Toch proberen een vergoeding te krijgen?

Lees informatie of stel vragen.
Hallo1234

Ongelezen bericht 28 jan 2023 19:00

Luna MKS schreef: ↑
28 jan 2023 18:09
Hallo1234 schreef: ↑
28 jan 2023 11:56
Bedankt weer lieve Luna, voor alle tijd die je neemt voor me, ondanks je situatie πŸ’—πŸ’—πŸ’—
Dat waardeer ik zo erg!
En wat Linda zegt: dit forum is er morgen ook nog en de week daarna ook dus denk echt aan jezelf!!!

Ik stel nog even wat vragen als dat goed is maar het heeft echt geen haast om te reageren dus voel je alsjeblieft niet verplicht.

Ik ga maandag de huisarts bellen voor een doorverwijzing en klopt het dat ik een doorverwijzing moet vragen naar de internisten die hier ook ergens op het forum staan?
Ik ga zo even kijken of ik dat bericht kan vinden, ik heb hem eens voorbij zien komen.

Ik ga dokter Niessen ook even mailen voor de zekerheid. Even kijken welke weg beter gaat.

Nogmaals 1000 maal dank. Denk aan jezelf. Liefs!!!
Bedankt lieverd voor jouw lieve woordjes πŸ’–πŸ’– Ook jij Linda en de rest!πŸ’–πŸ’– Ik vind het fijn om jullie te helpen. Het is met LIEFDE!!!
Ik heb wat uurtjes gelegen. Had ik zΓ³ hard nodig. Ik ga ook zo weer terug mijn bed inπŸ˜‰

Hier lees je het topic met de internisten. viewtopic.php?f=95&t=1038
Ik zou naar Beekman of Verhagen gaan. Beekman overlegt altijd met Nanayakkara.

Je kunt Niessen ook vragen om een verwijzing als je dat prettig vindt. Hij mag je ook verwijzen naar Beekman.

Bij sommige vrouwen is lipofilling zeker geen overbodige luxe. Dus je kunt bij de Belastingdienst vragen om toestemming voor het aftrekken van de kosten voor lipofilling. Mits je kunt aantonen dat deze operatie nodig was voor jouw welbevinden, omdat de explantatie schade brengt aan je borsten. Helaas is het wel zo dat dit makkelijker gaat wanneer de lipofilling pas na explantatie wordt gedaan. Dan kun je namelijk aantonen dat je borsten slecht uit de strijd zijn gekomen. Bij meteen lipo is dat lastiger. Wat je wel kunt doen is vragen of dokter Niessen foto's maakt van je borsten nadat de implantaten verwijderd zijn.

Kijk maar even. Je mag me ook een pb of mail sturen als je hier wat dieper op in wilt gaan en hulp nodig hebt.

Succes lieve schat! πŸ˜˜πŸ’•πŸ’žπŸ’•

Ik heb mittsu gemaild met de vraag naar een doorverwijzing! Ik hoop heel erg dat dit kan zonder dat ik opnieuw hoef langs te komen. Ik heb alle klachten nog eens duidelijk op een rijtje gezet in de mail naar hen toe dus fingers crossed🀞🏻🀞🏻
Anders probeer ik alsnog de HA maar dat heeft niet mijn voorkeur gezien zij mij nog nooit serieus genomen heeft..

Als ik je wil mailen, hoe doe ik dat? ☺️

Dankjewel πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°πŸ₯°
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jan 2023 19:13

28 jan 2023 19:00

Ik heb mittsu gemaild met de vraag naar een doorverwijzing! Ik hoop heel erg dat dit kan zonder dat ik opnieuw hoef langs te komen. Ik heb alle klachten nog eens duidelijk op een rijtje gezet in de mail naar hen toe dus fingers crossed🀞🏻🀞🏻
Anders probeer ik alsnog de HA maar dat heeft niet mijn voorkeur gezien zij mij nog nooit serieus genomen heeft..

Ik mail jou wel even. Maar normaalgesproken kunnen jullie via het contactformulier mailen: app.php/contactadmin of pb sturen.

Vind je het goed als ik morgen mail? Ik moet nu echt weer stoppen...

Slaap lekker lieverdπŸ˜˜πŸ˜΄πŸ’•
Hallo1234

Ongelezen bericht 28 jan 2023 19:21

28 jan 2023 19:13

Ik mail jou wel even. Maar normaalgesproken kunnen jullie via het contactformulier mailen: app.php/contactadmin of pb sturen.

