er één gescheurd is.
Ben namelijk al twee keer eerder geopereerd,2000 en 2002,en hebben mij pas na de operaties verteld wat er mis was.Maar ook niet echt duidelijk.Alleen maar dat het goed was en er verder geen problemen waren.
Helaas hebben ze nooit verteld wat de risico´s allemaal zijn en wat het met je lichaam doet.
Daar ben ik nu wel achter.
Zal blij zijn als ze eruit zijn,en ik weer puur natuur ben.
Hoop dat de operatie voor ons allemaal meevalt en dat we kunnen beginnen aan het ontgiftigen en aan het herstel.
Sinds kort kom ik regelmatig op deze site.
Dat is natuurlijk niet voor niets.
Ik word op 11 september door dr.Kingma geopereerd.
Voor mij een heel gedoe daar ik vanuit Spanje moet komen.
Zou ook graag weten hoe je weet dat er één gescheurd is.
Ben namelijk al twee keer eerder geopereerd,2000 en 2002,en hebben mij pas na de operaties verteld wat er mis was.Maar ook niet echt duidelijk.Alleen maar dat het goed was en er verder geen problemen waren.
Helaas hebben ze nooit verteld wat de risico´s allemaal zijn en wat het met je lichaam doet.
Daar ben ik nu wel achter.
Zal blij zijn als ze eruit zijn,en ik weer puur natuur ben.
Hoop dat de operatie voor ons allemaal meevalt en dat we kunnen beginnen aan het ontgiftigen en aan het herstel.
Morgen weer een dag!
Ik ben 18 oktober 2012 geopereerd. Ik heb een prothese wissel gedaan. Jullie zullen wel denken ben je gek geworden.
Ik had een gescheurde prothese en veel klachten. Maar ja ik zag het niet zitten om zonder prothese te moeten lopen. Als ik dit niet gedaan had dan zou ik mezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken en psychische klachten krijgen. Het was een moeilijke beslissing. De arts zei voor de operatie dat hij niet verwachten dat het gescheurt was. Op de mri was het duidelijk te zien en maar blijven ontkennen. Ik heb om de protheses gevraagd en die heb ik mee gekregen. Je wilt niet weten hoe het eruit ziet. De ene is nog intakt en de andere is helemaal kapot. Ik zal een foto maken dat jullie het kunnen zien. Ik ben niet van plan om het erbij te laten zitten omdat ze me niet goed hebben geinformeerd en vol bleven houden dat er niks aan de hand was.
Ik had een gescheurde prothese en veel klachten. Maar ja ik zag het niet zitten om zonder prothese te moeten lopen. Als ik dit niet gedaan had dan zou ik mezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken en psychische klachten krijgen. Het was een moeilijke beslissing. De arts zei voor de operatie dat hij niet verwachten dat het gescheurt was. Op de mri was het duidelijk te zien en maar blijven ontkennen. Ik heb om de protheses gevraagd en die heb ik mee gekregen. Je wilt niet weten hoe het eruit ziet. De ene is nog intakt en de andere is helemaal kapot. Ik zal een foto maken dat jullie het kunnen zien. Ik ben niet van plan om het erbij te laten zitten omdat ze me niet goed hebben geinformeerd en vol bleven houden dat er niks aan de hand was.
Hi Bolletje,
Wauw dat was gisteren dus! Hoe voel je je nu na de operatie? En door welke chirug ben je geopereerd? Heb je nieuwe implantaten? (geen siliconen hoop ik!!!) Hopelijk knap je gauw op! Iedereen maakt zijn persoonlijke keuze hoor, explantatie of wissel...maar zelf zou ik NOOIT IEMAND aanraden om borstimplantaten te nemen!
Maar meid, je hebt het nu achter de rug en ik hoop dat je gauw gaat herstellen.
Wauw dat was gisteren dus! Hoe voel je je nu na de operatie? En door welke chirug ben je geopereerd? Heb je nieuwe implantaten? (geen siliconen hoop ik!!!) Hopelijk knap je gauw op! Iedereen maakt zijn persoonlijke keuze hoor, explantatie of wissel...maar zelf zou ik NOOIT IEMAND aanraden om borstimplantaten te nemen!
Toch ben ik het niet helemaal met deze uitspraak eens, want ik dacht namelijk PRECIES hetzelfde als jij...dat ik psychische klachten zou krijgen na de explantatie. Nou, het tegenovergestelde was waar: ik voel me nu beter en MOOIER dan ooit!bolletje schreef: Als ik dit niet gedaan had dan zou ik mezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken en psychische klachten krijgen.
