Hoi lieve meid,
Naar dat je dit hebt.

Zoals Buck zegt zou ik toch kijken of je naar een andere pc kunt. Soms ziet de één wel kapselvorming Baker 4 en de ander niet, heel gek.
Ik zou niet te lang blijven rondlopen hiermee, want je weet ook niet welke schade je verder aanricht.
Wat is de reden dat je het middel niet wilt gebruiken? Amitriptyline is verder een prima medicijn. Heel goed onderzocht en zeer lang gebruikt medicijn tegen zenuwpijn. Ik gebruik het ook met periodes. Het mag zelfs tijdens de zwangerschap in lage dosering. Dus niet de dosering zoals bij depressies, maar lager. Voor zenuwpijn worden altijd lagere doseringen gebruikt (10-20mg). Voor depressies vanaf 50 mg. Dat krijg je zeker niet, ik ook niet, omdat dat niet helpt bij zenuwpijn.
Je kunt het medicijn proberen, maar het is wel dweilen met de kraan open... Het neemt waarschijnlijk de oorzaak niet weg, dus of het veel zal helpen, weet ik natuurlijk niet.
Let erop dat je de eerste week geen auto rijdt!
https://www.rijveiligmetmedicijnen.nl/medicijn/350
Dit is niet oke, omdat je het moet wennen en je echt heel sloom wordt. Je reactievermogen is dan verminderd en dit is heel gevaarlijk op de weg. Zelfs bij 10 mg heb je dit. Meestal krijg je 10-20 mg bij zenuwpijn. Je bouwt de dosering langzaam op. Als je het eenmaal gewend bent, mag je weer rijden. Ik zou het wel altijd zoveel mogelijk in de avond innemen.
Ik weet niet hoe lang je bij je nieuwe baan zit en hoe je contract eruitziet. Weet dat jij rechten hebt bij ziekte, ook als je net begonnen bent. In dit topic heb ik wat informatie staan over explantatie en werk:
viewtopic.php?f=37&t=1760
Ik hoop dat je iets aan onze reacties hebt. Ik wens je heel veel sterkte!!
Fijne Paasdagen!

Liefs, Luna