Vraag over opnieuw lipofilling vanwege minder mooi resultaat

Lees informatie of stel vragen.
Kaatje61

Ongelezen bericht 15 feb 2023 12:00

Hoi Allemaal

Ik ben afgelopen maandag weer naar Dr. Roossink geweest bij de JVG kliniek.
Zoals ik al eerder heb geschreven heb ik niet zo'n mooi resultaat als ik gehoopt had. Tot twee weken na de operatie (explanatie en lipofilling) zag het er prachtig uit.

Daarna kreeg ik vouwen en plooien in beide borsten. Waarschijnlijk verklevingen omdat ik zo'n dik kapsel had wat helemaal verwijderd moest worden. Ook zijn mijn borsten niet even groot nu.

Ik heb geprobeerd mijn borsten te masseren en ben ook bij Susana geweest voor advies. Uiteindelijk ben ik gestopt met masseren omdat ik zwelling onder mijn oksels heb en waarschijnlijk zit daar nog siliconen. Maar het maakte ook weinig verschil. :(

Ik heb er zelf echt problemen mee, een van de plooien zit vrij hoog, dus zichtbaar boven mijn bh of bikini en straks in de zomer ook in een jurkje. Mijn borsten zijn zacht en voelen fijn aan, ik ben blij dat de protheses er uit zijn , maar dit resultaat is me erg tegengevallen. Overigens is er wel erg weinig vet weer opgenomen door mijn lichaam, bijna alles is blijven zitten.

Bij de controle deze week adviseerde Dr Roossink om nog een keer lipofilling te doen. Omdat het de tweede keer is zijn er al meer bloedvaatjes aangelegd en dat geeft meestal ook een beter resultaat. Ze gaat dan vet in de plooien en het deukje spuiten en ook wat meer in mijn rechterborst omdat die kleiner is dan links.

Wie heeft ervaring met een tweede keer lipofilling? Hoe ging het herstel? En ben je tevreden over het resultaat?

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 feb 2023 13:45

Lieve Kaatje, ik heb voor jou de dames bij elkaar gezocht die meerdere malen lipofilling hebben gedaan. Je vindt ze hieronder.

Ook heb ik de titel van je topic aangepast, zodat het sneller vindbaar is. Ik zal hem ook naar het informatie en vragen deel over lipofilling verplaatsen.

Laura
viewtopic.php?f=292&t=1164
Bij Laura pakte de eerste keer niet voldoende. De 2e keer wel, ze was heel blij met het opvullen van de gaten.

Cynthia
viewtopic.php?f=292&t=1381
Cynthia had door de protheses en explantie schade aan haar eigen borsten. Door de lipofilling heeft ze weer borsten. De opbouw ging heel geleidelijk, omdat ze erg slank is.

Canoli
viewtopic.php?f=292&t=1101
Canoli had geen implantaten of explantatie ondergaan. Heeft 2 keer lipo gehad, maar geen resultaat en uiteindelijk toch gekozen voor implantaten...
Canoli vertelde dat ze wat problemen met eten had, dus dit kan ook hebben meegespeeld.

Kirsten heeft als ik mij niet vergis 5 keer lipo gehad en had haar ervaringen op het forum staan, maar deze heb ik op haar verzoek verwijderd. Zij stond wel open voor contact met vrouwen, maar of dat nu nog is weet ik niet. Dit is al ruim 7 of 8 jaar geleden...
Zij heeft overigens nooit implantaten gehad en deed dit om de stevigheid terug te krijgen. Ik heb haar foto's. Ik mag ze alleen niet zonder toestemming delen.

Verder hebben van de geamputeerde dames Ilja en Loontje meerdere malen lipofilling gehad icm het vacuumsysteem.
viewforum.php?f=107
Ik denk dat Ilja nog wel zal reageren.

Je kunt ook nog veel informatie uit dit topic halen: Is lipofilling blijvend?
viewtopic.php?f=289&t=2701&p=27739#p27739

In dit deel nog veel meer topics met vragen van anderen waar ik ook al uitgebreid op reageerde: viewforum.php?f=289

Hoop dat je er iets aan hebt. Als je oude leden probeert te bereiken, laat het mij weten.

Dikke kusss😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 feb 2023 14:38

Had nog 2 linkjes voor je toegevoegd. Hopelijk kom je zo al een eind weg.
De meeste vrouwen zijn blij met meerdere keren lipo. Het herstel is eigenlijk niet anders dan de 1e keer.

Ik hoop dat Ilja nog schrijft, omdat zij middenin het traject zit. Dat ze het vacuumsysteem erbij doet, maakt op zich geen verschil. Bij vrouwen die geamputeerd zijn, is het vacuumsysteem belangrijk, voor de betere doorbloeding en het oprekken van het weefsel.