Natuuuuurlijk vind ik dat goed!! Nogmaals bedankt <3
Rust maar goed uit en slaaplekker xxx
Linda77

Ongelezen bericht 29 jan 2023 14:49

Heb al jullie berichtjes gelezen, hoor! Dankjulliewel en sterkte! Ik morgen Dr. Kappel. Can't wait!
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jan 2023 16:08

28 jan 2023 19:21
28 jan 2023 19:13

Natuuuuurlijk vind ik dat goed!! Nogmaals bedankt <3
Rust maar goed uit en slaaplekker xxx
Hoi lieverd, ik heb je gemaild. Ik hoor het wel als je iets nodig hebtπŸ˜˜πŸ’–πŸ’–πŸ’–

Ik verplaats dit onderwerp naar het deel 'Explantatie onderwerpen' > 'Kosten/Vergoeding'
Hallo1234

Ongelezen bericht 29 jan 2023 17:25

Linda77 schreef: ↑
29 jan 2023 14:49
Heb al jullie berichtjes gelezen, hoor! Dankjulliewel en sterkte! Ik morgen Dr. Kappel. Can't wait!
Zet hem op!! πŸ’—πŸ’—
Linda77

Ongelezen bericht 29 jan 2023 18:21

Dankjewel πŸ₯° Schijt 7 kleuren, maar komt goed!
πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. πŸŽ—πŸŽ—πŸŽ—
Hallo1234

Ongelezen bericht 29 jan 2023 18:58

29 jan 2023 18:21
Dankjewel πŸ₯° Schijt 7 kleuren, maar komt goed!
Wat heb je precies morgen?? Een consult of de operatie al??
Linda77

Ongelezen bericht 29 jan 2023 19:19

Morgen heb ik een consult. Ik ben blij dat ik daarna wat meer duidelijkheid heb, ik merk aan mezelf dat ik aan het einde ben van mijn Latijn.

Vorige week was ik bij de Fysio. Ben bang dat hij iets met mijn enkel heeft gedaan wat niet had gemogen. Gemanipuleerd terwijl er 2 schroeven in zijn gezet. Hij beweert bij hoog en laag dat dat gewoon moet kunnen, ervaringsdeskundigen zeggen van niet. Morgen Orthopeed bellen en vragen om een foto. Pijn is beetje zelfde als voor operatie. Als blijkt dat ik nu weer geopereerd moet worden mogen ze me echt opsluiten.
Hallo1234

Ongelezen bericht 29 jan 2023 22:06

29 jan 2023 19:19
Morgen heb ik een consult. Ik ben blij dat ik daarna wat meer duidelijkheid heb, ik merk aan mezelf dat ik aan het einde ben van mijn Latijn.

Vorige week was ik bij de Fysio. Ben bang dat hij iets met mijn enkel heeft gedaan wat niet had gemogen. Gemanipuleerd terwijl er 2 schroeven in zijn gezet. Hij beweert bij hoog en laag dat dat gewoon moet kunnen, ervaringsdeskundigen zeggen van niet. Morgen Orthopeed bellen en vragen om een foto. Pijn is beetje zelfde als voor operatie. Als blijkt dat ik nu weer geopereerd moet worden mogen ze me echt opsluiten.
Dat meen je.. wat vreselijk rot voor je. Kan je er echt niet bijgebruiken..
Ik hoop heel erg dat het meevalt πŸ’—
Laat je weten wat de orthopeed zegt?

En laat je ook weten hoe je consult was??
Miranda29

Ongelezen bericht 29 jan 2023 22:29

Hoi Linda

Heel veel succes morgen! Xxx
Linda77

Ongelezen bericht 30 jan 2023 06:33

Dankjulliewel!!

Blij met jullie steun, voel me zo verloren en alleen. Ik ben ook nog eens alleengaand en zonder kinderen, dus weet het gewoon niet meer. Normaliter prima, maar nu niet te doen. Gisteren weer paniekaanval.

Jullie lezen me.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 jan 2023 10:37

30 jan 2023 06:33
Dankjulliewel!!

Blij met jullie steun, voel me zo verloren en alleen. Ik ben ook nog eens alleengaand en zonder kinderen, dus weet het gewoon niet meer. Normaliter prima, maar nu niet te doen. Gisteren weer paniekaanval.

Jullie lezen me.
Alles komt goed lieverd! Je kunt dit!!! πŸ’ͺ
En je weet me te vinden als het echt niet gaat.
Houd vol!!!! πŸ™πŸ™πŸ™

πŸ’–πŸ’–πŸ’–LOVEπŸ’–πŸ’–πŸ’–
Plaats reactie

Terug naar β€œExplantatie kosten/vergoeding”