Verergering van klachten half jaar na explantatie

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Fien

Ongelezen bericht 10 nov 2023 09:28

Lieve allemaal, hier Fien. Ik ben al een aantal maanden aangesloten bij dit forum maar heb er tot nu toe niet opgeschreven tot nu. Mijn verhaal is zo ongeveer als vele van jullie, klachten en lang zoeken voor je erachter kom wat er daadwerkelijk aan de hand is! ( tenminste daar ging ik het afgelopen half jaar van uit. Mijn protheses zijn 6 maanden geleden verwijderd na ze 18 jaar gehad te hebben. Opluchting alom want er was er 1 gescheurd en de andere zweette behoorlijk. Mijn klachten zijn hoofdzakelijk concentratie problemen/licht in hoofd en daardoor erg onevenwichtig/onbelans. Spierkracht vermindering en trillende spieren ( wat toeneemt met de geringste inspanning) ik ben al 1 jaar thuis van mn werk ( in de zorg) de klachten verergeren de afgelopen maand en ik vraag me serieus af of er niet iets anders speelt🥹 oh ja niet te vergeten de onzekerheid die zich van mij meester maakt al die tijd gaat mij ook niet in de kouwe kleren zitten…..wie heeft herkenbare overeenkomsten? En dan bedoel ik juist na zo een lange tijd na explantatie🤔ik lees het graag. Voor een ieder een goed herstel toegewenst….
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 nov 2023 09:32

Lieve Fien, ik heb maar even een eigen topic voor je gemaakt, want lange berichten in de chat is niet zo handig. En deze zullen na verloop van tijd ook weer verdwijnen.

Helaas komt het vaker voor dat klachten na verloop van tijd weer wat verergeren. Ik heb daar ook regelmatig last van gehad en velen met mij.

In deze topics lees je hier iets meer over, misschien geeft dat wat rust.
viewtopic.php?f=161&t=2571&p=26037#p26037
viewtopic.php?f=61&t=2127

Helaas duurt het ontgiften en herstellen soms vele jaren. Helaas zit er niets anders op dan de tijd uit te zitten. Mocht je zeer ernstige klachten ontwikkelen die levensbedreigend kunnen zijn, dan direct een arts raadplegen!

Je kunt er ook nog voor kiezen om voor je eigen geruststelling naar dokter Beekman te gaan.

Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt.

Heel veel liefs en vooral heel veel sterkte,

Luna 🙏💕🌈🦋😘
Fien

Ongelezen bericht 10 nov 2023 10:50

Dank je wel Luna🤗
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 nov 2023 14:23

Fien schreef:
10 nov 2023 10:50
Dank je wel Luna🤗
✨💖Love💖✨
Fien

Ongelezen bericht 19 nov 2023 09:14

Hallo Luna, even n vraag, is mijn verhaal te lezen voor iedereen? Ik krijg helemaal geen reacties op die van jou na!? Ik lees nl weinig tot niets over trillende spieren de hele dag door en evewicht stoornis. Ik lees het graag van je, en wat betekend topic 🤦‍♀️
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 nov 2023 09:40

Fien schreef:
19 nov 2023 09:14
Hallo Luna, even n vraag, is mijn verhaal te lezen voor iedereen? Ik krijg helemaal geen reacties op die van jou na!? Ik lees nl weinig tot niets over trillende spieren de hele dag door en evewicht stoornis. Ik lees het graag van je, en wat betekend topic 🤦‍♀️
Lieve Fien, het kan dat er niet gereageerd is. Vrouwen komen wel lezen, maar reageren niet altijd helaas...

Hoe is je voeding? En gebruik je extra supplementen? Door het ontgiften heb je je een grotere behoefte aan bepaalde vitaminen en mineralen. Met name de B vitaminen en magnesium. Jouw klachten kunnen wijzen op een magnesium tekort of B12 tekort.
Dit hebben heel veel vrouwen zonder dat ze het weten... Een gewoon serum bloedonderzoek kan niet de hoeveelheid magnesium in je cellen bepalen. Daar is net als bij B12 een ander onderzoek voor nodig. Bij magnesium wordt dan het intracellulaire gehalte gemeten. Bij B12 wordt het transporteiwit gemeten (Holo-TC test).

