BELANGRIJK: Sluit je aan bij de collectieve rechtszaak tegen Allergan

Topics over de collectieve rechtszaak.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 jan 2023 11:40

Linda77 schreef: โ†‘
28 jan 2023 11:28
Even een vraagje over de rechtzaak:

Mijn ervaring met procederen is dat de tegenpartij bij het uitbetalen van een schadevergoeding vaak de voorwaarde stelt dat eisers de zaak daarna verder laten rusten. Met andere woorden; ze zullen verder geen aanspraak maken op vergoedingen.

Wordt hiermee rekening gehouden in deze zaak?

Graag wil ik met de uitspraak van de rechter een vervolgprocedure inzetten, wat alleen maar kan als er niet aan deze voorwaarde wordt voldaan.

Ik zou het hier graag eens over hebben, want met 27.500 neem ik geen genoegen. Daarvoor is de schade voor mij te groot!
Lieve schat, met deze vraag moet je bij Anniek, Jantina of Femke van Bureau Clara Wichmann zijn. Zij gaan over de juridische kant van deze rechtszaak.

Je kunt ze via het contactformulier op www.siliconenzaak.nl benaderen.

Succes!
Ik stop nu echt ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜˜โค๏ธ
Linda77

Ongelezen bericht 28 jan 2023 11:41

Wegwezen, dan :D
๐ŸŽ—๐ŸŽ—๐ŸŽ— BV 2006 met de anatomische McGhan 385 CC deels onder de spier ivm tubulaire borst, nu traject voor explantatie bij Dr. Kappel. Protheses gescheurd en van binnen kapot, ingekapselde siliconen in lymfe links. Klachten: oa helse pijnen in benen, vroegtijdige slijtage en operatie aan rug en enkel, spierzwakte, spierpijnen, zenuw- en gewrichtspijnen. ๐ŸŽ—๐ŸŽ—๐ŸŽ—
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 feb 2023 17:30

Lees over de lichamelijke klachten & symptomen van Allergan borstimplantaten.

En meld je aan! ๐Ÿ’ช
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 feb 2023 09:42

Ik zal vandaag alle leden van het afgelopen half jaar mailen.

Excuses als je een beetje gek van ons wordt. We hopen dat er zoveel mogelijk vrouwen meedoen. Dat is gunstig voor alle slachtoffers van deze ondeugdelijke producten.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mar 2023 10:13

325328498_851617679461629_6255776120234664795_n.jpg
Wij werken samen met Bureau Clara Wichmann aan deze grote rechtszaak tegen Allergan. Meld je aan en help ons in de strijd tegen siliconen borstimplantaten en de schade aan vele levens๐Ÿ’ช

Je leest uitgebreide informatie op onze site.
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 mar 2023 13:40

Lieve vrouwen, weer even een reminder!

Er hebben zich inmiddels duizenden aangemeld๐Ÿ’ช Doe ook mee! Meld je het liefst vรณรณr 31 maart aan!

Ik mail morgen weer een nieuwe groep vrouwen.
Welke merken.jpg
Susantje

Ongelezen bericht 24 mar 2023 13:50

Ik heb me een poos geleden al wel aangemeld en blijf dus op de hoogte van de stand van zaken.
Ik heb nog geen gegevens gedeeld omdat ik nu pas in actie ben gekomen.
Het lijkt me het handigst om alle gegevens in een keer te sturen, wanneer het hele proces achter de rug is? Of beter stap voor stap laten weten?
Kan dit lastig beoordelen...

groetjes, Susan.
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mar 2023 14:06

Susantje schreef: โ†‘
24 mar 2023 13:50
Ik heb me een poos geleden al wel aangemeld en blijf dus op de hoogte van de stand van zaken.
Ik heb nog geen gegevens gedeeld omdat ik nu pas in actie ben gekomen.
Het lijkt me het handigst om alle gegevens in een keer te sturen, wanneer het hele proces achter de rug is? Of beter stap voor stap laten weten?
Kan dit lastig beoordelen...

groetjes, Susan.
Het is goed als iedereen voor 31 maart zoveel mogelijk informatie en bewijzen opstuurt.
Heb je daarna nog meer bewijsstukken uit je medische dossier, dan deel je die daarna.