Maar meid, je hebt het nu achter de rug en ik hoop dat je gauw gaat herstellen.
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Hoi Bolletje,
We veroordelen niemand hoor, dus maak je geen zorgen.
Ik begrijp je angst wel, maar deze is zoals Wendy zegt onterecht. En natuurlijk is het niet gemakkelijk zo'n grote verandering, maar er zijn ook alternatieven voor siliconen borsten als je echt niet kunt leven met het resultaat. Je kunt bijvoorbeeld lipofilling overwegen. Dan gebruiken ze lichaamseigen vet.
Siliconen zijn erg schadelijk. Vanaf de implantatie beginnen ze door te zweten. Er komen hoe dan ook siliconen in je lichaam terecht. Of je nou een scheur hebt of niet. Hier lees je meer.
Na heel veel jaar en soms wel meteen kunnen vrouwen klachten krijgen. En als je er dan niet op tijd bij bent, kun je uiteindelijk een auto-immuunziekte ontwikkelen. En met een auto-imuunziekte wordt je er niet mooier op. En je leven ook niet.
Ik ben in ieder geval heel erg blij dat jij het meldpunt kent, zodat als je meer klachten begint te krijgen, sneller kunt handelen. Blijf goed naar je lichaam luisteren alsjeblieft. Als je merkt dat je gezondheid nog meer achteruit gaat, dan weet je hoe dat komt. Door de implantaten.
Laat je niets wijsmaken! Siliconen zijn absoluut NIET veilig! Ook de zogenaamd allernieuwste niet.
Heel veel sterkte met alles lieve Bolletje.
Blijf ons volgen en blijf berichtjes plaatsen, want wij willen jou ook heel graag volgen.
Heel veel liefs,
Luna
We veroordelen niemand hoor, dus maak je geen zorgen.
Ik begrijp je angst wel, maar deze is zoals Wendy zegt onterecht. En natuurlijk is het niet gemakkelijk zo'n grote verandering, maar er zijn ook alternatieven voor siliconen borsten als je echt niet kunt leven met het resultaat. Je kunt bijvoorbeeld lipofilling overwegen. Dan gebruiken ze lichaamseigen vet.
Siliconen zijn erg schadelijk. Vanaf de implantatie beginnen ze door te zweten. Er komen hoe dan ook siliconen in je lichaam terecht. Of je nou een scheur hebt of niet. Hier lees je meer.
Na heel veel jaar en soms wel meteen kunnen vrouwen klachten krijgen. En als je er dan niet op tijd bij bent, kun je uiteindelijk een auto-immuunziekte ontwikkelen. En met een auto-imuunziekte wordt je er niet mooier op. En je leven ook niet.
Ik ben in ieder geval heel erg blij dat jij het meldpunt kent, zodat als je meer klachten begint te krijgen, sneller kunt handelen. Blijf goed naar je lichaam luisteren alsjeblieft. Als je merkt dat je gezondheid nog meer achteruit gaat, dan weet je hoe dat komt. Door de implantaten.
Laat je niets wijsmaken! Siliconen zijn absoluut NIET veilig! Ook de zogenaamd allernieuwste niet.
Heel veel sterkte met alles lieve Bolletje.
Blijf ons volgen en blijf berichtjes plaatsen, want wij willen jou ook heel graag volgen.
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik heb je foto eventjes hier gedaan, zodat de dames op 1 plek kunnen reageren, ok? Zal je foto absoluut nog op een andere plek doen bij de risico's en bij verschillende merken.
Lieve schat, ik wil je niet bang maken, maar besef dat dit weer kan gebeuren! Dit gebeurt gewoon. En het lekken door zweten is ook niet niks. Daar kun je net zo ziek van worden als lekker door scheur. Soms zelfs zieker, want tegen de tijd dat dit lekken door zweten plaatsvindt, komen er vloeibare siliconen vrij. Dit gebeurt door een reactie van onze eigen lichaamscellen (met name vetten) op de siliconen. Hier lees je daar meer over. Zie onderzoeken 2e bericht. Als je naar de video's bij het onderwerp "zweten" kijkt, dan zie je dat ook. Dan zie je vloeibare siliconen uit een intacte envelop naar buiten komen. Dat is niet niks!
Heel veel sterkte met alles en houd je lichaam goed in de gaten, ok?
*LOVE* Luna
Neem eens contact op met de advocate
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 21 okt 2012 11:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~