Hoe vaker je lipo laat doen, hoe beter het pakt. Dan zijn er al meer vaatjes in het weefsel waaruit nieuwe vaatjes kunnen groeien. Je leest daar uitgebreid over in het informatie topic: viewtopic.php?f=289&t=2044
Is wel een ouder topic en ik moet hem weer eens updaten, sorry!

Liefs!💖
Kaatje61

Ongelezen bericht 16 feb 2023 12:11

Luna MKS schreef:
15 feb 2023 14:38
Had nog 2 linkjes voor je toegevoegd. Hopelijk kom je zo al een eind weg.
De meeste vrouwen zijn blij met meerdere keren lipo. Het herstel is eigenlijk niet anders dan de 1e keer.

Ik hoop dat Ilja nog schrijft, omdat zij middenin het traject zit. Dat ze het vacuumsysteem erbij doet, maakt op zich geen verschil. Bij vrouwen die geamputeerd zijn, is het vacuumsysteem belangrijk, voor de betere doorbloeding en het oprekken van het weefsel.

Hoe vaker je lipo laat doen, hoe beter het pakt. Dan zijn er al meer vaatjes in het weefsel waaruit nieuwe vaatjes kunnen groeien. Je leest daar uitgebreid over in het informatie topic: viewtopic.php?f=289&t=2044
Is wel een ouder topic en ik moet hem weer eens updaten, sorry!

Liefs!💖
Lieve Luna

Dank je wel voor alle linkjes en je uitgebriede antwoorden. Ik heb al eerder ervaringen van Ilja gelezen inderdaad. :)
Ik wacht even het telefoontje van dr Roossink af volgende week en neem dan mijn beslissing.
Het inbrengen van vet is gelukkig wel goed gelukt, er is weinig verdwenen , dus wat dat betreft ben ik wel optimistisch. Alleen nogmaals een ingreep en weer wekenlang drukkleding dragen. Pfff, maar zoals het er nu uitziet vind ik het ook heel lastig om te accepteren.

Ik zal er eens over denken om mijn foto's anoniem hier op te laten zetten. ( ik heb ze er vanaf gehaald omdat het toch niet zo prettig voelde. Ik zag dat ze veel bekeken waren maar kreeg behalve van jou maar een enkele reactie van vrouwen op het forum. En dat vond ik toch wat ongemakkelijk.... dat ligt aan mij hoor )

Nogmaals bedankt voor alle steun en goede adviezen.
💖

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 feb 2023 14:05

Kaatje61 schreef:
16 feb 2023 12:11
Lieve Luna

Dank je wel voor alle linkjes en je uitgebriede antwoorden. Ik heb al eerder ervaringen van Ilja gelezen inderdaad. :)
Ik wacht even het telefoontje van dr Roossink af volgende week en neem dan mijn beslissing.
Het inbrengen van vet is gelukkig wel goed gelukt, er is weinig verdwenen , dus wat dat betreft ben ik wel optimistisch. Alleen nogmaals een ingreep en weer wekenlang drukkleding dragen. Pfff, maar zoals het er nu uitziet vind ik het ook heel lastig om te accepteren.

Ik zal er eens over denken om mijn foto's anoniem hier op te laten zetten. ( ik heb ze er vanaf gehaald omdat het toch niet zo prettig voelde. Ik zag dat ze veel bekeken waren maar kreeg behalve van jou maar een enkele reactie van vrouwen op het forum. En dat vond ik toch wat ongemakkelijk.... dat ligt aan mij hoor )

Nogmaals bedankt voor alle steun en goede adviezen.
💖

groetjes
Kaatje
Hé lieverd,

Snap heel erg goed dat je de foto's liever niet deelt. Of dat die gelinkt worden aan jouw profiel ook al ben je anoniem. Ik had dat ook. Vooral omdat naasten weten dat ik dit werk doe en Luna ben. Ik vond het echt ongemakkelijk.

De vrouwen hebben echt wel veel aan elkaars foto's en voor vrouwen die tijdelijk komen en gaan, is dat verder niet zo'n ramp. Gelukkig hebben we ook nog het afgeschermde deel. Daar komen alleen leden en deze foto's komen dan ook niet in Google voor.

Vrouwen hebben vaker foto's naar mij gemaild die ik dan anoniem voor hen op het forum mocht zetten. Dat kan altijd nog. Maar voel je vooral niet verplicht. Denk aan wat jij nu nodig hebt en bereid je erop voor.

Kan me voorstellen dat je twijfelt. De meeste vrouwen hadden dat. Het is niet niks. Maar uiteindelijk waren ze heel blij en konden ze het stukje borsten ook weer loslaten. En dat is ook belangrijk.

Laat ons maar weten hoe het verder afloopt. We staan achter alle keuzes. Iedere vrouw heeft haar eigen pad te bewandelen en niemand kan voor haar bepalen welke dat is.

Dikke kusss lieve schat 😘🥰

Trots op jou!💪💃
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”