Voorstellen - Renée

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jun 2023 20:01

Ik duim voor je dat er zoveel mogelijk vergoed wordt! 🙏

Fijne avond!😘
Hallo1234

Ongelezen bericht 09 jun 2023 16:39

Ik zit bij Ziezo en krijg 70% van die 4300 euro als het goed is. Toch een prachtig mooie €3000 welke ik niet verwacht had 🥰
Hopelijk krijg jij ook een mooi bedrag!
MarianL

Ongelezen bericht 14 jun 2023 21:14

Hallo,

wat spannend allemaal! Goed van je dat je deze stap hebt gezet! Mijn persoonlijke ervaring met dr. Beekman is ook heel positief. Overmorgen gaat het gebeuren bij dr. Krabbe, plastisch chirurg in Drachten.

Ik ben verzekerd bij de VGZ en krijg de hele operatie vergoed, maar dat is dan ook alleen een explantatie zonder lift en lippofilling. Heel blij mee en hoop voor jou dat jouw verzekering ook een positief bericht zal geven. Succes!!

Liefs Marian
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jun 2023 08:19

MarianL schreef:
14 jun 2023 21:14
Hallo,

wat spannend allemaal! Goed van je dat je deze stap hebt gezet! Mijn persoonlijke ervaring met dr. Beekman is ook heel positief. Overmorgen gaat het gebeuren bij dr. Krabbe, plastisch chirurg in Drachten.

Ik ben verzekerd bij de VGZ en krijg de hele operatie vergoed, maar dat is dan ook alleen een explantatie zonder lift en lippofilling. Heel blij mee en hoop voor jou dat jouw verzekering ook een positief bericht zal geven. Succes!!

Liefs Marian
Succes straks!!! 🍀 Ik denk aan je! 💖
Renee-7N

Ongelezen bericht 17 jun 2023 18:47

MarianL schreef:
14 jun 2023 21:14
Hallo,

Liefs Marian
Hoi!

Wat lief van je. Dankjewel.

Gister gebeld door Dr. Beekman. Het was eigenlijk allemaal goed nieuws. MRI was goed, bloeduitslagen goed. Ze gaat een brief naar Niessen sturen. Ik vroeg of ik die ook voor de verzekering kon gebruiken, maar dat schijnt Mittsu te doen.

Weet dus zelf nu even niet hoe of wat qua verzekering.

Fijn weekend!
MarianL

Ongelezen bericht 18 jun 2023 20:02

Hoi Renee,

Vorig jaar heb ik contact gehad met Mittsu institute met deze vraag en dit is wat zij me toen mailden:

Wanneer dr. Beekman de klachten vind passen bij het ASIA syndroom en deze dus borstimplantaat gerelateerd kunnen zijn zal ze hiervoor een brief schrijven.

Deze brief hebben wij nodig bij een aanvraag aan de zorgverzekering. Daarnaast kan je een afspraak maken op het spreekuur van dr. Niessen, dr. Niessen zal de borsten bekijken en je advies geven. Hierna zullen wij een aanvraag doen bij de zorgverzekeraar. Indien de zorgverzekeraar een goedkeuring geeft voor de operatie kan je de operatie ondergaan. Omdat wij geen contract hebben met de zorgverzekeraars, declareren wij volgens het passantentarief en mogen wij niet rechtstreeks declareren bij de zorgverzekeraar. Omdat wij de facturering en het debiteurenbeheer van de verzekerde zorg uitbesteden, ontvang je 3 maanden na de operatie de nota voor de verzekeraar via Infomedics en niet via Mittsu Institute. Deze nota dien je in bij de zorgverzekering waarna de zorgverzekering jou het verzekerde bedrag zal terugstorten. Het bedrag wat de verzekering heeft teruggestort dient dan aan Infomedics te worden voldaan.

Ik heb uiteindelijk besloten om in het Nij Smellinghe ziekenhuis geholpen te worden door dr. Krabbe, dus bij mij is het wel rechtstreeks gedeclareerd.

Maar ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie.

Groetjes Marian
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jun 2023 07:58

Lieve Renee, het komt goed met de vergoeding. Lees mijn reactie in het andere berichtje van Hallo1234.

😘💕
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”