Heel veel succes morgen!
Alles komt goed, velen gingen je voor!
We denken aan je!
Veel liefs, Luna en de rest
Mooi gezegd lieve schat!Nini84 schreef: โ30 aug 2023 23:28Dankjewel lieve Luna!
Ik kijk uit naar het moment
dat ik verlost ben van deze gifbommetjes
Met een traan vast wel maar dat mag ook als je iets verliest wat je ook geholpen heeft om je zelf weer mooier te vinden
Ook dat zal nu een proces zijn maar dan met veel liefde voor mijn eigen lichaam..
Heel veel liefs en ik deel graag over mijn operatie als ik daar aan toe ben om zo anderen weer te helpen in hun keuzes.
Liefs Nini![]()
Dat begrijp ik heel goed! Maar het komt helemaal goed hoor!Jezzebellll schreef: โ03 sep 2023 19:22Aanstaande dinsdag is het zo ver voor mijโฆ zo zenuwachtig.. zoโn knoop in me maag! Ben echt blij als t voorbij is![]()
Hoi lieve Jezzebellll, blij dat je van die rommel bent verlost!Jezzebellll schreef: โ07 sep 2023 05:34Afgelopen dinsdag dan eindelijk geopereerd! Het viel me allemaal mee alleen wel veel pijn nu! Ik mag bepaalde pijnstilling niet door allergie dus vandaarโฆ ik ben geopereerd in Hilversum bij de Bergman kliniek. Oo de echo hebben ze gezien dat er een scheur zat ik mijn prothese maar deze bleek echter helemaal purrie te zijn vertelde de dokter.. hij heeft alles goed schoon kunnen maken en de operatie is goed verlopen. Ik heb me andere sileconen mee kunnen nemen naar huis deze is echter helemaal donkergeelโฆ klopt ook niet volgens mij? Nu rustig aan proberen te doen en bijkomen al zit die beha echt mega strakโฆ. Dus al twee dagen niet geslapen maar goed ze zijn eruit en het zal met de dag vast beter gaan
Goed herstel JezzebellLuna MKS schreef: โ07 sep 2023 09:30Hoi lieve Jezzebellll, blij dat je van die rommel bent verlost!Jezzebellll schreef: โ07 sep 2023 05:34Afgelopen dinsdag dan eindelijk geopereerd! Het viel me allemaal mee alleen wel veel pijn nu! Ik mag bepaalde pijnstilling niet door allergie dus vandaarโฆ ik ben geopereerd in Hilversum bij de Bergman kliniek. Oo de echo hebben ze gezien dat er een scheur zat ik mijn prothese maar deze bleek echter helemaal purrie te zijn vertelde de dokter.. hij heeft alles goed schoon kunnen maken en de operatie is goed verlopen. Ik heb me andere sileconen mee kunnen nemen naar huis deze is echter helemaal donkergeelโฆ klopt ook niet volgens mij? Nu rustig aan proberen te doen en bijkomen al zit die beha echt mega strakโฆ. Dus al twee dagen niet geslapen maar goed ze zijn eruit en het zal met de dag vast beter gaan
Sterkte met de pijnHerstel maar snel!
Kusss
Lieve Mirke,
Ik wens je alvast heel veel succes met de operatie zaterdag. Alles komt goed, je bent in goede handen!
Kusss![]()