Sport topje na explantatie bij AA cup? Ervaringen met deuken/inkepingen

Lees informatie en tips of stel vragen.
Droefje

Ongelezen bericht 01 apr 2022 12:52

Hallo dames,

Ik heb een week lang het strakke topje van dr Kappel gedragen maar heb deze vandaag vervangen door een sporttopje van Fila. Ik heb totaal geen borstweefsel meer, denk AA (misschien zelfs minder). Dan is zo'n topje wel stevig genoeg om het beetje weefsel/vel dat er zit goed te laten herstellen toch?

Verder heb ik echt deuken/inkepingen in mijn borstweefsel zitten, met name naast en onder mijn tepels. Ik heb het niet over enkel los vel maar echt alsof er met een lepel een hap uit is gelepeld. Hebben meer dames hier in het begin last van gehad en trekt dit nog weg? Of kan dit komen doordat er zo'n strakke top over heeft gezeten? Ik weet dat 1 week veel te vroeg is en dat ik het tijd moet geven maar een beetje geruststelling in deze emotionele fase is altijd prettig ;)

Liefs Droefje
Sapje

Ongelezen bericht 03 apr 2022 17:48

Hi Droefje,

Ik begrijp je volkomen heb hetzelfde als jou een deuk in mijn borst en dan net onder de tepel en dat pas na 6weken balen maar ja durf niet te zeggen of het nog weggaat maar heb de vraag zojuist uitgezet dus ben benieuwd naar de reacties. Maar heb tot de dag van vandaag zeker geen spijt die van mij zijn ook klein en mijn rechterborst waar de deuk inzit is ook sinds 2dagen kleiner geworden . Succes en het komt echt goed droefje ;)
Jessy

Ongelezen bericht 22 feb 2023 17:01

Hallo Droefje en andere dames,

Ik zit nu in dezelfde situatie, al had ik de indeuking echt al vanaf het begin. Ik heb ook minder dan een AA en "leeggelepelde borsten", maar is er iemand met ervaring die weet of het weer weg kan trekken (voornamelijk die deuk, bij mij eerder aan de bovenkant van mijn tegels, zo op die rand)?

Ik kan mijn dames nog niet aankijken, ik word er toch wel verdrietig door... Maar het moest voor een goede toekomst voor mij en toekomstige kinderen.

Alvast bedankt,
Jessy
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2023 17:20

Jessy schreef:
22 feb 2023 17:01
Hallo Droefje en andere dames,

Ik zit nu in dezelfde situatie, al had ik de indeuking echt al vanaf het begin. Ik heb ook minder dan een AA en "leeggelepelde borsten", maar is er iemand met ervaring die weet of het weer weg kan trekken (voornamelijk die deuk, bij mij eerder aan de bovenkant van mijn tegels, zo op die rand)?

Ik kan mijn dames nog niet aankijken, ik word er toch wel verdrietig door... Maar het moest voor een goede toekomst voor mij en toekomstige kinderen.

Alvast bedankt,
Jessy
Lieve Jessy,

Dit trekt vaak wel bij. Wanneer was je operatie?

Denk maar aan je toekomstige kindjes🥰 zoveel belangrijker dan je borsten. Hoe oud ben je en welke klachten had je ook alweer? Heb je een regelmatige cyclus. Geen gekkigheden?

Alles komt goed hoor!🙏😘💕

Overigens snap ik wel je verdriet om je borsten hoor. Maar het komt écht goed met jou!!!💪

Ik zie dat ik vorig jaar niet op de 2 andere meiden had gereageerd. Soms gebeurt dat, sorry meiden!😔
Plaats reactie

Terug naar “Kleding”