Hoe snel konden jullie de volgende dingen weer na explantatie + lipofilling?
- auto rijden
- licht werken
- fysiek werken (met kindjes dus veel tillen)
- sporten (krachttraining)
Ik hoor het graag
HΓ© lieve meid,
Hoi
Lieve LunaLuna MKS schreef: β22 mar 2023 18:23Lieve Kaatje, je bent er weer even! Dankjewel voor je reactie!
Ik merk dat velen even weinig reageren. Ik zie wel iedere de hele dag door zeer veel bezoekers.
Over explantatie en werk had ik hier overigens een topic staan: viewtopic.php?f=37&t=1760
Meiden die nog moeten en in loondienst zijn, kom voor je rechten op!Dus geen onbetaald verlof of vakantiedagen opnemen. Bespreek je situatie met de arbo arts.
Kusss Luna![]()
Ahh dankjewel lieve schat!Kaatje61 schreef: β23 mar 2023 09:59Lieve LunaLuna MKS schreef: β22 mar 2023 18:23Lieve Kaatje, je bent er weer even! Dankjewel voor je reactie!
Ik merk dat velen even weinig reageren. Ik zie wel iedere de hele dag door zeer veel bezoekers.
Over explantatie en werk had ik hier overigens een topic staan: viewtopic.php?f=37&t=1760
Meiden die nog moeten en in loondienst zijn, kom voor je rechten op!Dus geen onbetaald verlof of vakantiedagen opnemen. Bespreek je situatie met de arbo arts.
Kusss Luna![]()
Ja, ik kijk nog regelmatig op het forum, dus ik ben er nog. In Oktober ga ik weer onder het mes, mijn borsten zijn nogal ongelijk en het is niet zo mooi gelukt, dus hopelijk kan dat verbeterd worden.
Werk niet te hard lieverd, ik zie dat jij op elk berichtje reageert, wat fijn is maar ook vermoeiend.
liefs
Kaatje