Ik gebruik zelf een magnesiumpoeder met taurine en B6 erin. Neem alleen de bioactieve B6 en niet de synthetische vorm hiervan. Daarnaast heb ik afwisselend B12 injecties en zuigtabletten. Kijk even bij de topics over supplementen en voeding.

Ben je trouwens na liggen nog steeds duizelig? Heb je ook al je bloeddruk gemeten? Het eerste wat je hoort te doen is bloedruk meten.

Als je klachten blijft houden, zou ik naar dokter Beekman gaan. Al is het voor je eigen geruststelling. Weet dat je lichaam hele gekke dingen kan doen in de periode na de explantatie en dat veel vrouwen erg veel zorgen hebben. Maar onze lijven kunnen veel meer aan dan je voor mogelijk houdt, echt!

Sterkte! 🌈🍀🙏
Linnie

Ongelezen bericht 19 nov 2023 12:37

Beste Fien,

Wat vervelend om te lezen dat je klachten erger zijn geworden. Ik heb precies hetzelfde in mei Explantatie gehad en nu vaak pijnlijke borsten, ik denk dat je lichaam moet wennen dat na zo’n lange tijd er niks meer inzit wat aangevallen hoeft te worden dat het in de war raakt. Ik blijf hoop houden dat het vanzelf minder gaat worden, zolang ik maar beweeg en gezond eet. Ik heb een boek van medical medium besteld ‘cleanse to heal’ hier staan sappen in die de zware metalen uit je lijf vervoeren. Wellicht ook een aanrader voor jou. Om het proces om natuurlijke wijze wat te bevorderen. Een van de recepten is:
Bananen
Wilde Bosbessen
Koriander
Spirulina
Sinaasappel sap vers
Kokoswater

Veel succes en een lieve groet 🍀💋
Fien

Ongelezen bericht 19 nov 2023 13:41

Hallo Luna en Linnie, beide erg bedankt voor jullie reacties! En ja ik ben aan het ontgiften en heb alle sublementen die je aangeef Luna. Voeding nog beter dan ik altijd al deed aan de hand van het dieet wat ik heb gelezen op deze side. Bewegen meerdere x per dag, en ik doe de taken in huis maar in meerdere x in slowmotion……. Nou goed, ik begrijp, schop onder mn kont en gaan. Vertrouwen houden valt niet aldoor mee…., Linnie ik zal me in jou advies nog even verdiepen, dank beide🤗
Fien

Ongelezen bericht 19 nov 2023 15:03

Oh ja Luna dit nog, tijdens het liggen niet licht in mn hoofd maar zodra ik opsta meteen!! Bloeddruk is altijd erg laag!
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 nov 2023 20:11

Fien schreef:
19 nov 2023 15:03
Oh ja Luna dit nog, tijdens het liggen niet licht in mn hoofd maar zodra ik opsta meteen!! Bloeddruk is altijd erg laag!
Nou, dan weet ik al wat je hebt... Dit verklaart ook je spiertrekkingen enz.
Lees dit topic eens: viewtopic.php?f=161&t=2913

Heel veel vrouwen worden hiermee geconfronteerd na explantatie. Het is echt vreselijk!
Ik heb hier al sinds ik jong ben mee te maken. Het is geen pretje. En na de explantatie was het echt zó verschrikkelijk!

Goed gehydrateerd blijven (water met mineralen), steunkousen, niet te lang staan, oppassen met warm douchen en in warm bad gaan of de sauna, want je kunt echt flauwvallen dan door de bewustzijnsdaling. Mij heel vaak overkomen... Nog steeds soms, het is heel heel naar dit.

Sterkte!💖💖💖
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”