Inderdaad heftig als je dan ziet hoe de protheses eruit zien

Ja, heel fijn dat er zulke goede artsen zijn die vrouwen serieus nemen. Het is heel moeilijk als er niet naar je wordt geluisterd en alles wordt afgedaan als tussen de oren. Werkelijk verschrikkelijk. Mensen beseffen niet hoe zwaar vrouwen het hebben en moeten vechten voor erkenning.
Lieve schat, wij begrijpen dat helemaal!Linda77 schreef: β04 feb 2023 09:10Hallo Miranda,
Hoe gaat het vandaag met je?
Ik wilde je nog even bedanken voor je lieve woorden. Ik zat net dit topic even terug te lezen en het viel me op dat mijn verhalen even best 'aanwezig' waren. En soms een beetje off topic. Sorry, was beetje in paniek, geloof ik. Alles is me best overvallen. Maar gelukkig gaat het weer.
Hou je mij ook een beetje op de hoogte?
En als je wilt kletsen, weet me te vinden![]()
Wie weet zit er nu meer eigen weefsel. Horen we vaker hoor.
Lieve Miranda, ik snap je angst om weer verdriet te hebben omdat je weinig weefsel hebt. Maar het kan echt meevallen. En je kunt na een half jaar idd lipofilling overwegen. Het is een heel mooi alternatief. En ik denk dat jij daar heel blij mee zou zijn. Natuurlijk kost het een hoop, maar rondlopen met siliconen implantaten zal jouw gezondheid alleen maar meer gaan schaden.Miranda29 schreef: β05 feb 2023 00:51Dankjewel lieverd
Je hebt gelijk
Ja ik ben 1.64 maar wel slank.. ik weeg 54 kilo.
Ik ben bij meerdere artsen geweest ook bij rita.. tijd geleden. Zij heeft mij ook verteld dat ik plat zou worden en na een jaar altijd kan kiezen voor lipo.
Ze is idd heel eerlijk
Ik houd jullie ook op de hoogte..
Xxx
β€β€
![]()
Ik begrijp dat je erg onzeker bent, met weinig tot niets achterblijven is ontzettend naar. Ook ik koos er niet voor Jan Doedel voor een BV te ondergaan, dus ik weet wat je doormaakt; ik ga zo terug naar een tubulaire borst, wat er niet beter uitziet dan de voorgevel van Jaap Aap. Maar dan kan ik misschien wel weer lopen!!Miranda29 schreef: β04 feb 2023 21:14Hallo Lieve linda
Geeft niet hoor, kan ik begrijpen.
Het is natuurlijk niet niets wat je allemaal doormaakt. En 18de is al vrij snel ja...
Gelukkig maar dat ze er spoed van hebben gemaakt.
Ik ga volgende week op consult om het te hebben over de explantatie.
Ik moet wel zeggen dat ik heel zenuwachtig ben en alles door me hoofd gaat en echt onzeker ben. Ook nadat ik een andere pc om raad heb gevraagd en die heeft gezegd dat ik echt dood ongelukkig ga worden en helemaal plat zou zijn.
Dus ik ben echt onzeker ben benieuwd hoe het gesprek volgende week zal gaan
Elke ochtend denk ik en nu en nu
Ik ben me denk ik aan het mentaal voorbereiden maar dat is niet niets.
Luna lief van jou!!
Xxxx Miranda
Ik heb destijds contact gehad met de Belastingdienst en zij hebben mij het volgende gezegd:
Je kunt dan een deel terugkrijgen