Succes! ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ž๐Ÿ’•๐Ÿ’•
Susantje

Ongelezen bericht 24 mar 2023 14:18

Hoi, ik zie in mijn dossier van Isala het verslag van de echo.
Kan ik hier bijvoorbeeld foto's van maken of moet ik het in papieren versie aanvragen?
Zo kan ik ook nog echo van St. Jansdal en operatie verslag amputatie borsten en plaatsen expander en daarna definitieve protheses.
Dit kan ik sowieso niet vinden in mijn dossier van St. Jansdal...
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mar 2023 14:40

Hoi, ik zie in mijn dossier van Isala het verslag van de echo.
Kan ik hier bijvoorbeeld foto's van maken of moet ik het in papieren versie aanvragen?
Meestal kun je documenten uit jouw digitale dossier ook downloaden en uitprinten. Kijk even of dat lukt.
Zo kan ik ook nog echo van St. Jansdal en operatie verslag amputatie borsten en plaatsen expander en daarna definitieve protheses.
Dit kan ik sowieso niet vinden in mijn dossier van St. Jansdal...
Had je jouw dossier niet al opgevraagd? Zou ik wel doen. Je kunt hiervoor een mail naar het ziekenhuis sturen met een foto van je identiteitsbewijs. Gaat meestal heel erg snel. Bel het ziekenhuis even op en vraag of dat bij hun ook zo kan. Bij de ziekenhuizen waar ik zit kan dat wel.

Komt goed lieverd! Ook als je niet alles voor 31 maart hebt opgestuurd, is dat geen ramp. Vrouwen kunnen zich ook nog steeds aanmelden na 31 maart. Dit kan nog jaren.
Susantje

Ongelezen bericht 24 mar 2023 15:23

Hoi, ik heb formulieren toegestuurd gekregen via de mail, deze kunnen niet digitaal ingevuld worden en moeten dus uitgeprint worden.
Nee, dat kan zeker niet zomaar even tussendoor... ;)
Van Isala kan 4 weken duren!
Pffff... bureaucratie..
Maar wordt aan gewerkt!
Bedankt weer Luna :)
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mar 2023 15:31

Susantje schreef: โ†‘
24 mar 2023 15:23
Hoi, ik heb formulieren toegestuurd gekregen via de mail, deze kunnen niet digitaal ingevuld worden en moeten dus uitgeprint worden.
Nee, dat kan zeker niet zomaar even tussendoor... ;)
Van Isala kan 4 weken duren!
Pffff... bureaucratie..
Maar wordt aan gewerkt!
Bedankt weer Luna :)
Jammer....zo zie je maar hoe dat verschilt per ziekenhuis.

Rustig aan, als het niet eerder lukt, is het geen ramp. Vrouwen kunnen zich echt nog heel lang aanmelden en dat had je sowieso al gedaan.

๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ž๐Ÿ’•
Pia

Ongelezen bericht 02 apr 2023 22:38

Fantastisch dit! Wel jammer dat ik het kaartje, de protheses en alle gegevens niet meer heb.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 apr 2023 08:08

Pia schreef: โ†‘
02 apr 2023 22:38
Fantastisch dit! Wel jammer dat ik het kaartje, de protheses en alle gegevens niet meer heb.
Meen je niet! Waar had jij ook al weer de bv laten doen? Je kunt kijken of daar nog iets van terug te vinden is. En heeft van Loenen niet in het operatieverslag genoteerd dat jij McGhan had? Helaas werd dat in die tijd nog niet zoveel gedaan. Bij mij ook niet.

Kijk even op deze pagina wat je kunt doen: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... chterhalen

Succes lieve Pia!๐Ÿ˜˜
Pia

Ongelezen bericht 03 apr 2023 14:20

Destijds in Kliniek Klein Rosendael.
Ik heb veel gegevens niet meer maar maakt niet uit. Als andere dames maar wel iets krijgen :D
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Plaats reactie

Terug naar โ€œRechtszaak tegen Allerganโ€